2013. május 21., kedd

Díj! :)


Köszönöm a díjat Nusii ;) -nak! ♥

Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/ visszajelölés)


1.)
  • Ma "lógtam" az iskolából.
  • Elegem van a suliból.
  • Szeretem a palacsintát (anya éppen most csinál).
  • Imádom a csokik.
  • El szeretnék menni a Bruno Mars koncertre.
  • Titokban Justin Bieber-t hallgatok. ;)
  • Az olvasás az életem!
  • Na meg zene nélkül is unnám magam.
  • Sorozatfüggő vagyok.
  • Hiányzik Amerika.
  • Nem tudom mi lesz velem nyáron.


2.)

- Mi a kedvenc évszakod?
~ Nyár, Tél.

- Van kedvenc filmed? Ha igen, mi a címe? 
~ Huhh. Sok van... Nagyfiúk.

- Mi/mik a kedvenc zeneszámaid? 
~ Justin Bieber - All Around The World (Acoustic)
~ Bruno Mars - Young Girls

- Kedvenc író? (blog vagy regény, mindegy)
~ például Stephenie Meyer és Leiner Laura, de sokféle könyvet olvasok

- Hogyan gondolsz az olvasóidra?
~ Olyanok ők nekem, mint a harmadik családom. :)

- Kaptál már negatív véleményt? Ha igen, hogyan reagáltál?
~ Azt hiszem, még nem kaptam, de nyugodtan lehet nekem olyanokat is írni! :))

- Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
~ Jó kérdés... Talán olyan helyekre utaznék, ahol még nem jártam, koncertekre mennék, és visszamennék Amerikába.

- Olly Murs vagy Austin Mahone?
~ Olly! :D

- Rihanna vagy Miley Cyrus?
~ Riri!

- Van twittered? Ha igen, mióta használod?
~ Régóta van, de alig használom. :$

- Twitter vagy Facebook?
~ Facebook.


3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/ visszajelölés)

Az utolsó két pontot azért nem teljesítem, mert nem olvasok blogokat. Illetve olvasok, csak angol nyelvűeket. :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése