2012. július 26., csütörtök

9.rész

Itt az új rész, egy kis késéssel... Remélem tetszeni fog. Ha így van, akkor kérlek hagyj egy megjegyzést nekem... 

Köszönöm, hogy olvassátok!
Nélkületek nem lenne értelme írni!










Feldobta a palacsintát majd az pontosan esett vissza a serpenyőbe.
- Hű de ügyes itt valaki- jegyeztem meg.
- Zsonglőrködésben profi vagyok- fényezte magát.
- Nem csak abban- tettem hozzá olyan halkan, ahogy csak tudtam.
- Mondtál valamit?
- Nem. Semmit- mosolyogtam rá óvatosan, amit ő is viszonzott. A szokásos féloldalas mosoly, amit a srácok szoktak bevetni.
- Szólok a többieknek, hogy kész az ebéd.
- Oké. Addig megcsinálom a maradékot.
Be hessegettem őket a konyhába, és helyet foglaltak az asztalnál.
- Ki milyet kér?- kérdeztem.
- Nutellásat- válaszolt rögtön Niall.
- Én is- felelte mindenki egyszerre.
- Könnyü kör volt- mondta Harry.
Kivettem az említett édességet a szekrényből. Harry az asztal közepére tette a kaját, és végül mi is leültünk. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy elfogyott az egész üveg nutella.
- Mehetünk bevásárolni- állapította meg Tina.
- Nekünk is kéne- mondta Zayn.
- Mióta laktok a környéken?- kezdett kérdezősködni Tina.
- Pár hónapja. Nehéz volt a költözés, de sikerült- válaszolt Louis.
- Szar lehet a családtól távol- jegyezte meg szomorúan Tina, hiszen ő is átérzi, milyen nélkülözni a szülőket. Igaz apa velünk van, de őt egyre kevesebbszer látjuk a munkája miatt.
- Tényleg. A szüleitek nem bánják, hogy négy srác tanyázik a házukban?- kérdezte Harry. Szó nélkül felpattantam és elindultam a kert felé.
- Valami rosszat kérdeztem?- hallottam Harry hangját, miközben mentem a cél felé, ami jelen esetben a hintaágy volt. Rágyújtottam. Tudom, hogy ez nem megoldás semmire sem, de ha egyszer engem megnyugtat?!
Tudtam, hogy egyszer úgy is fel fog merülni a család téma, de nem hittem volna, hogy ilyen hamar. Hiába próbáltam elhitetni a külvilággal, hogy minden rendben van, néha nem sikerül erősnek maradni. Hirtelen jött a téma, én meg nem tudtam mit kezdeni vele, így elmenekültem.
Lépteket hallottam, majd felnéztem a közeledő alakra.
- Nagyon sajnálom- mondta és leült mellém.
- Nem tehetsz róla. Tina elmondta?- fújtam ki a második cigi füstjét a számon. Bólintott, majd meglökte kicsit a hintaágyat, így az ringatózni kezdett alattunk. A fejemet a vállára hajtottam és úgy folytattam a káros tevékenységemet. Nem mutatott semmi jelet arra, hogy zavarná a dolog. Elnyomtam a cigit fél perc múlva, és abban a pillanatban könnyek szöktek a szemembe, amiket már nem tudtam visszafojtani. Átölelt. Jó volt érezni, hogy van mellettem valaki. Mikor már kezdtem megnyugodni, elhúzódtam tőle.
- Bocsi- mondtam neki, és felhúztam a lábaimat, majd törökülésbe ültem.
- Semmi baj. Megértem. Friss a seb- mondta és ő is felhúzta a lábait maga mellé.
- Nem szeretek róla beszélni.
- Senki sem szereti az ilyesfajta témákat.
Rám mosolygott, amit én próbáltam viszonozni, több-kevesebb sikerrel. Próbáltam letörölni a könny által elkenődött sminkemet. Már vettem elő a következő szál cigit, hogy meg gyújtsam mikor meghallottam apu hangját. Vészesen közel volt a háznak azon részéhez, ahol ki lehet jutni a kertbe. Harry gyorsan kikapta a kezemből a cigit és próbálta eldugni a zsebében, a dobozával és az öngyújtóval együtt. Kedves volt tőle, hogy próbál megmenteni egy kínos beszélgetés elől.
- Szia apa!
- Jó napot!- köszönt Harry.
- Sziasztok- köszönt félig felvont szemöldökkel.
- Apa, ő itt Harry- mutattam be egymásnak őket.
- Örvendek Mr. Butler.
- Úgy szintén- mondta neki, majd felém fordult.- Csak hazajöttem pár iratért.
- Este mikor jössz?
- Még nem tudom. Viszont szólj, ha elmentek bulizni.
- Oké.
- És vigyázz a húgodra!
- Rendben- forgattam meg a szemeimet. Tina is tud magára vigyázni, nem kell neki dada... Felrohant a dolgozó szobájába az említett papírokért, majd mikor mentünk be Harry-vel a nappaliba, csak egy ajtócsapódást hallottunk és már el is tűnt.
- Mindig így siet apukátok?- kérdezte Louis pár másodpercnyi csönd után.
- Igen. De ez a jobbik eset, mert látjuk. Van amikor csak az asszisztensét küldi hozzánk el.
- Akkor ma elfelejtjük a rossz dolgokat, és partizunk egyet nálunk- jelentettek ki Niall ellentmondást nem tűrő hangon.
- És pizsamát is hozzatok!- mondta Zayn.
- Mi meg felhívjuk El-t és Dan-t Liammel, hogy jöjjenek ők is- szólalt meg Louis is.
- Részemről oké- mondta Tina egy nagy vigyorral az arcán.
- Leila?- nézett mindenki rám egyszerre. Nem akartam gonosz testvér lenni, de jól meg kellett gondolnom a dolgot...

8 megjegyzés:

  1. Na szóval,imádom a blogodat!
    Várom már a következő részt,ami mikor is lesz???
    Szóval folytasd,
    Xoxo,egy olvasód
    Ui.: mindig vártam a 9-et,de mostanra már letettem róla,hogy új lesz.. Hát tévedtem, s örülök neki!!((;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Most Balatonra megyek, de mostantól kicsit sűrűbben lesznek részek.
      Folytatni fogom!
      Ui.: Tegnap jött az ihlet és gondoltam, hogy már jó lenne új részt írni. Örülök, hogy örülsz! :)) <3

      Törlés
  2. Huh, nagyon vártam már ezt a részt, (értsd: nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon)és nem kellett csalódnom. Még mindig imádom a stílusodat és a történetedet is (amit mindenképpen folytatnod kell, mondjuk úgy, hogy minden nap hozol egy új részt! ;) ) viszont annyit megemlítenék, hogy sokkal jobban örülnék, ha ez nem egy HarryLoveStory lenne, hanem úgy, ahogy indult, Zayn lenne a befutó ;)
    Alig várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Nagyon jól esnek ezek a szavak. Próbálok sűrűbben részt hozni.
      Még lesznek változások, szóval ki tudja kivel fog összejönni Leila...
      Próbálok sietni! <3

      Törlés
  3. Trááááláááláá imáááddoooommmmm *-* huh ez nagyon jóra sikeredett és aaaannyit vártam rá....Gratulálok,így tovább..nah szal kövi mikor lesz? :D

    ^^
    pussziii: Kuglóf ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trááááláááláá köszöööönööömmm *-* nekem meg bűntudatom volt, hogy nem tudtam írni semmi használhatót... Köszönöm! Sietek vele!

      puszi neked is Uglófocskám!! <3 :))

      Törlés
  4. Szia! Ma találtam rá a blogodra és ez iszonyatosan jó. Nagyon-nagyon tetszik. Nagyon várom a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. <3 Nagyon-nagyon köszönöm. Készülőben van! :))

      Törlés