2012. július 29., vasárnap

10.rész




Na szervusztok! itt az új rész! Juhééé.
Akkor teszek föl következő részt, ha kapok legalább három megjegyzést...

Jó olvasást, legyetek jók!
Sietek a következővel, de mivel nyaralok, nem tudom mikor lesz fent...









- Bulizzunk egy nagyot- mondtam sóhajtva.
- Akkor szedjétek össze a cuccaitokat, addig meg elmosogatunk- mondta Niall.
A fiúk bementek a konyhába, mi meg Tinával felmentünk a szobáinkba. Gyorsan bepakoltam egy kis sporttáskába minden szükséges dolgot, majd átmentem Tinához, a közös fürdöszobánkon keresztül. Éppen a gardrób szekrényében turkált.
- Hát te mit csinálsz?- kérdeztem tőle.
- Mintha nem lenne egyértelmű... Ruhát keresek.
- Szerintem így is, úgy is bejösz Niallnek.
- Gondolod?
- Látom.
Erre nem mondott semmit, csak elpirult. Ő is betette a ruháit egy táskába, majd elindultunk lefelé. Beültünk a kocsiba, amelyikkel Louis jött. Mivel Niall és Zayn nem tudnak vezetni. Most csak egyikünknek kellett az egyik fiú ölébe ülni, mert ugye Liam nem volt velünk. Meghagytam Tinának az élményt, így ő ült Niall ölébe, középen én, másik oldalamon Zayn, az anyós ülésen Harry, a volán mögött pedig Louis.
Nem sokat mentünk mikor Louis leállította a kocsit. Egy szép társosházat pillantottam meg. Kiszálltunk a járműből.
- Harryékhez megyünk, mivel az ő lakásuk a legnagyobb- mondta Zayn.
- Azt hittem, hogy egy teljes házatok van- értetlenkedtem.
- A milyénk a ház, de négy lakás van benne.
- És kik lakank együtt?- kérdeztem.
- Harry és Louis- válaszolta Niall.
Csak bólintottam egyet. Louis kinyitotta a kaput, és beállt a kocsival a garázsba, mi pedig a lépcsőház felé mentünk a többiekkel.
Nagyon jó volt a ház elrendezése. Harry kinyitotta nekünk a bejárati ajtót, mi pedig beözönlöttünk a nappaliba, míg Niall felhívta Liam-et, hogy hol vannak.
- Elszaladok piáért és Eleanor-ért. Legyetek jók!
- Rendben édesem!- szólalt meg mellettem Harry. Louis éppen ment ki, mikor Liam és Danielle lépett be az ajtón.
- Sziasztok!- köszönt mindenki egyszerre.
- Lányok, ő itt Danielle. Dan ők itt Tina és Leila- mutatott be minket egymásnak Liam.
- Ha már mindenki ismer mindenkit, akkor csinálhatnának a lányok szendvicseket- mondta Niall.
- Kitolod a formás popódat a konyhába és megcsinálod magadnak!- mondta neki Tina és elkezdték egymást bökdösni...
- Körbevezettétek a lányokat?- kérdezte Danielle.
- Tudtam, hogy valamit elfelejtettem- motyogta mellettem Harry.
- Gyertek lányok- mondta Zayn és felpattant az egyik fotelből. Mindent megmutattak nekünk, ami szükséges lehet számunkra.
Mivel a bulit Louisék lakásában akarták tartani, ezert el kellett dönteni, hogy ki hol alszik, mert nem gondolta senki sem, hogy részegen még ajtót fognak nyitogatni a többiek.
Elég kisebb vita lett a dologból, és a közepén érkezett meg Louis és Eleanor. Harry és Zayn velem akartak aludni. Niall a húgommal, amit én nem akartam engedni, de Liam biztosított róla, hogy Niall szándékai tiszták. Eközben Louis kiselőadást tartott nekem a két srácról akik velem akartak aludni. Pro és kontra összehasonlítással. Komolyan, nem tudom, hogy hogy tudott egy perc alatt összeszedni minden dolgot róluk... A lányok- a húgomat is beleértve- csak ültek a kanapén csöndben és nézték a történéseket. Nehezen sikerült kitárgyalni a dolgokat. Liam megköszörülte a torkát és beszélni kezdett. 
- Szóval, az imént megvitattuk, hogy ki hol fog aludni- mondta diplomatikusan, mintha az elmúlt fél órában nem lett volna felfordulás. 
- És?- kérdezte siettetve Tina. 
- Louis és El, Louis szobájában. 
- Ez sejthető volt- mondta Dan, miközben a gerlepár ölelkezett. 
- Niall és Tina az egyik vendégszobában- folytatta Liam. 
- Köszi Leila- hálálkodott az Ír manó. 
- De, ha egy ujjal is hozzá mersz érni...- fenyegettem. 
- Nem fogok! Ígérem! 
- Remélem is...- bár tudtam, hogy az érzéseiket nem tudom irányítani. 
- Harry egyedül. Zayn Leilával a másik vendégszobában- szólalt meg ismét Liam. 
- Miért nem Harryvel?- kérdezte Tina. 
- Mert Zaynnel szeretnék- adtam az egyszerű választ. 
- Én pedig Dannel hazamegyek, mert én úgysem iszom alkoholt- fejezte be Liam. Mindenki elfogadta az alvásrendet, így nem kellett ezzel foglalkozni. 
- Louis ugye vettél whisky-t?- kérdezte reménykedve Harry. 
- Igen. Meg még sört is. 
- Isten vagy!- mondta kicsit túlozva a dolgokat Harry. 
- Nem tudom, hogy vagytok vele, de én bulizni jöttem- utalt Dan arra, hogy el kéne kezdeni az alapozást, zene hallgatást stb. 
- Kezdjétek el, én addig elintézek két telefont- mondtam nekik, majd kivonultam a folyosóra, onnan pedig az előszobába. Előszedtem a mobilkészülékemet (milyen hosszú szó... Szerk.), és felhívtam édes jó apámat, hogy közöljem vele, ma bulizunk Tinával és hogy ne várjon haza minket. Meglepetésemre megkérdezte, hogy azoknál a fiúknál vagyunk, akik nálunk voltak. Erre a válaszom egy igen volt, mire megjegyezte, hogy szimpatikusak voltak neki a fiúk. Hát oké... Nem tudtam mit válaszolni rá... Apa megengedte, hogy öt fiúnál töltsük az estét és az éjszakát. Érdekes... 
A másik hívást Dorothy felé intéztem, akit sajnos elég keveset látok mostanában. Egy kicsit beszélgettünk, majd muszáj voltam lerázni mert megjelentek mellettem a többiek és azt ordították a telefonba, hogy elrabolnak és grillen megsütnek... Gondolom Niall volt az ötletgazda. És még nem is ittak meg egy fél sört sem... Hallottam, hogy Do jól szórakozik a vonal tulsó végén, de elköszöntünk egymástól. 
- Végeztél?- kérdezte Zayn. 
- Jaja. Most már csak a tiétek vagyok!- mondtam, majd a fiúk arcán elsuhant egy két féloldalas mosoly. 
- Ne tegyél félreérthető kijelentéseket a fiúk előtt- mondta El. 
- Hidd el, mindig félreértik- folytatta Dan. 
- Köszi a tanácsot!- mosolyogtam rájuk. 
- Akkor, medencézünk?- kérdezte Niall. 
- Úgy nézünk ki, mint akik fürdésre alkalmas ruhában vannak?- kérdezte Tina. 
- Tőlem meztelenül is jöhettek- válaszolta Harry. 
- Oké- rántottam vállat és elkezdtem vetkőzni.

14 megjegyzés:

  1. Mikorrra várható az új rész??? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez remélem azt jelenti, hogy tetszik... :))
      még nem tudom pontosan, mivel nyaralok, de sietek vele.

      Törlés
  2. Nagyon nagyon tetszik és kíváncsi vagyok a folytatásra =)De aztán gyors legyen mert egy nagy lyuk fog tátongani az oldalamon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készülőben van a következő. Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszik.

      Törlés
  3. Aztaaa :DDD
    Várom már a következő részt, részeket!
    Örülök, hogy mostanság került már fel rész, mert elveszve éreztem magam...
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! :))
      Sietek vele/velük.
      Nem kell elveszettnek érezd magad. Ha szeretnéd, belinkelem a facebook felhasználóm, és ott beszelhetünk, hogy ne érezd magad egyedül... xD

      Törlés
  4. jó volt sister, siess a folytatással, mert nagyon várom:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen is! sietek vele. örülök, hogy el tudtad olvasni sis. I love you girl! <3

      Törlés
  5. kéérlek könyii
    hozd a köviit :)) :**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh.. :))) igeen!! *-*

      Törlés
    2. Nehezen megy, de próbálkozom... :S

      Törlés
    3. Hogyhogy? :o..
      Tudom hogy nagyon jo iró vagy. Ezt a történet is bizonyítja, meg minden kommentelő.. tutii meglesz :** :)) :D

      Törlés
    4. köszönöm a bíztatást! :))

      Törlés