2012. augusztus 11., szombat

11.rész

- Ez most komoly?- kérdezte Tina.
- Miért ne lenne?- kérdeztem vissza egy kis mosollyal az arcomon.
- De hát a fiúk...- kezdte el Dan, de mikor meglátta, hogy fürdőruha van a felsőm alatt, befejezte a mondatot és elnevette magát, ahogy a többi lány is. A fiúk meg némán álltak előttem.
- Ti azt hittétek, hogy megcsinálnám?
- Hát eléggé úgy nézett ki...- mondta Liam rosszallóan.
- Na, akkor én adok Tinának egy fürdőruhát és én is felkapok egyet magamra- mondta El, és elindultak Louis szobájához.
- Én meg átmegyek Liamhez átöltözni- követte El példáját Dan és eltűnt.
- Szóval, velünk maradtál...- mondta sejtelmesen Zayn.
- És mit akartok csinálni?- kérdeztem hátrálva, mivel egyre közeledett felém az öt fiú.
- Esetleg bedobunk a vízbe...- kezdte Louis.
- Vagy megcsikizünk...- folytatta Harry.
- Vagy megkergetünk- fejezte be Niall.
Egyre közelebb jöttek hozzám, én meg csak tolattam hátrafelé. A Harry által "felajánlott" dologtól féltem a legjobban. Nagyon csikis vagyok, főleg a hasamon...
Harry hirtelen elkapta az egyik kezemet, Zayn a másikat, Louis a jobb lábam, Niall pedig a balt. A medencéhez cipeltek, majd Liam elkezdett visszaszámolni.
- Három....
- Viccesek vagytok, de abba hagyhatnátok!
- Kettő...
- Meg ne merjétek!
- Egy!
Ekkor repültem a medencébe. Eléggé hideg volt, aminek hangot is adtam, miután feljöttem a víz alól...
- Barmok... Tudjátok, hogy milyen kibaszott hideg ez a kurva víz?!
- Érezzük- mondta Liam, aki Louissal együtt kezdett a lépcsőn bemenni.
- Segítünk kijönni- mondta Zayn és megfogta az egyik kezemet, Harry pedig a másikat. Berántottam őket magam mellé, ennek következtében ők is elkezdtek káromkodni...
- Gyere!- mondta Niall és ő is megfogta a kezemet. A kis naív nem gondolta, hogy rajta is megbosszulom, hogy a bal lábamat fogta... Berántottam őt is.
- Ezt megérdemeltem- mondta nyugodt hangon. Nem éreztem, hogy mérges lenne rám, de ezt Zaynnél és Harrynél nem mondhatom el.
- A hajam tönkrement!- sipítozott még mindig Zayn.
- Szerintem túléled...- mondtam kicsit sem együttérző hangon, és összekócoltam a loboncát.
- Már bent is vagytok?- kérdezte El, aki a húgom társoságában tért vissza.
- Bedobtak én meg berántottam hármat- mondtam büszkén.
- Nem csalódtam benned!- jelentette ki Tina.- Mindig is harcias voltál...
- Nem tehetek róla...
- Én bemegyek- jelentette ki Tina mellett El.
Ebből az lett, hogy ugrott egy bombát. Tina teljesen elázott, és elkezdett remegni a hideg víz hatására.
- Gyere te is!- mondtam neki.
- Ha nem jösz, téged is bedobunk- mondta neki Zayn.
- Oké. Meggyőztetek!- mondta, és elkezdett a lépcső felé menni.
- Van egy rossz hírem- jelent meg Dan.
- Mi az?- kérdezte Liam.
- Most hívtak. Mennem kell dolgozni.
- És ez miért olyan nagy baj?- kérdezte Niall.
- Mert egy hónapra megyek és ma este indul a gép.
- Miért csak most szóltak?- kérdezte halkan Liam.
- Eltörte a bokáját az egyik táncos és nincsen csere.
- És hová mész?- kezdett el érdeklődni El.
- Los Angeles.
- Az messze van...- gondolkozott el a húgom. Imádom, mikor ilyen értelemes hozzászólásai vannak a dolgokhoz.
Mindenki várta Liam reakcióját. Volt egy olyan érzésem, hogy ma nem fog velünk bulizni... Lassan feldolgozta az agya a hallottakat, majd elkezdett kimenni a medencéből. Dan és mindenki vette az adást, hogy ezt kettesben akarják megbeszélni. Mikor Liam kiért, megfogta Dan kezét és bementek a házba. Néma csend volt és mindenki a teraszajtót figyelte. Hirtelen valaki lenyomott a víz alá. Mikor feljöttem, akkor vettem észre, hogy a húgom támadott meg. Nem hagyhattam szó nélkül, így én is viszonoztam a kedves tettét. Ekkor egy nagy csata alakult ki... Louis El-t nyomta le. Harry Zayn-t és Niall odaszegődött hozzánk. Tinával szövetkezett ellenem az Ír srác, így erősítést kellett hívjak. Rögtön a segítségemre sietett Zayn. Sajnos meghallottam mit beszélnek Harry-vel...
Együttes erővel sikerült leszerelnünk Tináékat. Kemény egy harc volt, az biztos... Elégedetten sóhajtottunk fel egyszerre, és úsztunk ki a lépcsőhöz.
- Kezd hideg lenni-jegyezte meg Tina.
- Akkor kövesd a példám és gyere ki a medencéből. A végén még itt felfázol nekem!
- Igen is anyuci!- mondta és ő is kijött Niall-el együtt, aki úgy követte, mintha a hűséges kutyája lenne.
- Merre van a fürdőszoba?- kérdeztem immár törölközővel magam körül.
- A szobámban van egy- mondta Harry és mivel már ő is kijött a vízből.
- Mondtam én egy szóval, hogy a te fürdőszobádban akarok fürödni?- kérdeztem bunkón, mire a többiek úúú-ni kezdtek.
- Gyere! Amúgy is beszédem van veled!- ragadta meg a csuklóm Mr. Énvagyokazúraháznál Styles.
- És mi van, ha én nem akarok veled?- makacskodtam vele már a lépcsőfeljáratnál.
- Nem érdekel, hogy akarsz-e vagy sem.
- Engem meg a mondandód hagy hidegen.
Nem mondott erre semmit, csak berángatott a szobájába. Kinyitotta az ablakot, hogy egy kis friss levegőhöz juttassa a szobát és persze minket is. Ezután elkezdte a szobában összeszedni a szétdobált ruhákat. Még mindig nem értem miért vagyok itt és azt végképp nem értem, hogy miért mérges rám. Nekem meglenne az okom arra, hogy beolvassak neki, de ő miért volt az előbb ilyen durva velem?
- Mit akarsz?- kérdeztem tőle, miközben ledobtam a magamra tekert törölközőt, és arra ültem az ágyán.
- Miért nem akartál velem aludni? Miért Zayn-t választottad?-kezdett bele a közepén a dolognak.
- Mert először szeretek ismerkedni. Sajnos a mai terved nem jött össze...
- Milyen terv?- kérdezte zavartan.
- Nem kéne máskor annyira hangosan beszélned Styles. Hallottam mit mondtál Zayn-nek a medencében.

9 megjegyzés:

  1. Folytatás mikorra várható? :))
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Immmááááddddoom*-* na gyorsan részt babám :DD Harry miért ilyen szexi????!! :O XDD és szurkolok huginak és a kis zabagépnek ^^
    xxxx <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg téged imádlak Cousin! remélem ez csak ironikus kérdés volt, mert a választ nem tudom... szerintem is édes a Niall-Tina páros (elvégre ezért csináltam)...

      Törlés
  3. már várom a folytatást,izgalmas:D

    VálaszTörlés