2012. augusztus 17., péntek

13.rész


Mindenki leült a konyhába, oda ahol helyet talált. Louis, El, Harry, Zayn és Niall a székeken foglaltak helyet, míg mi Tinával a pultra ültünk, és töltögettük az utánpótlást. Persze Tina csak egy pohár alkoholosat kapott, hiszen mégis csak 15 lesz...
Elkezdtünk kérdez-feleleket játszani, Harry kérésére. Louis annyit változtatott a szabályon, hogy csak őszinte válasz adhat az illető és nem lehet attól kérdezni, aki tőled kérdezett.
- Tina, mi a legcikisebb dolog, amit valaha kaptál ajándékba?- kezdett bele a játékba Harry.
- 14. szülinapomra kaptam egy felvilágosító könyvet apától- temette arcát a kezébe. Nem értem miért nem kamuzott, ha ennyire cikinek érzi... Oké... Értem én, hogy Louis változtatott a szabályon, de akkor is...
- El, hogy bírod a fiúk nélkül, ha turnén vannak?- kérdezte a húgom.
- Az első héten elvagyok nélkülük, utána szenvedek... De néha meglátogatom őket- mondta, mire Louis összekulcsolta a kezüket. Nagyon édesen néztek ki együtt. Komolyan. Irigykedek...
- Lia, te 1D fan vagy?- kérdezte El. Látszik, hogy nem beszéltünk sokat még...
- Nem. Tina az, de én nem- mosolyogtam rá.
- Jól gondold meg, hogy mit és kitől- súgta oda Tina.
- Harry, komolyan gondoltad azt, amit a medencében mondtál Zayn-nek?- tudtam, hogy ezt kell kérdezzem...
- Igen- jelentette ki egyszerűen.- Zayn, bejön neked Lia?
- Csak barát. El, szoktál féltékeny lenni?- kérdezte azonnal a válasz után. Kicsit felgyorsult a játék... Azt éreztem Zayn nem akar kitérni a részletekre...
- Ki nem szokott az lenni?!- egyre jobban bírom El-t.
- Töltesz nekem?- jött oda hozzám Zayn úgy, hogy rám sem nézett. Nem tudom mi ütött belé, mert a medencénél tök jól elvoltunk...
- Öhm... Persze. Mit kérsz?
- Vodka-narancs?!- hangzott el a kérdés szerű válasz. Kitöltöttem neki a kért italt, és visszakapcsolódtunk a játékba. Éppen rám nézett mindenki. Gondolom tőlem kérdeztek valamit.
- Bocsi, nem figyeltem.
- Kinek a monogramja van a csuklódra tetoválva?- kérdezte Louis. Mivel a pulton támaszkodtam, tisztán látható volt.
- Dominique Butler. Anyák neve- válaszolt helyettem Tina.
- Nagyon szép- állapította meg El, ekkor már nem is játszottunk, hanem inkább beszélgetésbe csapott át a dolog. Louis valamit El fülébe súgott, mire El szomorkásan rám mosolygott.
- Én azt hittem, hogy valami srác monogramja- folytatta Louis már rendes hangnemben.
- Már csak az kéne...- mondtam neki nevetve.
- És van több is, vagy csak ez az egy?- kérdezte Zayn.
- Még nincsen.
- Ez azt jelenti, hogy akarsz még?- érdeklődött Harry.
- Igen. Feltétlenül szeretnék.
Mikor már kiveséztük ezt a dolgot, elnézést kértem és elmentem fürödni. Mindenki rendesen fel volt öltözve, csak én nem. Köszönhetem ezt Harry-nek, aki kisajátította a fürdőt. Tehát gyorsan felszaladtam az emeletre, bementem a fürdőbe és beálltam a zuhanyrózsa alá. Nem akartam sokáig húzni az időt, hiszen elvileg házibuli van, vagy mi...
Zuhanyzás után felvettem a kikészített ruhámat, ami egy farmer rövid gatya, és egy fekete spagettipántos felső volt. Mire leértem a konyhába, nem voltak sehol. Átmentek a nappaliba. Mindenki a kanapén és a fotelekben ült. Egy szabad hely sem volt... Tina ezt hamar megoldotta, mivel átült Niall ölébe, én meg lezuhantam az előmelegített helyre, ami Zayn és El között volt.
- Mi jót csináltatok?- kérdeztem körbenézve, mivel mindenki csendben volt.
- Igazából semmit, csak Louis fárasztott minket a répás vicceivel- válaszolta Harry. Louis rondán nézett rá, mire Harry egy puszit dobott neki.
- Menjünk ki grillezni- pattant fel Niall, vagyis csak próbált, mivel a húgom az ölében ült.
- Jó ötlet. Mi El-el megcsináljuk a krumplit- helyeselt Louis.
- Mi lenne, ha mi elmennénk a boltba?- itt Zayn rám és Harry-re mutatott.
- Minek?- kérdezte Tina értetlenül.
- A salátához valót megvenni- nézett a húgomra úgy, mintha tudnia kellett volna a boltba menés okát.
- Oké- mentünk bele a dologba egyszerre Harry-vel.
Mindenki elindult a dolgára... Niall és Tina kimentek a kertbe beizzítani a grillt, bár szerintem inkább romantikáztak a csillagok alatt... El és Louis pedig eltűntek a konyhában, akik szerintem úgy cselekedtek, mint az előző pár, csak csillagok nélkül...
- Zayn, gyere már!- kiabált be Harry a fürdőbe, hisz Mr. Tükörimádó kijelentette, hogy addig nem megy ki a házból, amíg nem áll rendesen a haja... Persze öt perc után meguntam a várakozást, és berontottam hozzá a fürdőbe, majd a fülénél fogva kirángattam a kis földszinti helységből. Felvettük a cipőinket. Harry felkapott magára egy kukasapit és egy napszemüveget. Zayn is hasonlóképpen tett, csak ő a kapucniját húzta fejére. Felhúztam a fél szemöldököm.
- Mi az?- kérdezte Mr. Tükörimádó.
- Most komolyan azért állítottad be a hajad, hogy utána rávegyél egy kapucnit?!- Harry felkuncogott mögöttem.
- Igen. Fontos, hogy minden helyzetben jól álljon!
- Indulnátok?!- kérdezte mérgesen Louis.- Kész leszünk, mire végre kitoljátok a popótokat az ajtón- dorgált meg minket, és pluszba rávágott Harry hátsó féltekéjére.
- Már itt sem vagyunk édes!- válaszolt mézes-mázosan Harry, és kitolt minket az ajtón.
Beültünk egy Range Rover-be, majd a tulajdonosa benyomta a rádiót. Nem lepődtem meg, hogy éppen az ő számukat játszották... Azt amelyiknek a videoklipjében egy buszon vannak... Na igen. Ennyi maradt meg a Tina által alakított "Ismerd meg az 1D-t" gyorstalpaló sulinak a "tanításaiból".
A két dalospacsirta, akik elöl ültek, azonnal elkezdtek dudorászni. Becsusszantam középre hátul, és kidugtam a fejemet közöttük. Érdekesen néztek rám, én meg kötelességét éreztem annak, hogy megmagyarázzam a dolgot.
- Ha már élőben hallgathatom a két ötöd 1D-t, akkor sztereóban akarom tenni- vontam vállat. Elmosolyodtak, majd elkezdtek rendes hangerővel énekelni. Hozzá kell tenni, hogy egész jól...
Harry leparkolt a Tesco előtt, és a kezembe nyomott egy napszemüveget.
- Nekem ez minek?
- Elővigyázatosság- vonta meg vállát a göndörke.
Kiszálltunk a gépjárműből és letámadtuk az áruházat. Ponosabban Zayn vett egy bevásárlókocsit és a két oldalára áltunk Harry-vel. Elég menők lehettünk így hárman, mivel minden vásárló megbámulta a triónkat. Bár az is lehet, hogy csak szinplán hülyének néztek minket, hogy napszemcsiben vagyunk este... Na mindegy.
Még jó, hogy elkísértem őket, mivel azt sem tudták, hogy merre vannak a zöldségek. Férfiak... Mikor szerencsésen megvettük a saláta hozzávalóit, Harry még hozott pár piát, Zayn pedig a kasszánál kért két doboz cigit. Az egyiket nekem, hiszen nem adták volna ki itt és Zayn-nek is alig...
- Kérhetek egy személyit?- nézett ránk a pénztáros nő gyanakvóan. Zayn elővette a műanyag azonosítót és letolta a napszemüvegét.
- Három... Kettő... Egy...- számolt vissza mögöttem Harry, amit csöppet sem értettem miért tesz. Egy másodpercen belül minden világos lett...
- Zayn Malik? Úr Isten! A lányom oda-vissza van érted. Adnál egy autogramot?- pánikolt be a csaj...
- Ez csak természetes. Mi a lánya neve?- villantotta meg Zayn a mosolyát.
- Kathlyn- mondta mosolyogva. Zayn alá firkantotta a lapot, majd Harrynek adta a tollat, amivel ő is ugyan azt tette, mint az előtte lévő bandatag.
Odaadták a lapot és a tollat a pénztárosnak, majd Harry elővette a bankkártyáját. Fizetett, majd elindultunk a parkoló felé.
- Mindig ilyen mindenki?- kérdeztem még mindig sokkolódva.
- Általában- vont vállat Harry. Bepakoltunk a kocsiba, beszálltunk, majd elhajtottunk a vásárlás helyszínéről.

10 megjegyzés:

  1. aahhhww ..akarom továáább *-* ez isteni :D :D :D istenem Niallbe lettem szerelmes XDD <3 aajh annyira jó..csak így tovább :D imááádlaaak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, lesz tovább... ;)
      Köszi, köszi.
      Niall mi?! :P
      Én meg téged imádlak! :))

      Törlés
  2. ha már így itt vagyunk...Engem ki imád?? :D

    KŐŐŐŐŐŐ....most figyelj .....VÍÍÍÍÍÍ....RÉSZT! Kövirészt !!!!!!!:D
    Xoxo:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már itt tartunk, ÉN!
      KŐŐŐŐŐŐ??? Figyelek... Írom! :))

      Törlés
  3. Nagyon jó idáig! végigolvastam!:D nyomtam egy "imádom"-ot mindenhova és továbbra is olvasni fogom. nagyon ügyesen írsz! :) ha van kedved nézz be az én blogjaimba is :) http://thisiscrazy.blogger.hu/ <- ez Zayn-es :D a többit megtalálod oldalt a "További blogjaim" pontban.:) persze csak ha érdekel!:D :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! (már vagy a harmadik alkalom xD)
      ígérem be fogok nézni hozzád! :))

      Törlés
    2. én köszönöm!:) és tényleg nagyon jó a blogod. ha tudod. minél hamarabb hozd a következőt.:) xx

      Törlés
    3. készülőben van... :))

      Törlés
  4. Nagyon jó rész. Kérlek minél előbb a következőt!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!
      hamarosan available lesz :))

      Törlés