2012. augusztus 27., hétfő

14.rész

Köszönöm a sok-sok kommentet! Nagyon jól esett, hogy ennyien várjátok az új részt, és hogy vannak új olvasóim is. :)

Erről a részről csak annyit mondanék, hogy Barbi nélkül nem jött volna létre... Szóval csóközön neki és nagyon köszönöm a támogatását és az írását...

Jó olvasást! :))


Hazafele úton a két fiú felvázolta nekem, hogy milyen fan típusok vannak és azt is elmesélték, hogy melyiket szeretik a legjobban. Mondjuk alig értettem valamit belőle, mivel egymás szavába vágva beszéltek...
Mikor megérkeztünk azonnal kipattantam az autóból, és berohantam a házba, azon belül pedig Harry-ék lakásába.
- Eddig bírtad őket?- kérdezte El, mikor a konyhába értem.
- Nem. Csak szomjas vagyok- válaszoltam, kivettem egy poharat a szekrényből és megtöltöttem csapvízzel és egy húzásra megittam.
Harry rontott be a konyhába teli kezekkel. Ledobta a szatyrokat a pultra és azonnal átölelte Louis-t. Louis persze nem ellenkezett, hanem még bele is markolt Harry hátsó felébe.
- Hoztunk neked valamit- jelentette ki Zayn, mikor ő is megérkezett a körünkbe.
- Ajándék?- csillant fel Louis szeme és azonnal elengedte Harry-t.
- Igen. Fél kilónyi tömör gyönyör- mondtam neki, majd elővettem az egyik szatyorból az "ajándékot".
- RÉPA!!!- kiáltott fel lányokat megszégyenítő hangon.
- Jól látod- jegyezte meg Zayn.
- Lia ötlete volt- mondta büszkén Harry, és átkarolta a vállamat.
- Semmiség- legyintettem.
- Köszönöm- jött oda hozzám Louis és egy csontropogtatós öleléssel jutalmazott.
- Ha szeretnél még az életben ajándékot kapni tőlem, akkor engedj el, mert szétroppantasz.
- Ohh... Bocsesz- úgy tett, ahogy mondtam és rám vigyorgott.
- Kimegyek a kertbe megnézni, hogy hol tart a hús- mutattam a hátam mögé, kivettem az egyik cigisdobozt a szatyorból és elindultam a kert felé.
- Már meg is érkeztetek?- kérdezte Tina.
- Amint látod. Hogy haladtok?
- Egész jól- forgatott az egyik husin egyet Niall.
Kibontottam a dobozt, és kivettem belőle egy károsító szálat.
- Valaki megdob egy öngyújtóval?- kérdeztem a sütögető párost.
- Nálam nincs- válaszoltak egyszerre.
Betettem a számba a szálat, és beszaladtam a házba. Előkotortam a Zayn-től kapott gyújtót és visszabattyogtam a kerti asztalhoz. Leültem az egyik székre.
Pár másodperc múlva már "élveztem" a károsító tevékenységet, amit persze Tina sosem nézett jó szemmel, de inkább ez, mint az amiket előzőleg tettem... De erről majd később...
Hamarosan mindenki megjelent és befoglalt egy széket.
- A krumpli kb. háromnegyed óra múlva készen van- mondta El.
- Akkor ezt elszívom, és bemegyek megcsinálni a salátát- mutattam a cigire. Louis bólintott egyet, és a csillagos eget kezdtük el kémlelni. Mindenki hallgatta az este csöndjét, kivéve egy valaki... Találgathattok...
- Amúgy Harry nagyon kedvel téged- súgta a fülembe Louis. Ki más?! Szerencse, hogy senki nem hallotta meg...
- Én szerintem bemegyek és megcsinálom a salátát- mondtam gyorsan, majd elnyomtam a cigit és befelé indultam.
Amikor beértem a konyhába hirtelen megcsapott valami nagyon jó illat, mire mélyet szipantottam a levegőből. Mi tagadás, készül a krumpli... Kinyitottam a szekrényt, amibe gondoltam, hogy megtalálom a keresett tálat. Szerencsémre pont jó helyen jártam. Dalolászva pakoltam ki a hűtőből a hozzávalókat a pultra amikor valaki egyszer csak megszólalt a hátam mögött.
- Ne segítsek?- kérdezte Harry mire megfordultam és belevesztem a gyönyörű szemeibe. Hazudnék, ha azt mondanám nem gondoltam át azt, amit Louis mondott nekem a teraszon... Hirtelen köpni nyelni nem tudtam majd erőt vettem magamon és megszólaltam.
- Hát ha akarsz- próbáltam egyenletesen lélegezni.
- Rendben. Mit csináljak?- kérdezte egy halvány mosoly kíséretében.
- Mondjuk megmoshatnád, megpucolhatnád és felvághatnád a répákat- adtam ki az utasítást, mire felvetett.
- Értettem asszonyom!- mondta katonásan mire én is felnevette.
Harry a répát készítette elő én addig a saláta többi részét csináltam. Felszeleteltem az ubit, a paradicsomokat, tettem a salátába egy kis mozzarellát, majd kerestem valami fűszer lötyit, ami kicsit még jobban megbolondítja és mégjobban kihozza az ízeket.
Eközben Harry is végzett a saját feladatával és az alapanyagokat egybe öntöttük és össze kevertünk. Hirtelen eszembe jutott valami.
- Van itthon alma?- kérdeztem.
- A hűtőben biztos van nézd meg- mondta értetlenül. Oda mentem a nagy szerkezethez, kinyitottam és elkezdtem keresni... Szerencsém találtam is 2 darabot, amit ki is vettem a hidegből, majd megmostam, meghámoztam és elkezdtem felszeletelni.
- Minek kell az alma?– kérdezte Harry miközben árgus szemekkel figyelte, hogy mit csinálok.
- A salátába kell, így még finomabb lesz– feleltem.
- Salátába alma... hmm az érdekes...- mosolygott miközben még mindig engem figyelt.
- Hidd el, ha megkóstolod, imádni fogod.
És igen megtörtént hogy már megint béna voltam és elvágtam az ujjamat! Remek gratulálok magamnak! Gratulálok Leila Butler! Hogy milyen szerencsétlen vagyok...
- Jól vagy?- nézett rám aggódó tekintettel Harry.
- Persze ez csak egy kis vágás. Nem halok bele– mondtam, bár nem mondom hogy nem fájt sőt... A vér látványát se bírom, de hát ez van ha valaki olyan béna mint én...
- Jobb lesz ha lefertőtlenítjük és beragasztjuk– fogta meg a kezemet Harry és bevezetett a fürdőbe ahol kinyitotta a szekrényt és elővett egy krémet és egy ragtapaszt, majd lemosta az ujjam és szépen óvatos mozdulatokkal bekente a kezem. Az enyhe kifejezés, hogy k*rvára fájt, így érthető, hogy összeszorított szájjal ültem a kád szélén. Hamar le is ragasztotta, így nem szenvedtem sokáig, bár tény és való, hogy próbált óvatos lenni...
- Köszönöm- néztem rá hálás tekintettel.
- Nincs mit- nézett rám mosolyogva és nem bírtam ki, hogy ne mosolyodjak el én is. Aztán egyre közelebb jött hozzám. Szinte már alig volt pár cent a szánk között, mikor hirtelen megcsúszott az épp kezem a kád szélén és háttal beleestem... Vagyis estünk, mivel Harry még mindig fogta a sebesült kezem...

12 megjegyzés:

  1. na megint sokadjára probálkozom remélem most elküldi...szóvval: nekem ez a rész is nagyon bejött..és tök fura mert minden részben más fiutól olvadok el most pl Louistól :$$ :D :D :D juuj és hát puszi sz ujjacskáta XD puszi neked <3 imáádlak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikerült! Örülök, hogy tetszik. Barbi nélkül nem ment volna... Örülök, hogy bejön Louis, bár csodálkozom, hogy Harryt nem említetted meg... Az ujja rendbe fog jönni... Puszi neked is! Én is imádlak téged. <3

      Törlés
  2. Most jelentkezem én is egy megjegyzéssel :D
    Imádom a blogot, és nem az 1D miatt.. igazából a blogod előtt nem is hallottam róluk.. :$
    Na de a történetre: jó, hogy történt benne egy kis "izgalom" az ujjvágással, már kellett bele valami ilyesmi szitu :D és a kádbaesés.. xdd röhögtem, mert egyből saját magam jutott eszembe :D nekem is volt egy hasonló sztorim... :$$ :D
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy nyitott vagy mindenre. :Đ
      örülök, hogy sikerült összehozni ezt a részt Barbival és hogy tetszik! :))

      Törlés
  3. Hát ez hogy is mondják?? Ja , igen ! Kibaszott jó ;) nekem nagyon bejön így tovább. :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh köszönöm! remélhetőleg minél hamarabb lesz tovább... xD

      Törlés
  4. Nagyon jó!!! :) Csak így tovább! :) Mikorra várhatjuk a kövit? ;)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett! nem csalódtam.:) jól írsz és várom a következőt :$ xx

    VálaszTörlés