2012. szeptember 4., kedd

15.rész

Bocsánat, hogy ez ilyen rövid lett, de így is siettettek már.
Mivel angolból vizsgázom és majd érettségizek, ezért kevesebbet lesznek részek, de mindig próbálok időt szakítani rátok!
Jó tanulást nektek! (hogy lehet a tanulás jó?!) x"D
Jó olvasást!

Bámultuk egymás szemébe... Hogy őszinte legyek, abban a pillanatban nem gondoltam semmire. Újra át akartam élni azt az érzést, amit nálunk a konyhában. Nem hinném, hogy szerelemről lenne szó. Csak a kémia működik köztünk, viszont az elég jól, ha az érintései járnak a fejemben....
Lenéztem a szájára. Kénytelen voltam. Azok a puha ajkak... Igaz csak egyszer érezhettem, de azóta is epekedem utána...
Leila Butler, ezt most hagyd abba! Ebből semmi jó nem fog kisülni...
Hirtelen a zuhanyrózsából elkezdett ömleni a víz. Felemeltem a tekintetem és kérdőn néztem szemébe. Megvonta a vállát.
- Elég nehéz vagy- mondtam neki, hiszen még mindig rajtam feküdt, és kezei a kád szélét fogták, hogy még véletlenül se tudjak kiutat találni.
- Te meg kényelmes- vont megint vállat, de esze ágában sem állt leszállni rólam.
- Ez volt az egyetlen váltóruhám.
- Majd adok neked valamit.
- Megint tiszta víz lettem...
- Megtörölközöl.
- Minek csináltad?
- Hirtelen ötlet volt.
- Elég hülye spontán ötleteid vannak.
- Te most vitatkozni akarsz?
- Igen- vágtam rá durcásan.
- Kiengeszteljelek?- kacsintott rám.
- Nem kell, de tényleg leszállhatnál rólam.
- Szerintem meg jó ebben a sarokkádban beszélgetni...
- Harry- szakítottam félbe.- Semmi kedvem sincs a hülye kis játékaidat játszani. Oké, hogy a testi vonzalom megvan közöttünk, de ebből semmi sem lesz!- mondtam ki neki kerek-perec, amit gondolok.
- Csak barátok?
- Csak barátok.
Végre leemelte a nehéz testét az enyémről. Kiszállt a kádból, és megrázta a haját úgy, mint ahogy a kutyák szokták. A vízcseppek mindent beterítettek a fürdőben. Rosszallón megcsóváltam a fejemet és én is kikecmeregtem a méretes fürdőalkalmatosságból. Harry megdobott egy törölközővel, és utána kivonult a helységből. Hamar vissza is tért egy szürke melegítőalsóval és egy sötétkék Jack Wills pólóval. Letette a mosdókagyló szélére és újra kiment. Hamar megtörölköztem és felvettem a tőle kapott ruhát. Miután végeztem, lerohantam a konyhába. Harry éppen az almát szeletelte a salátába, hiszen én az ujjvágásom miatt félbehagytam. Gondolom meghallotta a lépteimet, mivel megfordult.
- Köszi a ruhát- mutattam végig magamon.
- Szívesen. Igazán jól áll. Merészkedtem befejezni a salátát. Ugye nem baj?
- Nem. Dehogy.
- Végeztem- csapta össze a kezeit.- Visszamegyünk a kertbe?
- Ja. Mehetünk.

- Hát ez félre érthető. Mit keres rajtad Harry ruháj?- Louis kérdezett a többiek, meg értetlenül néztek ránk Harryvel...
- Ti mit csináltatok?- szólalt meg az ámulatból Tina.
- Elvágta az ujját, én pedig lekezeltem a sebet- válaszolta tömören Harry.
- És miért vizes a hajatok?- vonta föl szemöldökét Zayn.
- Beestünk a kádba és Harry kinyitotta a csapot- válaszoltam.

6 megjegyzés:

  1. ooohhh ez is nagyon jó lettt :D :D :D :D de Harry és "csak barátok"...nem szimpatizáltam vele(vmi) XDDD nekem naaaagyon bejött ez is <3 pussziilaaaak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. alakulnak a dolgok. x"D köszi szépen! puszi neked! :))

      Törlés
  2. jó lett ez! :33 várom a következő részt:)..*-* amúgy ha van kedved nézz be az én blogjaimba is.:) van egy két friss :Dx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. kicsit el vagyok maradva! :$ okés :))

      Törlés
    2. van egy kis meglepim.. :3 http://onethinglondon.blogspot.hu/ :Dx

      Törlés