2012. szeptember 19., szerda

16.rész

Louis rosszallóan megrázta a fejét, és folytatta az Eleanorral való beszélgetését, amit gondolom mi szakítottuk félbe Harryvel.
Leültem a Tina melletti szabad helyre, mire ő rögtön félrehívott. Tessék... Végre leülök és még akkor is csesztetnek...
- Mi van?- kérdeztem szenvedő hangon.
- Mi az, hogy mi van?! Én kérdezhetném ugyan ezt!- mondta mérgesen. Kb olyan volt, mikor apa kérdőre vont a kimaradásaim miatt...
- Semmi sincsen. Elvagyunk és kész. Ezt a témát, már amúgy is megbeszéltük- válaszoltam a vállamat vonogatva.
- Oké, de furák vagytok- jegyezte meg.
- Nem vagyunk azok! Legalábbis én nem.
Visszamentünk a helyünkre, és beleolvadtunk a beszélgetésbe. Pár perc múlva El és Louis bevonultak, hogy kiszedjék a sütőből a krumplit, Niall pedig a hússal foglalkozott.
- Mikor lesz már kaja?- kérdezte Harry.
- Majd- válaszolot lényegretörően Zayn.
- Addig bemegyek sörért. Ki kér?- állt föl Harry. Minenki feltette a kezét, kivéve Tina.
- Neked sem kéne- mondta nekem Tina.
- Tina- szisszentem rá.
- Nem!- mondta.
- Egy pillanat és jövök!- állt fel Harry.
- Várj, megyek veled!- állítottam meg.
- Mi ez a titkos kommunikáció, amit Tinával csináltok?- kérdezett rá a nappaliban Harry, mivel a konyhában éppen El és Louis ténykedtek.
- Nem szeretnék róla beszélni- mondtam oldalra fodítva a fejemet, hogy még véletlenül se nézzek a szemébe.
- Oké. De ha majd szeretnél, tudd, hogy én meghallgatlak.
- Köszi- mosolyogtam rá hálásan. Bementünk a konyhába, ahol Louis az imént kiáltott fel, mert megégette a nyelvét...
- Ezhh nagyhonh mehlegh!- mondta, miközben legyezte a száját. Mi elnevettük magunkat hárman, de Louis szúrós szemekkel nézett ránk.
- Adok rá egy gyógypuszit- mosolygott rá Eleanor.
- Ahh máhr shokkal jhobb!- mosolygott barátnőjére Mr. Carrot.
- Louis, fogd a krumplit! Eleanor, hozd a tányérokat és az evőezközöket! Lia, te a salátát vidd, én meg a söröket!- osztotta ki a feladatot Harry.
- Itt a kaja!- mondtam mosolyogva és letettem az asztalra a tálat. Lehuppantunk a helyünkre, és elkezdtünk enni.
- Ez marha finom lett!- mondta Zayn teli szájjal.
Bevallom, ezt a fajta reakciót Nialltől vártam... Ekkor ránéztem Tinára, aki éppen valamin halkan nevetett. Niall közelebb hajolt hozzá, mire haját a füle mögé tűrte. Szóval zavarban van a húgom... Hát ez nagyon édes! Elmosolyodtam. Azóta, hogy anya nincsen, most látom igazán boldognak. Tudom, ezt már elmondtam amikor a dedikálás volt, de napról napra boldogabb.
- Lia, itt vagy?- mozgatta meg a kezét Harry előttem.
- Mi? Ja igen- válaszoltam zavartan.
- Azt kérdeztem, hogy van-e kedved holnap délelőtt eljönni a próbánkra. A koncert előtt- mondta Harry.
- Nincsen ellenvetésem- vontam vállat.- Bakker! Holnap szombat van?- pattantam fel hirtelen.
- Öhh igen?!- válaszolta Harry zavartan.
- A picsába! El kell intézzek egy telefont. Egy perc és jövök- rohantam be a telefonomért.
- Oooké- mondta Harry felhúzott szemöldökkel.
Az előtérben megkerestem a táskámat, és kihalásztam belőle a telefonomat. Megkerestem a nevet és megnyomtam a hívás gombot.
- Szia. Hol vagy?- szólt a készülékbe kissé illuminált állapotban Nick. Ő a suli nagymenője, egyben az lb-m (Dorothy) ikertesója.
Tavaszi szünet záróbulit tart... Minden szünet utolsó pár napjában tart egy ilyet, és eddig mindig ott voltam, szóval remélem nem lesz belőle probléma, ha ma kihagyom...
- Szia Nick. Ezer bocsi, de közbe jött valami, és nem tudok menni.
- Semmi baj. Dorothy helyetted is iszik.
- Ne hagyd sokat vedelni!
- Csak vicceltem. Alig iszik. Ismered...
- Igen és téged is! Vigyázzatok magatokra, főleg a házra!
- Igen is anyuci- nyávogott úgy, mint egy óvodás.
- Szia. Puszilom a többieket- búcsúzkodtam.
- Átadom. Szia. Puszi.
Kinyomtam a mobilom és visszamentem enni a többiekhez.
Mikor végeztünk, még beszélgettünk egy kicsit, de elkezdett lehűlni az idő, ezért a nappaliban folytattuk a társalgást. A fiúk elkezdtek valami új kütyüről beszélni, így jobbnak láttuk a lányokkal, ha nekiállunk elmosogatni a koszos tányérokat, illetve elpakolni a tisztákat a helyükre...
Ez idő alatt jobban megismertül Eleanort. Manchesterben lakik, és ott is tanul egy gimiben. Az utolsó évét nyomja. A Hollister Co.-nál szokott modellkedni. Elmesélte nekünk, hogy Harry-n keresztül ismerték meg egymást Louis-val, és azt is megtudtuk, hogy 1D rajongó (volt).
Mesélt nekünk a fanokról is, akik először utálták. Meg, hogy milyen nehéz volt megszokni a fotósokat, bár mivel modellkedik, ez nem bizonyult olyan nehéznek.
El arról is beszélt, hogy milyen nehéz a fiúk nélkül néha hónapokig. Oké, tudnak skype-on beszélni, de az nem ugyan az, mint élőben.
Magyarán szólva mindent kibeszéltünk. Igazi csajos program: Mosogatás, pakolás, és közben beszélgetés. :)
Mikor mindent kitárgyaltunk és persze végeztünk a  teendőnkkel, visszamentünk a fiúkhoz, akik addigra már a DVD-s polc előtt álltak és veszekedtek...

2 megjegyzés: