2012. szeptember 28., péntek

17.rész

Louis romantikus filmet akart nézni, Harry és Zayn horrort, Niall pedig mesét... Azon versengtek, hogy ki tudja előbb a DVD lejátszóba betenni a kiválasztott filmet. Érdekes, hogy egy DVD sem tört ketté, a nagy veszekedésben. Mi addig a lányokkal elfoglaltuk a helyünket a kanapén, és jót szórakoztunk rajtuk.
Végül valami horrort kezdtünk el nézni, ami egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet... Tudni kell rólam, hogy nagyon félős vagyok. Hol Zayn-be, hol pedig Harry-be csimpaszkodtam, a kezüket szorítottam, vagy éppen az arcomat a mellkasukba temettem. Remélem egyikük sem hitte, hogy ez valamit jelent... Szimplán be voltam szarva! Louis is hasonlóképpen reagált a filmre, csak ő Eleanor ereit szorított el, sőt néha fel is sikkantott.
- Végre vége!- sóhajtottam fel Louis-val egyszerre.
- Csak nem féltél?- kérdezte Zayn.
- Soha többet nem nézek ilyet!- jelentettem ki.
- Miért? Tök jó volt- mondta Tina.
- De én nem bírom!
- Szerintem nézzünk meg valami vígjátékot ezek után- javasolta Louis.
- Én megyek aludni, hogy holnap tudjak csápolni az első sorban- mondta Tina, és egy ásítás követte a kijelentését.
- Én is elteszem magam holnapra- mondta Niall.
Így ők felmentek az egyik vendégszobába. Liam éppen abban a pillanatban lépett be az ajtón, mikor mi egy másik filmet kerestünk.
- Sziasztok-, köszönt halkan.
- Szia-, köszöntünk neki.
- Szólni jöttem, hogy megérkeztem. Megyek aludni. Jó éjt nektek!
- Jó éjt!
- The Proposal (Nász-ajánlat)!- kiáltott fel Louis.
- Mi van?- néztem rá hülyén.
- Azt nézzük!- lelkesedett fel Harry is.
- Rendben.
Louis boldogan kapcsolta be a filmet, majd kényelmesen elhelyezkedett Eleanor mellett. Imádom, Sandra Bullock-ot, és most sem csalódtam benne. A film közepén Harry összekulcsolta ujjainkat, Zayn pedig a vállam felett vetette át hanyagul azt. Mivel nem akartam ennél kellemetlenebbül érezni magam -mint például, hogy Zayn is megfogja a kezemet-, kimentem a mosdóba. Szerencsémre éppen összefutottam Tinával félúton.
- Segíts!- mondtam segélykérően, és válaszra nem várva behúztam a fürdőszobába.
- Miben?- kérdezte elég álmosan. Szerintem már félálomban volt.
- Először is: Új a pizsamád? Másodszor pedig: Én csak barátkozok. Miért nyomulnak?
- Igen új. Kik?
- Tina, te nagyon álmos lehetsz... Liam-nek és Louis-nak barátnője van. Niall veled enyeleg. Még is, kik maradnak?!- számoltam idegesen az ujjaimon.
- Zayn és Harry?
- Nem a kerti törpék...
- Oké, oké- tette maga elé a kezét védekezés képpen.
- Szóval?- siettettem.
- Legyél olyan, mint amilyen szoktál lenni.
- Köszi. Sokat segítettél- intettem le, és kimentem a helységből.
Vettem egy mély levegőt, majd kifújtam, és beültem a két fiú közé. Meglepődtem, hogy egyikük sem nyomult. Vagyis tulajdonképpen örültem neki. Louis mosolyogva nézett rám, mire kérdő fejet vágtam. Megrázta a fejét, majd visszabújt Eleanor karjai közé. A film közben nem történt semmi különös, azt leszámítva, hogy elaludtam körülbelül az utolsó tíz percben.
Ásítottam egyet, majd kinyitottam a szememet. Tök sötét volt mindenhol, csak az utca lámpái (szerk.: mikor először gépeltem be lámái-t írtam, a lámpái helyett x'D...) világítottak be, adva egy kis fényt az eligazodáshoz. Kibotorkáltam a konyhába, elővettem egy tiszta poharat, és töltöttem magamnak a hűtőből kivett narancsléből.
Valaki hirtelen a szám elé tette a kezét, mire lefagytam. Szívem szerint sikítottam volna egyet, de ugye nem tudtam...
- Csak én vagyok- mondta lazán Zayn, és elengedte a számat.
- Megijesztettél!- ütöttem egyet a mellkasára, mire elmosolyodott.
- Van ilyen kicsi lány!
- És mi jót csinálsz idelent?- érdeklődtem.
- Szomjas voltam.
- Szoktatok a kanapén aludni?
- Igen. És rohadt kényelmetlen! Nem is tudom, hogy tudtál elaludni...
- A kényszer nagyúr...
- Igaz! Akkor feljössz?- kérdezte reménykedve. Bólintottam, és követtem a szoba felé vezető úton.

4 megjegyzés:

  1. So Good :) I love your story <3
    Mikor lesz köviii???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks. <3
      huhh még nem tudom, de már írom! :))

      Törlés
  2. KÖVITKÖVITKÖVITKÖVITKÖVITKÖVITKÖVITKÖVITKÖVIT.*o*
    imádoooooooom.<3
    Remélem majd hancúroznakXDDDDDDDDDDDDD:$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írom, de ma már tuti nem tudom föltenni... :S Bocsiii <3

      Törlés