2012. október 3., szerda

18.rész

Átvedlettem a pizsamámba, és mivel felfele jövet láttam, hogy Harry-nél ég a villany, gondoltam átviszem neki a ruháit, amiket kölcsön adott a fürdőszobai incidens után. Bekopogtam az ajtaján, de nem jött válasz. Megkopogtattam kicsit hangosabban a fa szerkezetet, mire az kinyílt. Gondoltam, ha már úgy is nyitva van, bemegyek...
Körbenéztem a szobában, mivel eddig nem nagyon volt időm ezt megtenni. Stílusosan volt berendezve, de az látszott a ledobott/szétdobált ruhákból, hogy egy fiúé.
- Hát te?- kérdezte mögülem valaki. Megfordultam és szembe találtam magam Harry-vel, akin csak egy törölköző volt... A vízcseppek, csak úgy csillogtak a vállától egészen a törölközőig...
Most bezzeg, mikor kettesben vagyunk, le sem tudom szedni a szememet róla... Úgy vonzza, mint egy mágnest. Főleg a bicepsze -ami nem olyan feltűnő, de van neki-, meg a v vonala... Egyszóval az egész felsőteste! Minek is szépíteni a dolgot?! Egy igen sexy sráccal álltam szemben abban a pillanatban, és körülbelül egy perce várhatta, hogy megszólaljak...
- Bocsi. Én khm... csak visszahoztam a ruhákat- emeltem kicsit feljebb a kezemben az említett tárgyakat. Kerültem a szemkontaktust, amit szerintem ő is
észrevett...
- Meg van bocsájtva- mondta, és kivette a ruháit a kezemből, miközben én egy pontra összpontosítottam a szőnyegen.
- Akkor én megyek is! Szia-, siettem kifelé.
- Jó éjt!- mondta lágy hangon.
- Neked is Styles- intettem a hátam mögé, oda ahol állt, és kisiettem a szobából...
- Mi a baj?- kérdezte Zayn, miután becsaptam a szoba ajtaját.
- Semmi sincs. Álmos vagyok, de ezek után rémálmom lesz!- fintorodtam el.
- Miért mi történt?
- Bementem Harry-hez.
- Meztelen volt?- kérdezte nevetve.
- Nem. Törölköző volt a derekán. Szerencsére.
- Tedd túl magad rajta! Ha mostantól sokat leszünk együtt, hozzá kell ehhez szoknod...
- Remek!- mondtam, és bezuhantam mellé az ágyba, aminek hatására ő leesett róla, mivel a szélén volt.
Egyszerre nevettük el magunkat. Ő a földön, én meg az ágy közepén. Észre sem vettem, hogy már nincs is ott, hanem vészesen közeledik felém... Elkezdett csikizni, amit köztudottan nem szeretek, illetve, ha ezt a merényletet követik el ellenem, kóros röhögésbe kezdek. Most sem tettem másképp. Én azon nevettem, hogy hamarosan kiköpöm a tüdőm, ő meg azon ahogy valami "röhögés" félét alkotok.
- Hagydhhh abbahhh!
- De vicces vagy!- csikizett tovább.
- Dehh éhhn nhhem élvezhhhem.
- Valaki aludni szeretne fiatalok!- nyitott be Harry, akin most sem volt túl sok ruha, csak egy alsógatya.
- Legalább becsukhatnád a szád...- súgta a fülembe Zayn. Felvettem magam mellől az egyik párnát, és pofán vágtam vele.
- Ne legyél pimasz Malik!- súgtam vissza.
- Szóval. Akkor én nem is zavarok. Jó szórakozást és halkabban csináljátok, amit csináltok!- mondta Harry, majd kivonult.
- Valaki nagyon zabos!- mosolyodott el a mellettem ülő idióta.


2 megjegyzés: