2012. október 23., kedd

21.rész

(Előre megjegyezném, hogy NE lepődjetek meg azon, hogy Lou még csak most terhes... :D)


- Hol voltál?- kérdezte egy fekete tüsis hajú férfi Harry-től.
- Szia Paul. Elintézni valóm akadt.
- És ők kik?- nézett rám és Tinára.
- Ahh milyen hülye vagyok- csapott a fejére, majd bemutatott minket neki.
- Most már nyomás próbálni!- parancsolt Harry-re Paul.
- De a lányok...- kezdte el, de Paul közbevágott.
- Majd utánad viszem őket, te csak rohanj a többiekhez!
Harry úgy is tett, ahogy Paul mondta neki és eltűnt a folyosó végén. Ekkor Paul felénk fordult, és összeszűkült szemekkel nézett ránk.
- Mikor ismertétek meg a fiúkat?
- A legutolsó dedikálásukon. És mielőtt megkérdezné, nem akarjuk közhírré tenni, hogy "ismerjük" őket- válaszoltam neki, mire kisimította a homlokán lévő ráncait.
- Nyugodtan tegezzetek! Remélem tényleg úgy van, ahogy mondod.
- Tényleg- válaszolt Tina.
- Akkor, tekintsük ezt a beszélgetést meg nem történtté!- mondta és elindult arra, amerre Harry is ment.
- Rendben- vágtuk rá Tinával egyszerre és követtük Paul-t.

Tinával leültünk El mellé a földre, a fiúk pedig már énekeltek a színpadon. Ne kérdezzétek mit, mert fogalmam sincs... Vagyis ismerős volt, de a címét nem tudom.
- Min gondolkozol?- kérdezte El.
- Gáz, de nem tudom, hogy pontosan most mit is hallgatok...
- Up All Night a címe- válaszolt mögöttem Paul.
- Köszi- villantottam felé egy mosoly féleséget.
A továbbiakban csendben hallgattuk a fiúkat, de amikor hülyéskedni kezdtek, elnevettük magunkat.
- Na jó! Pihenjetek fiúk!- kiáltott mögülünk a színpad felé Paul.
- Végre!- sóhajtottak fel mind az öten.
- Jössz?- kérdezte Zayn meglengetve előttem a cigijét.
- Igen. Miért van olyan érzésem, hogy mindenki minket néz?- kérdeztem halkan.
- Mert minket néznek.
- Még mindig azt hiszik, hogy volt valami éjszaka?
- Igen. Mikor a próba előtt kimentem WC-re, akkor is ez volt a téma náluk.
- El kéne nekik mondani az igazat- mondtam neki, miközben elindultunk a kijárat felé.
- Most?
- Arra gondoltam, hogy a koncert után, de ahogy akarod- vontam vállat, és előszedtem a táskámból a cigit és a gyújtót.
- Zayn!- kiáltott mögöttem vagy tíz lány, mire összezörrentem.
- Mindjárt jövök- sóhajtott egyet, és odament a kerítéshez, ahol a lányok álltak.
Végignéztem rajtuk, de ez kölcsönös volt...
- Ő kicsoda?- kérdezte az egyik lány Zayn-től, felém mutatva.
- Egy barátom- válaszolt Zayn a kérdésre.
- Én ismerem!- jelentette ki hátrébb egy lány, akit először észre sem vettem. Amanda volt az, Tina legjobb barátnője.
- És ki ő?- fordult felé az összes lány.
- Leila a neve, és van barátja- nézett felém Amanda egy kis mosollyal az arcán. Eltátogtam neki egy "Köszönöm"-öt, mire egy aprót bólintott.
Zayn még kiosztott pár autogramot, de be kellett menjünk, mert Paul kiszólt az ajtón, hogy folytatják.
- Nem értem- rázta meg a fejét Zayn, mikor már a folyosón voltunk.- Nekünk azt mondtad, hogy nincs barátod... Akkor most mi van?!
- Nincs is! Amanda csak azért mondta, hogy ne kezdjenek el pletykálni...
- Nők! Nem lehet őket megérteni...
- Kac-kac-kac. Nagyon vicces vagy Malik!

- Fiúk öltözzetek! Egy óra a kezdésig!- hessegette a fiúkat az öltöző felé Paul.
- Wááá már ennyi az idő? Csúszni fogunk!- kezdett el pánikolni Louis.
- Na jó! Eleanor, Tina és Leila!
- Igen?- fordultunk Paul felé.
- Menjetek a fiúkkal!
- Biztos?- kérdeztem kétkedve.
- Igen. Ilyenkor csak a barátnők tudnak segíteni.
- De én nem is...- kezdtem el.
- Megbíznak bennetek- kacsintott rám és Tinára Paul. Ezek szerint többet tud, mint gondolnám?!
El halkan bekopogott egy ajtón, amire a "One Direction" szöveg volt kiragasztva.
- Gyertek!- hallottam egy női hangot bentről, na meg a fiúk sipítását.
- Hello Lou- köszönt El két puszival a gömbölyödő hasú nőnek.
- Szia, vagyis sziasztok- pontosította magát, mikor meglátott minket is. Bemutatkoztunk egymásnak. Megtudtam, hogy ő a srácok sminkese, fodrásza és ruhakezelője.
- Szóval, akkor mi is a feladatunk?- kérdeztem, miután kiveséztünk a baba-témát.
- Az, hogy elkészüljenek háromnegyed óra alatt.
- Kihívás elfogadva!- vágtuk rá hárman.
- Liam, látom te kész vagy. Segíts a lányoknak kérlek!- mondta Lou, és elkezdte Zayn haját csinálni.
Fél óra alatt sikerült összekaparnunk őket, amit Lou nagyon meg is köszönt nekünk. Nem tudom, hogy bírja egyedül...
A maradék negyed órában mindenki kipihente az előző fél óra kavalkádját. Pontban nyolckor Paul benyitott, hogy minden és mindenki a helyén van, és már csak ők öten hiányoznak.
Felszerelték rájuk a szükséges kütyüket, a kezükbe adták a mikrofont, és kiszaladtak a színpadra.

2 megjegyzés:

  1. Sálálááááááááááááááá.<3
    Boldog vagyok,hogy végre felraktad.^^
    Mikorlesz kövii?:$
    Harryvel jöjjön összee majd*-*
    Kövit!.



    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincsen, mert kavarodás van az életemben, de próbálok sietni.
      :))

      Törlés