2012. október 7., vasárnap

19.rész

- Megértem. Az ő lakása, és már aludni szeretne- mondtam Zayn-nek.
- Nem az a baja, hogy hangoskodunk.
- Akkor mi?- néztem rá értetlenül.
- Az, hogy nem vele nevetsz együtt...
- Féltékeny?- kérdeztem hangosan felnevetve.
- Mondhatni. Elvégre vele csókolóztál, most meg velem fogsz aludni.
- Ez hülyeség...
- Ezt mond neki! De van egy jó ötletem- mondta, és szinte már láttam a felcsillanó villanykörtét a feje fölött.
- És mi az?
- Tegyünk úgy, mintha lett volna valami közöttünk.
- Szerinted bevennék?
- Igen. Mondhatom a tervet?
- Ne kímélj!
- Reggel, mikor már mindenki felkelt, akkor menjünk le a konyhába. Te felveszed azt a pólót, ami rajtam volt ma- mutogatott határozottan.
- Kérdezősködni fognak...
- Majd én lerendezem.
- Hát jó.
- Akkor jó éjt!- mondta és az oldalára fordult.
- Neked is!

 Reggel arra keltem, hogy Zayn a nevemet hajtogatja.
- Neked aztán van alvókád!- mondta, miután kinyitottam a szemem.
- Szeretek aludni!
- Készen vagy?
- Igen- ültem fel az ágyban.
- Itt a pólóm!- dobta felém, de még szinte aludtam, ezért az arcomba csapódott a ruhadarab, mire elnevette magát.
- Nem vicces- mondtam morcosan.
- Bocsánat!- mondta bűnbánó arccal, és összeborzolta a vörös loboncom.
Bementem a szobához tartozó fürdőbe, és gyorsan átvettem a cuccot, ami alatt csak egy francia bugyi volt.
- Ez így jó lesz?- kérdeztem az ajtófélfának támaszkodva.
- Yepp. Még egy kicsit össze kell kócolni téged.
- Csak utánad!- támadtam le a haját.
- Hé!
- Oké. Abbahagytam!
- Akkor mehetünk?- kérdezte a kezét felém nyújtva.
- Igen- ragadtam meg.
Az emelet végén voltunk, és már hallottam, hogy mindenki lent van a konyhában.
- Sima ügy lesz!
- Remélem.
Mikor a konyha bejáratához értünk, mindenki elhallgatott. Harry az összekulcsolt kezünket nézte. Mivel ez Zayn-nek is feltűnt, elengedett. Még mindig, csak figyeltek minket, de nem szóltak semmit.
- Mi van?- kérdeztük egyszerre Zayn-nel.
- Most akkor ti...?- kezdte el Louis, de nem fejezte be.
- Nem tudom mire gondolsz- vonta meg vállát Zayn, és elindult a hűtő felé.- Mit kérsz enni Lia?
- Köszi, de nem vagyok éhes. Viszont, haza kell ugorjak átöltözni.
- Mondanám, hogy hazaviszlek, de nincs jogsim- mondta Zayn.
Olyan volt az egész, mintha csak ketten lettünk volna a konyhában... Eléggé letaglózhatta őket az a nem megtörtént esemény, mivel Niall még enni is elfelejtett.
- Majd én hazaviszlek!- szólalt meg határozottan Harry.
- Nekem is haza kéne mennem. Mehetek veletek?- kérdezte Tina.
- Gyere- bólintott Harry kicsit remény vesztve .. Akkor abban a pillanatban, örültem, hogy Tina segít, hisz elég érdekes lett volna Harry-vel hazamenni, miután beetettem vele, hogy lefeküdtem az egyik legjobb haverjával...

2 megjegyzés: