2012. augusztus 13., hétfő

12.rész

Sziasztok. Muszáj leszek ezt bevezetni: Öt hozzászólás után jön csak következő rész! Jó olvasást! ;)

- Nem mondtam neki semmit- kezdte tagadni a dolgot.
- Én meg képzeld nem vagyok süket.
- Azért nem ártana egy vizsgálatot csináltatni...- szemtelenkedett.
- Jó lenne, ha belátnád, hogy a vitával csak még messzebb sodrod magad a célodtól.
- Semmi féle célom sincsen.
- Ugyan Harry! Mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz...
- Pedig nincsen, és kész. Nem nyitok erről vitát.
- Hát jó- mondtam váll rándítva, és elindultam az ajtó felé.- Akkor merre is van a fürdő?- kérdeztem hidegen.
- Jobbra a második ajtó- válaszolt.
Bementem a Zayn-nel átmenetileg közös szobánkba, és kutakodni kezdtem a táskámban valami fehérnemű után.
- Mi jót csinálsz?- kérdezte valaki, aminek a hatására ugrottam egyet. Megzavarta a szoba csendjét, és betöltötte a teret férfiasan mély hangja.
- Keresgetek és szívrohamot kapok- válaszoltam az illetőre se nézve.
- Mit keresel? Lehet tudok segíteni.
- Azt kötve hiszem. Ezeket szerintem inkább levenni szereted a lányokról, nem megkeresni- válaszoltam hadarva és felé fordultam.
- Szóval fehérneműről van szó...- ekkor eleresztett egy féloldalas mosolyt.
- Igen- helyeseltem zavarban, hisz még mindig azzal a csábos mosollyal méregetett. Odasétált mellém és szemügyre vette a táskámat.
- Fogadjunk, hogy a legalján van, pink és csipkés- kihívóan nézett rám.
- Szerintem én soha nem fogok veled fogadni Malik.
- Csak egy tipp volt...
- Egy igen jó tipp!- gyorsan megkerestem a ruhadarabokat, és elindultam a fürdő felé. Szerencsémre összefutottam Louis-val, akitől kértem törölközőt. Mivel már mindenem megvolt ahhoz, hogy vehessek egy frissítő zuhanyt, elindultam a fürdőszoba ajtajához. Dudorászva léptem be, és lepakoltam a cuccaimat a szennyes tartóra, ám ekkor láttam, hogy ott már van egy kikészített ruha...
Hirtelen elhúzódott a zuhanyfüggöny, és Harry-vel találtam szembe magam. Egy meztelen Harry-vel. Halál nyugodtan állt előttem egy szál Ádámkosztümben. Nem nagyon zavartatta magát, ám mikor felfogtam, hogy mit is látok valójában, azonnal elfordultam.
- Nem láttam semmit- mondtam olyan halkan nyugtatva magam, ahogy tudtam.
- Már ide fordulhatsz, van rajtam türi- mondta mögöttem. Úgy tettem, ahogy mondott...
- Ááá... Faszfej. Kiég a szemem...- fordultam újra meg, mivel átvert a kis dög. Nagyon nem szeretem az ilyesfajta játékokat...
- Nem hagyhattam ki...- röhögött még mindig. Komolyan ennyire szereti mutogatni a testét?!
- Pedig jobban örültem volna neki.
- Mi ez a harapós hangulat Lia?- komolya? Most becézget?!
- Mára nagyon elegem van belőled Styles- fenyítettem mutató ujjammal. Nem hiszem, hogy beijedt volna tőlem, hisz mégis csak a válláig érek... Még kuncogott is. Na köszi szépen. Én itt komolykodok, ő meg csak egyszerűen kinevet...
- És még ma bulizni is fogunk.
- Ne is mond...- forgattam meg a szemeimet.
- Bent maradsz míg felöltözöm?- kérdezte kacsintva. Felhorkantam, majd kimentem a folyosóra és becsaptam az ajtót.
- Hát te?- kérdezte Zayn, aki éppen Liam szobájából jött ki.
- Mint kiderült Harry befoglalta előttem- vontam vállat.- Liam hogy van?
- Dan hazament összepakolni a bőröndjét. Ha végzett, Liam elmegy érte és kiviszi a repülőtérre- foglalta össze gyorsan a dolgokat.
- Sajnálom- húztam el a számat.
- Voltak már több ideig is távol egymástól.
- Apropó... Tinát nem láttad?
- Niall-el a konyhában vannak.
- Míg Harry vakarja a seggét a fürdőben, meglátogatom- mondtam komolyan neki. Ő elkezdett röhögni, gondolom azon amit mondtam.
- Megyek veled. Éhes vagyok- mondta még mindig kuncogva. Egymás mellett haladtunk a lépcsőn -én még mindig fürdőruhában voltam-, majd annak aljában előre mentem. Megálltam a küszöbön, mire Zayn hátulról "belémszaladt".
- Bocsi- súgta halkan a fülembe, ám mikor a szája a fülcimpámhoz ért, beleremegtem. Gondolom érezte. Kezét a derekam köré fonta, amitől semmivel sem lett jobb a helyzet.
- Khm...- köhintettem egyet. Zayn levette a kezét a derekamról és szétvált az addig a konyha közepén csókolózó pár. Hogy miért mindig a konyhában történnek ezek a dolgok?!
- Szóval az úgy volt, hogy...- kezdett magyarázkodni lázasan Niall és Tina egyszerre.
- Nem érdekel, hogy-hogy volt, vagy hogy nem volt- kezdtem keményen.- Az a lényeg, hogy ne bántsd meg a húgom- fordultam Niall-hoz. Mellékesen már mindenki ott ácsorgott a nappali és konyha közti részen.
- Nem fogom- mondta mosolyogva és átkarolta Tina vállát.
- Milyen szép is a szerelem...- mondta meghatottan Louis, aki Harryt akkor karolta át, másik kezével meg El kezét fogta.
- Főleg, ha kétfelé játszol- néztem El felé.
- Már megszokta- súgta a fülembe Zayn, aki még mindig mögöttem állt.
- Én megyek- mondta Liam szomorkásan.
- Puszilom Dan-t!- mondtuk egyszerre Tinával és El-el.
- Nők...- fogta a fejét Harry.
- Sziasztok- köszönt el Liam.
- Szia- válaszolt mindenki kórusban.
- Na, hogy Daddy Directioner elment.... Mehet a buli!- mondta mögöttem Zayn.
- Elő a piákkal!- parancsolt Harry.
- Szolgáld ki magad- vettetem neki oda.
- Remélem az alkohol majd feloldja a fagyos hangulatot- jegyezte meg Louis. Niall elővett hét poharat, Harry pedig elővette a piákat. Töltött a vodkából, majd narancslével higította azt. Ezt minden pohárral megcsinálta, majd mindenkinek a kezébe nyomott egyet-egyet.
- Arra, hogy megismertük a Butler lányokat- mondta Niall a köszöntőt.
- A Butler lányokra!- mondta mindenki.
- Ránk- koccintottam Tinával. Zayn nyomott az arcomra egy jó nagy cuppanós puszit.

14 megjegyzés:

  1. ááááá.. ez nagyon jó! Mikor lesz kövi???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem vele.. de ígérem mostanában sűrűbben lesznek részek! :))

      Törlés
  2. Isteneeeeem *.*
    Falom a sorokat... :$$
    Akarom a kövi részt!! :DDD De most!
    Amúgy ne azt várd, hogy az olvasók írjanak, mert a többségük még így sem fog, hogy csak 5 komi után lesz rész... Mármint ők olvassák, megjegyzik maguknak, hogy tetszett és kész. Ezért is vezettem be én is a kis jelölős négyzeteket vagy, hogy is mondjam. Az sokkal jobban bevált! Higgy nekem(:
    huhh ez jóra sikeredett, mármint a rész. :D
    Ja és tetszik a blog kinézete is
    Furcsa, hogy Lia még nem esett bele Harrybe :DD Bár mondjuk én Tináéknak nagyon szurkoltam, hogy sikerüljön ;) Lia olyan Tinának, mintha az anyja lenne és ez tök jó, de egyben furcsa is. Meg amilyen hüvösen beszél Harryvel, vagyis nekem így jön le a dolog. Szóval egyszerűen: IMÁDOM!!! :DD
    Na asszem ez kicsi hosszú komi lett, remélem megelégszel vele :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszönöm szépen a tanácsot, bár eddig ez mindig bevált...
      Nem egy hamar feloldódó személy. A következő egynéhánt részben kiderül, hogy miért nem...
      Harry medencés megjegyzése miatt dühös, az is ki fog derülni, hogy mi volt.
      Azért anyáskodik így Tinával, mert ugye az anyjuk meghalt, és Lia kötelességének érzi, hogy "nevelje".
      Köszi még egyszer. Sietek a kövivel!

      Törlés
    2. Igen, igen értem hogy mi miért történik..
      Amúgy van egy sejtésem, hogy mi lehetett a megjegyzés vagyis 2 is :$$ :D
      Siess is!

      Törlés
    3. hát még sehol nem tartok... most fogom elkezdeni írni a 13.-at... :))

      Törlés
  3. Nagyon várom a folytatást. Kérlek siess!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett :D. Kíváncsian várom a folytatást =D. Siess vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :D Remélem az is elnyeri majd a tetszésedet... Sietek vele! :))

      Törlés
  5. nah akkor megint próbálkozom (remélem sikeresen) tehát: nekem ez is anannyyiira baromira tetszik...és irjad mindenképpeen *--* <3 <3 <3 Niaaall *-* :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és végre megkaptam!!!
      köszönöm szépen. mindenképpen írom.
      látom elnyerte a tetszésedet a Tina-Niall páros! xD
      puszi. :))

      Törlés
    2. nagyon imádom őkeeet *-* <3 és irjad irjad :DDD

      Törlés
    3. reméltem is! xD
      írom írom. :))

      Törlés