2013. január 8., kedd

45.rész

Sziasztok!
Bocsánat, hogy eddig nem voltam, csak nagy a nyüzsgés...

Először is itt van két jó kis blog:
1) http://pad-ka.blogspot.hu/ (Gyönyörű képek, érdemes benézni!)
2) http://innhbella.blogspot.hu/ (1D-s történet. Az eleje, de olvassátok!).
Másodszor itt van az én másik két blogom is:
1) http://summerlovewhit1d.blogspot.hu/ (1D-s! Barátnőmmel írom, remélem ez is elnyeri a tetszéseteket, mint ez!)
2) http://luxurychampagne.blogspot.hu/ (Ez is 1D-s, és ez más lesz egy kicsit, mint amiket eddig írtam/írok. Hope you like it!)

És itt is van az újabb rész! Még egyszer bocsánat a késésért!
Örülnék pár kommentnek, és feliratkozónak... :$




- Mindenki itt van?- kérdezte Harry körülbelül egy óra múlva, mikorra a találkozót beszéltük meg.
Addigra mindent kipakoltunk a szekrénybe, és kényelmesen berendezkedtünk, ami Harry-nek abból állt, hogy a kacatjait (iPhone, parfüm, iPod, MacBook, stb.) szétdobálta minden fele.
- Igen- nézett körbe Liam.
- Mi a terv?- kérdeztem Harry-től, aki szerintem a "csapatkapitány" volt.
- Vacsora után, rendeljünk még ennivalót a szobájába?!- vetette fel az ötletet Harry.
- Az nem vicces- mondtam.
- Inkább idegesítő- folytatta Louis.
- Liam?- nézett Harry az említettre.
- Szerintem sem jó ötlet- csóválta a fejét.
Öt percig mindenki maga elé meredt a csendben...
- Nekem van egy ötletem!- mondta határozottan Louis.
- Mi az?- kérdeztük egyszerre tőle.
Beavatott minket a tervbe, ami remek volt! Megbeszéltük, hogy holnap vagy holnapután fogjuk a merényletet csinálni. A csapat találkozó után mindenki kiszivárgott a szobánkból, és kettesben maradtam Harry-vel.
- Szóval, mi a terved mára?- kérdeztem tőle, miközben elterültem az ágyon, amelyen eddig ülő pozícióban helyezkedtem el. Szó se róla, kényelmes volt.
- Pihenés- dőlt le mellém.
- Egész nap?
- Talán- mondta, majd egy hirtelen mozdulattal óvatosan ráült a derekamra.
Nem szóltam semmit, és ő sem. Csak bámultuk egymást.
Imádom a szemeit, a göndör haját, a féloldalas mosolyát, a kis gödröcskéket az arcán, a száját...
Ekkor fogalmazódott meg bennem az a dolog, amitől nagyon is féltem.
Sosem éreztem még ilyen vonzalmat senki iránt sem. Mintha nem is a Földön lennék, hanem valahol az Univerzum kellős közepén lebegnék. Tényleg nem tudom szavakba foglalni.
-Min gondolkozol?- kérdezte, az arcomat kémlelve.
- Lényegtelen- mondtam, és beleharaptam az alsó ajkamba.
- Még egyszer!- mondta nekem, de azt sem tudtam miről van szó, hiszen teljesen elvesztem azokban a gyönyörű szemeiben.
- Mi?- kérdeztem zavartan, mire megint megtisztelt egy féloldalas mosollyal.
- Majd én- mondta és közeledett felém. Hirtelen csapott le az ajkaimra, amit hülye lettem volna nem viszonozni.
- Lia tudnál jönni egy kicsit?- jött be a szobába Tina. Mindig rosszkor nyitnak be... Miért van ez?!
- Igen- válaszoltam neki, mikor elváltunk Harry-vel, aki mellesleg nem zavartatta magát, és még mindig iszonyatosan közel volt hozzám.
- Ha akarod, akkor nekem később is jó...- kezdte el a húgom.
- Nem. Megyek- mondtam  majd Harry-re néztem, akinek az arcára csalódottság ült ki. Kimásztam alóla, és elindultam Tina után.
- Niall?- kérdeztem Tinát, ugyanis szobatársa nem volt a helységben.
- Enni ment Liam-el. Elég fura ez a dolog közted és Harry között.
- Tudom- húztam el a számat.
- Csak én érzem, vagy tényleg kezdtek közelebb kerülni egymáshoz?
- Sajnos nem csak te érzed... Na de beszéljünk rólad!- váltottam azonnal témát.
- Sok szerencsét hozzá!- kacsintott rám.- Mit akarsz tudni?
- Mindent! Ugye még nem volt olyan köztetek?
- Dehogy is! Nagyon jól elvagyunk, de még várni akarok vele.
- Helyes! Mellesleg apa megkért rá, hogy világosítsalak fel, de gondolom mindent tudsz.
- Szerintem inkább rád kéne figyelni...
- Nem kell. Megoldom a saját szerelmi életemet!
- Várjál! Most akkor szerelmes vagy?- kérdezte kikerekedett szemekkel.
- Ki szerelmes?- lépett be az ajtón Zayn.
- Senki- vágtam rá azonnal, és mérgesen néztem Tinára.
- Nem mondom el senkinek sem- mondta Zayn, és leült mellém az ágyra.
- Abban nem vagyok biztos- mondtam neki.
- Most miért?!- nézett rám boci szemekkel.
- Hagyjuk!- legyintettem le, és kimentem a konyhába. Ott volt Louis, aki éppen Harry-vel susmogott. Természetesen azonnal elhallgattak  mikor megláttak. Mily meglepő...
- Hát te?- kérdezte Louis kicsit meglepetten.
- Hát én. Odamentem a hűtőhöz, és kivettem belőle egy fél literes vizet.
Kibontottam, és elkezdtem inni. Egész idő alatt éreztem, hogy engem figyelnek.
- Megyek, felhívom Eleanor-t!- jelentette ki Louis, mikor feléjük fordultam, és kiment. Csendben figyeltük egymást Harry-vel.
- Megérkeztünk- lépett be a konyhába Liam és Niall.
Hála a felmentőseregnek! Tényleg kínos volt...
- Van valami tervetek ma estére?- kérdezte Niall.
- Nincsen. Csak holnapra- nézett rám Harry.
- Öhh le vagyok maradva- mondtam neki.
- Holnap este vacsorázni viszlek- mondta zavartan Harry, miközben a konyhapultot piszkálta. Liam és Niall elkezdték a szemöldöküket húzogatni.
- Mi arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk egy laza ivászatot.
- Jól hangzik!- bólogatott Harry. A srácok rám néztek.
- Benne vagyok! De Paul mit szól hozzá?
- Azért csak laza ivászat- válaszolt Liam.
- Mikor mentek a stúdióba?- kérdeztem őket.
- Holnap egész nap. Addig ti Tinával elmehettek várost nézni.
- Még szép, hogy megyünk! Nem fogok én itt punnyadni.
- Ezt a lelkesedést!- mondta elismerően Niall.
- Te csak menj Tinához. Unatkozik- néztem rá.
- Akkor én mentem is!- suhant el mellettem, majd már csak az ajtócsukódást hallottam.
- Louis?- kérdezte Liam.
- Eleanor-al telefonál- válaszolt Harry.
- Akkor én is megyek, beszélek Dani-val.
Már megint kettesbe hagytak minket... Megölöm őket! Miért pont ilyenkor?!

23 megjegyzés:

  1. Ez valami elképesztően jó lett:) Mint minden eddigi rész.:)

    VálaszTörlés
  2. Ez valami zseniális c: nagyon tetszik!! :) Mindennap megnezem a blogodat! Gyorsan KÖVIT :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! Örülök, hogy várod a részeket, de nem tudok sűrűn hozni... :$

      Törlés
  3. Válaszok
    1. nem tudok sűrűbben hozni..., de próbálkozom! :$

      Törlés
  4. Nagyon jó lett:)) Mint mindig...:)))

    VálaszTörlés
  5. Imádoom. Remélem most nem várakoztatsz meg minket ennyi ideig ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Még nem tudom, hogy mikor jön új rész...

      Törlés
  6. fantörpikus lett :D imádom:) az egyik legjobb blog amit valaha olvastam :] gyorsan kövit *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  7. Nagyon várom már Louis mit talált ki siess a kövi résszel

    VálaszTörlés
  8. IMÁDOM<33333 kiváncsi vagyok, hogy Louis mit talál ki!

    VálaszTörlés
  9. Szia jó a blog!
    Mikor lesz kövi? :)
    Egyébként lehet az,hogy kiraknád a blogom? énis kirakom a tied bár még az elején vagyok c:

    http://myydirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm!
      Még nem tudom pontosan, de írok! :)
      Benne vagyok! A kövi rész elején ott leszel! ;))

      Törlés
  10. imádom az írásod! :PP ♥♥ mikor lesz kövi rész? :P ♥

    VálaszTörlés