2012. december 25., kedd

44.rész

Itt is az újabb rész! :))
Még mindig kellemes ünnepeket! x'D
Hope you like it! Love you all! <3
(ne felejtsetek a másik blogra is benézni: http://summerlovewhit1d.blogspot.hu/)



- Leila, kelj fel! Egy óra és indulunk- keltegetett Harry.
- Még három perc!
- Nem lehet!- mondta, és elkezdte puszilgatni az arcomat.
- Na jó...- adtam meg magam, és felültem.
Louis hívott minket, hogy kész a reggeli. Bementünk a konyhába, ettünk, majd elmentem fürödni.
Negyed óra alatt készen voltam, és teljes harci díszben mentem ki Harry szobájába.
Harry egy szál alsóban állt a szekrénye előtt. Imádom, mikor nem tudja mit vegyen fel.
- Segítsek?- kérdeztem tőle, a fürdő ajtófélfájának támaszkodva.
- Azt megköszönném- nézett rám hálásan.
Kivettem neki egy sötét farmert, fehér pólót és egy piros kockás inget.
- Jó lesz?- kérdeztem a ruhadarabokat meglóbálva előtte.
- Tökéletes!- mondta, nyomott egy puszit a számra, és eltűnt a fürdőben.
Na igen... Nem tudom, hogy hogyan is állunk egymással... Egyszer haverok vagyunk, egyszer meg elcsattan egy-két szájra puszi.
Igazság szerint nem is nagyon beszélünk erről, sőt nem is hoztuk fel ezt a témát. Sodródunk az árral. Majd meglátjuk mi lesz belőle... Nem nagyon izgatom magam, Tina persze folyamatosan kérdezgeti, hogy mi van velünk. Sokszor látta már, hogy Harry, csak úgy minden ok nélkül átölel, vagy én őt. Egyszerűen csak jól kijövünk egymással és ennyi. Amúgy sem menne nekem ez a sztár barátnősdi... Már a feltételezésektől is kikészülök... Mi lenne, ha igaz lenne?!
- Készen vagytok?- kérdezte Louis, mikor bejött két perc múlva.
- Harry még készülődik- mondtam, miközben a bőröndömet néztem át, hogy minden megvan-e.
- Oké. Te meg tegyél be valami elegánsat is abba a csomagba- mondta kacsintva, majd kisuhant.
Úgy tettem, ahogy mondta, de minek kell majd kiöltözni?! Tudtommal dolgozni mennek, és nem bulizni...
- Kész is vagyok!- jött ki Harry a fürdőből. Éppen a haját "állította" be, mikor felé néztem.
- Szerintem lassan lecuccolhatnánk- mondtam neki, és felkaptam a zöld táskámat az ágyról.
- Ezt úgy mondtad, mintha vagy 10 bőröndöt kéne levinni- nevetett fel.
- Nem vicces nagyfiú!
Megfogtam a kölcsönbe kapott bőröndömet, és elindultam az ajtó felé, ám Harry kikapta a kezemből, és kisietett vele.
Micsoda úriember!
Utána mentem, és félúton összefutottam Louis-al.
- Megfogadtad a tanácsomat?- kérdezte halkan.
- Igen, de nem értem az egészet...
- Nem baj!- mondta és Harry után ment.

- Mindenki itt van?- kérdezte Paul, mikor megérkezett.
- Igen- válaszolt Liam.
- Jól van! Akkor indulhatunk?- nézett körbe, mi meg csak bólogattunk.
- Beugrunk még a Nando's-ba?- kérdezte reménykedve Niall.
- Igen, de elvitelre kérjed!
- Oké. Köszi- ugrott Paul nyakába.
Elindultunk, megálltunk a Nando's-nál, majd mentünk tovább a repülőtérre.
Nagyon sok fotós és riporter volt a Heathrow-nál. Azonnal Tina mellé szegődtem, és egymásba karolva mentünk be az épületbe. Hosszú lesz, mire megszokom ezt a felhajtást... Vagy egy órát vártunk, hogy végre felszállhassunk a gépre. Szerencsére ez idő alatt, nem találkoztunk egy elvetemült fannal sem.
A repülőn Zayn és Harry közé kerültem. Zayn azonnal elaludt, a vállamnak dőlve. Harry-vel beszélgettem egy keveset, majd én is álomra hajtottam a fejemet, az ő vállán.
Két óra múlva Harry kezdett keltegetni.
- Lia, mindjárt leszállunk- simogatta közben az arcomat. Felemeltem a fejemet a válláról, és belenyilallt a fájdalom. Elaludtam... Remek! (szarkazmus)
- Zayn, ébresztő!- keltegettem most én a másik oldalamon ülő fiút.
- Még egy kicsit- nyöszörgött, és belefúrta az arcát a nyakamba.
- Nem megy- néztem Harry felé segítségkérően.
- Na, majd én!- mondta, és azonnal fejbe vágta a haverját, aki azonnal felkelt és rondán nézett a cselekvő alanyra.
- Kedves utasaink! A leszállást hamarosan megkezdjük. Kérem kapcsolják be a biztonsági öveiket- mondta be az egyik stewardess.
Negyed óra múlva, már a csomagjainkat szedtük le a körbe-körbe forgó szalagról.
- Szoba elosztás?- kérdezte Paul már a kisbuszban.
- Én Tinával- jelentette ki Niall, majd rám nézett kérdőn, mire bólintottam.
- Te kivel?- nézett rám Paul.
- Öhh... Harry-vel?!- mondtam a kérdés szerű választ.
- Nekem jó- mondta az érintett.
- Akkor te meg majd elosztjátok a maradék két szobát- nézett Paul Louis-ra, Liam-re és Zayn-re.
Jól elszórakoztunk a fél órás úton. Louis és Zayn "táncoltak" a rádióban menő zenékre, mi meg dőltünk a röhögéstől.
Egy gyönyörű hotel előtt álltunk meg. Már a bejáratnál három férfi elvette a bőröndjeinket, és felvitték a lakosztályba. Paul bejelentkezett (szerencse, hogy előre lefoglalta a lakosztályt, mert elég sokan voltak), és elindultunk a liftek felé. Mivel sokan voltunk, két liftet kellett használatba venni. A fiúk természetesen kitalálták, hogy aki később ér fel, annak a csapatnak meg kell viccelnie Paul-t.
Az egyik lift felosztása: Niall, Tina, Zayn, Paul (persze ő nem tudott a fogadásról). A másikban pedig: Liam, Harry, Louis és én voltunk.
Mi vesztettünk, a többiek (Niall, Zayn, Tina) pedig kinevettek minket. Hát szép, mit ne mondjak.
- Csapatgyűlés egy óra múlva a szobánkban- mondta Harry Louis-nak, Liam-nek és nekem.
- Oké- mondtuk neki, feloszlattuk a kisebb tömeget, és tovább mentünk a saját szobáink felé.

18 megjegyzés:

  1. imádom *-* nagyon jóó lett... miért mindig a jó résznél hagyod abba?! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! <3
      hát ez egy igen jó kérdés... :) ezen még nem gondolkoztam...

      Törlés
  2. Imádom az írásod<3, mikor lesz kövi rész?
    És szeretnék kérni tőled egy szívességet, ha lehet, akkor kitudod tenni a blogomat? Nagyon sokat segítenél. Ha megteszed előre is köszi.:)

    VálaszTörlés
  3. Megint csak anyit tudok rá mondani, hogy jó lett:))
    XO Dottya!

    VálaszTörlés
  4. Mikorra várható új rész? Mert nincs mit olvasnom, meg nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma még próbálok írni, de nem biztos, hogy ma fent lesz... :$

      Törlés
  5. Szia! Egyszerűen csak annyit tudok mondani, hogy IMÁDOM a blogod! Siess a kövivel!! ( mellesleg a többit is szeretem, azokkal is siess:DD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi. Én meg titeket imádlak! Már írom a részt! (próbálok azokkal is!)

      Törlés
  6. Szia! Mikor lesz kövi?? Imádom!!! ^^ Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi! Még nem tudom pontosan... Készül! :))

      Törlés
  7. nagyon jó gyorsan a kövit!!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbálom írni, de nincsen időm... :$ (most is írom!)

      Törlés