2012. december 23., vasárnap

43.rész

Ezt a részt Kingának küldöm sok szeretettel! <3
És Kellemes Ünnepeket előre is mindenkinek!!! :))
Ne feledkezzetek meg, a másik blogról sem: Summer Love


Mikor felkeltem, addigra már Harry eltűnt mellőlem. Kitakaróztam, és nyújtózkodtam egy nagyot. Megnéztem a telefonomon az időt, ami pontban két órát mutatott. Hát van alvókám, az tuti!
Elindultam a konyha felé, hogy igyak valamit, mert kicsit ki volt száradva a torkom. Louis ott ült az egyik széken, és egy répát majszolgatott.
- Szia- köszöntem neki.
- Szia. Hát te nem voltál suliban?
- Harry nem mesélte?- kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Mit?!
- A címlapon szereplek Harry-vel és Zayn-el. Az igazgató meg hazaengedett- foglaltam össze röviden a dolgokat.
- Üdv, a hírességek klubjában!- mondta mosolyogva.
- Szerintem ettől még nem vagyok híres- vontam vállat.
- Szerinted- mondta mosolyogva, majd újra elkezdte rágcsálni a répát.
Kivettem a hűtőből egy üveg vizet, majd visszamentem a szobába. Mivel nem tudtam magammal mit kezdeni, előszedtem a laptopomat. Felléptem a közösségi oldalakra, és azt vettem észre, hogy még mindig nagyon sokan kutakodnak utánam.
Felléptem skype-ra, és örömmel láttam, hogy a Francia nagymamám fent van. El is indítottam a videóhívást.
- Bonjour Chérie!- köszönt bele nagyi franciául.
- Bonjour!- integettem neki.
- Hol vagy? Ez nem a te szobád...- vizsgálta meg a mögöttem lévő dolgokat.
- Barátoknál. Tudod apa elutazott, és nem tudott magával vinni minket.
- Vraiment! (Tényleg!)
- Hogy vagytok?
- Bien! (Jól!) És ti?
- Megvagyunk.
Még beszélgettünk egy keveset, de mennie kellett segíteni a cukrászdába, szóval elköszöntünk egymástól.
Az interneten keresgéltem dolgokat, de olyan unalmas volt, hogy majdnem elaludtam. Pedig elég sokat szunyáltam már így is. Szerencsére Harry megjelenése azonnal felébresztett a kómás állapotból.
- Két hét múlva szerdán utazunk Svédországba!- ugrott be mellém az ágyba.
- Szia neked is.
- Mi ez a rossz hangulat?-vont kérdőre.
- Álmos vagyok.
- Komolyan... Olyan vagy, mit Zayn lány kiadásban. Mindenhol, mindenhogy el tudtok aludni.
- Nem is hasonlítok Zayn-re- ragadtam meg a lényeget.
- Hát külsőleg nem- mért végig...


*két hét múlva*
- Holnap indulunk. Remélem már összepakoltatok!-szólt a telefonba Paul.
- Hát persze!- hazudott kicsit rosszul Niall.
- Na jó, ha most leteszem, azonnal emeljétek fel a formás popótokat és irány pakolni!- utasított Paul.
- Ne idegeskedj, mert hamar ráncos leszel- szólt Louis, a kihangosított telefonnak.
- Én is szeretlek répazabáló!- válaszolt vissza Paul, mire mindenki elnevette magát.
Elköszöntünk tőle, majd mindenki megkereste a maga lakását, és szobáját, hogy pakoljanak.
Én követtem Harry-t.
Fél perce értek haza, mikor Paul hívta őket, szóval egy "Szia"-n kívül mást nem is mondtunk egymásnak.
- Milyen volt a napod?- kérdezte, és közben elővett két kisebb bőröndöt az ágya alól.
- Fárasztó- sóhajtottam egyet.- A matek tanárom kikészít. Nem bírja a fejem.
- Hülye az, aki nem bírja a buksid- mondta és összeborzolta a hajam.
- Köszi Styles! Most úgy éreztem magam 10 másodpercig, mintha kutya lennék.
Felnevetett, én meg bementem a fürdőbe megigazítani a hajamat.
- Nem is kócoltalak össze... Annyira...
- Neked milyen napod volt?- kérdeztem, mikor visszamentem hozzá.
- Két interjút adtunk, plusz egy megbeszélés volt a végén.
- Hánykor indulunk?- kérdeztem, mikor az egyik bőröndbe kezdtem pakolászni a cuccaimat.
- Tizenegykor jönnek ide értünk. Nem tudom, hogy a gép mikor indul.
Csöndben pakoltuk tovább a bőröndöket. Egyszer csak azt vettem észre, hogy Harry abbahagyta, és azt nézi mit csinálok. Éppen a fehérneműimet tettem a bőröndbe.
- Mi van?- kérdeztem tőle értetlenül.
- Khm... Azokat fel fogod venni?- kérdezte, miközben nyelt egy nagyot.
- Igen Harry... Általában szoktam venni melltartót- mosolyogtam rá.
- Öhh oké. Megyek inni!- jelentette ki, és kirohant a szobából.
Ez meg mi volt?! o.O
Megvontam a vállamat, és tovább pakoltam a ruháimat. Hallottam, hogy Louis felröhög a nappaliban, majd Harry rászólt, hogy halkabban röhögje ki.



4 megjegyzés:

  1. Jajjj köszönöm. Imádom. Imádom. Imádom. Előre láthatólag mikor lesz kövi? Annyira szeretem a blogod. És Téged is. <3 Xxx K.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :))
      Huhh ma elkezdem írni, de nem tudom...
      Imádom, hogy imádod!
      Én is téged crazy girl! <3

      Törlés
  2. Siess! Mind a kettővel! :) Nagyon szeretem ahogy írsz, mondhatni függője lettem az írásaidnak. :) <3

    VálaszTörlés