2012. december 1., szombat

38.rész

Boldogan látom, hogy vannak új olvasóim.
Köszönöm mindenkinek! [Tudom, hogy unalmas, de igaz! :'))]


- Elfáradtam- dőlt be mellém.
- Nekem meg fáj a hátam- panaszkodtam én is.
- Mit tanultál?- kérdezte.
- Mindent- adtam a rövid választ.
- Azok a régi szép sulis idők...- mondta úgy, mintha legalább 70 éves lenne.
- Most sajnálni kéne téged?
- Nem ártana- mondta, és a szoba sarkába dobta a hozzá legközelebbi füzetemet.
- Na, ne dobáld!- szóltam rá, ám én is magam mellé dobtam az összeset, ami az ágyon volt, a laptopomat pedig az éjjeli szekrényre tettem.

- Mit csináljunk?- kérdeztem, miközben hasra fordultam.
- Esetleg megmasszírozhatnál- nézett rám angyali arccal.
- Persze, azonnal...- mondtam szem forgatva.
- Utána én is kezelésbe veszlek- nézett rám könyörgően.
- Na jó! De csak, mert nem tudok ellenállni a nézésednek.
- Hahah... Jó tudni, hogy így rá tudlak venni bármire.
- Ne hidd, hogy ez mindig be fog válni...
- Pedig jó lenne- mormolta az orra alatt, én pedig úgy csináltam, mintha nem hallottam volna.
- Tessék?
- Semmi. Semmi.
- Akkor jó! Na vedd le a pólódat arról az Adonisz testedről- mondtam neki sóhajtva.
- Már vetkőztetsz?- kérdezte féloldalas mosollyal.
Nem válaszoltam.
Törökülésbe ült, hogy le tudja venni a ruhadarabot, én pedig bementem a fürdőbe a testápolójáért, ami a tükör melletti polcon volt.
- Honnan tudtad, hogy hol van?- nézett rám furán.
- Míg elmentetek, végigkutattam a házat- mondtam neki a hazugságot.
- Oké...- mondta, és közben úgy nézett rám, mintha őrült lennék. Látnotok kellett volna az arcát abban a pillanatban...
- Nyugi. Semmi ilyenről szó sincs, csak jó megfigyelő vagyok- vallottam be az igazat nevetve.
- Sejtettem, hogy nem olyan vagy- válaszolt, és hasra vágta magát.
- Még nem ismersz eléggé...- súgtam halkan a fülébe, miután ráültem a dereka és a feneke közti részre, így teljesen a hátához simultam.
- Ne kínozz!- szólt rám. A hátára nyomtam egy kis testápolót.- Ez hideg!- visított fel.
- Igazán férfias vagy- jegyeztem meg.
- Bizonyítsak?- kérdezte perverzen, és a kezét végigsimította a combomon.
Nem mondom, hogy nem remegtem bele...
- Hűtsd le magad nagy bika! A végén még elhagyod a szarvaidat...
Tehát elkezdtem masszírozni, és gondoltam jól esik neki, mivel néha elég nagyokat nyögött... Egyszer-kétszer felkuncogtam. Hogy tud ilyen hangokat kiadni?!
- Mi olyan vicces kicsi lány?
- Nem lényeges.
- Hát jó...- mondta és tovább élvezte a kényeztetést.
- Készen vagy!- csaptam a hátára bő fél óra múlva. Addig teljes csönd honolt a szobában, sőt még a lakásban is.
Isten tudja, hogy Louis hol írtja mások agysejtjeit a vicceivel...
- Isteni kezeid vannak! Más területen is kipróbálnám...
- Harry, ne legyél ennyire kiéhezve. Vagy ha már nem bírsz magaddal, szedj fel valakit!
- Milyen harapós vagy ma...- jegyezte meg, miután leszálltam róla, és szembefordult velem.
- Mert nem szeretem, ha egy pasi, a nagy szájával akar megszerezni...- mondtam ki kerek-perec a dolgokat.
Eddig még vicces volt a folyamatos perverzkedés, de egy idő után fárasztó, idegesítő, és a legvégső esetben visszataszító. Jelentem ő még csak a fárasztó zónában volt, de mivel kedvelem, jobbnak láttam az elején leállítani.
- Te jössz- mondta egy perces hallgatás után.
Levettem a pólómat, és hasra feküdtem.
- Szabad?- kérdezte, mikor a melltartóm kapcsánál volt a keze.
- Igen- mondtam nyugodtan.
Kikapcsolta azt, majd óvatosan kibújtam belőle, hogy minél kevesebbet lásson belőlem.
Mivel nagyon feszült volt a hangulat -nem csak azért, mert félmeztelenül feküdtem alatta-, meg kellett szólalnom.
- Sajnálom. Nem akartalak megbántani.
- Semmi baj. Igazad van!- mondta és adott egy puszit a nyakamra.
Kirázott a hideg.. Nem azért, mert nem esett jól... Sőt... Nagyon is jó volt!
Mivel az epres illatú testápolóm az éjjeliszekrényen volt, levette onnan és nyomott pár pöttyöt belőle, a hátamra.
Először gyengéden kezdett el masszírozni, majd folyamatosan lett erősebb a kézmozdulata.
Mikor elért egy fájó pontot, felszisszentem.
- Bocsánat- mondta halkan, és megpuszilta a szisszenésemet kiváltó helyet, a hátamon.
Ekkor már annyira ellazultam, hogy alig bírtam kinyögni valamit... Vagyis semmi nem jött ki a számon.
Gondolom felbátorodott, és a masszírozás helyett végigpuszilta a gerincem vonalát, mire jólesően felnyögtem.
Hirtelen megfordított, és gyengéden megcsókolt, így kezdetét vette a nagy nyelvharc.
- Megjöttem répácskáim!- rontott be Louis a szobába.
Ő csak annyit láthatott, hogy Harry fölöttem támaszkodik, rajtam pedig nincsen felső, illetve a takaró van köztem és Harry között.
Na most ebből mindenki egyet szokott leszűrni, ami Louis-nak is sikerült...
- Ezer bocsi! Nem tudtam, hogy kis répát csináltok!- mondta és azonnal bezárta az ajtót.
Ekkor kaptam észbe, hogy pontosan mit is csináltunk Harry-vel.
Egymásra néztünk, majd elkaptuk egymásról a tekintetünket, ő pedig leszállt rólam.
- Én elmegyek futni- jelentettem ki, és a takarót magamra tekerve kivettem az egyik bőröndből a futóruhám, és a fürdőben átöltöztem.

9 megjegyzés:

  1. Sziaaa. Nagyon jó lett. Imádom. Gyakori zaklatód vagyok fb-on. Már ismersz. Így tovább. Imádom amiket írsz. Van valóság alapja..so what can i say? I love it. True story!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszi. Ez nem számít zaklatásnak... :))
      Ohh most meghatottál! Komolyan! Love you girl! <3 :))

      Törlés
  2. Istenem imádoom <3 Te egy isten vagy ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Lehet, hogy az Isten az túlzás... Maximum félisten ;))

      Törlés
  3. Omg fantasztikus! Siess a kövivel C:

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. örülök, hogy ilyen hatással van rád! :D

      Törlés