2012. december 13., csütörtök

5.Díj és 41.rész


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

Köszönöm a díjat: dy.06-nak!!! <3


1. Írj magadról 11 dolgot!:
  1. Imádom az 1D-t.
  2. Szemüveges vagyok.
  3. Szeretem az ékszereket.
  4. Van egy titkos szerelmem.
  5. Dottyával (az lb-m) mindent meg tudok beszélni, de tényleg MINDENT!
  6. Nagyon-nagyon szeretem az édességeket, főleg a csokit.
  7. Télen imádok teát inni és közben karácsonyi filmeket nézni.
  8. Nyáron születtem.
  9. Szeretek korizni, de sajnos tavaly és idén még nem voltam... :$
  10. Titokzatos vagyok?! :'D
  11. ohh... öhh... Nem jut eszembe több... SORRY!!! :$



2. Válaszolj 11 kérdésre!:
          1.   Mi inspirált a blog megírásában?
~ A bada! :))
          2.   Ha valahol elakadsz a történetben, hamar tovább lépsz, vagy kérsz segítséget?
~ Van amikor a barátnőm segítségét kérem, de általában hamar megoldom a problémát.
          3.   Mit érzel, mikor negatív véleményt/hozzászólást kapsz?
~ Még nem kaptam negatív megjegyzéseket... De mindig írom, hogy nyugodtan lehet olyat is írni, ami nem csak dicséri a történetet.
          4. Gyakran vétesz hibát a blogban? (Gyakran kell változtatni a történeten?)
~ Nem. És nem is szeretek változtatni. A tökéletesség híve vagyok.
          5.   Hányszor kértél segítséget a bloggal kapcsolatban? Kitől és miben kértél segítséget?
~ Általában a legjobb barátnőm segít.
          6.   A blogot közösen írod valakivel vagy magányos farkasként bloggerkedsz?
~ Magányos farkasként, de néha jól jön egy lendítő rúgás... ;)
          7.   Kedvenc évszakod? Miért?
~ Nyár. Holiday time, napfény, bulik, nyaralás és persze a szülinapom...
          8.   Mit szeretsz a karácsonyban?
~ A hóesést, és az estéket, mikor teával a kezemben filmet nézek.
          9.  Jártál már külföldön?
~ Nem is egyszer...
         10.   Álom úti cél?
~ London, Párizs. (Írnám még, hogy New York, de ott már voltam.)
         11.   Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
~ Találkozni az 1D-vel!!! <3 :)


3., 4.: Mivel mostanában sok a dolgom, ezért nem olvasok blogokat. Bocsánat mindenkitől!!! :$ <3




***2 nappal később***

Az erdei házban nem történt semmi köztem és Harry között. Szimplán megvacsoráztunk, beszélgettünk a kandalló mellett, és megnéztünk két filmet. Nagyon kellemes este volt.
Persze másnap, mikor délután három körül megérkeztünk az 1D főhadiszállására. Mindenki találgatott, hogy mi is volt pontosan, és hogy egyáltalán hová tűntünk, hiszen senki sem tud Harry bunkeréről.

A tegnapi kedd, is hamar eltelt. Tina megint találkozott Amandával, Niall pedig ételbe folytotta bánatát. Na jó, ő mindig eszik, na de értitek...
Mivel nem volt otthon (olyan furcsa, hogy már a fiúk házát is így hívom) semmi főznivaló, elmentünk a közeli Nando's-ba. Az öt srác, Eleanor és én.
Gyalogoltunk, hiszen vagy három utcára helyezkedik el az étterem, és nem ártalmas a testmozgás.
Miután Niall megrendelte a fél étlapot, a pincérlány szenvedő fejjel felénk fordult, mert Niall eléggé gyorsan hadarta, hogy mit kér, és a lány alig tudta írni a szöszi kívánságait. Egy órán belül, már falatoztunk, és persze a mi csoportunktól zengett a hely. Louis El-t etette, és fordítva. Liam csendben beszélgetett Niall-hez, aki csak hümmögött és bólogatott, mivel tömte a buráját. Én pedig Zayn és Harry között kaptam helyet. Mindketten egyszerre beszéltek hozzám és tök más témáról... Harry azt mesélte, hogy mennyire szereti a macskákat, Zayn pedig arról, hogy milyen tetkót szeretne csináltatni. Mikor Harry látta, hogy nem rá, hanem Zayn-re figyelek -mert valljuk be, hogy érdekesebb téma-, göndörke a combomra tette a kezét, és simogatott. Nem nagyon foglalkoztam vele.
Kajálás után mindenki annyira tele volt, hogy hazamentünk és elmentünk aludni.

Ma reggel suliba kellett menni. Az ébresztőm keltett hatkor, aminek az lett az eredménye, hogy Harry is felkelt a hangra.
- Mi van má'?- kérdezte kómásan és rekedten. Odahajoltam hozzá, és adtam egy puszit az arcára.- Jó reggelt!- mondta, mikor kissé felébredt, a puszi után.
- Jobbat!- dühöngtem.
- Mi a baj?
- Matekkal kezdek. Szerinted?!
- Uhh...
Elintéztem a dolgaimat a fürdőben, felöltöztem, és mivel láttam, hogy Harry visszaaludt, nem keltettem fel.
Eleanor tegnap visszament Manchester-be, így nyugodt szívvel rontottam be Louis szobájába. Beugrottam mellé az ágyba, és elkezdtem a fülébe üvöltözni.
- Gonosz répa vagy!- mondta, miközben a fejét a párnába nyomta.
- Én figyelmeztettelek...
- Nem gondoltam, hogy ilyen szívtelen leszel.
- Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó- mondtam neki angyalian, miközben az ajtó felé lépkedtem.
- Csinálsz nekem kávét?- kukucskált ki a paplan alól.
- Na jó. Harry-nek is csinálok, mert tuti hiányolni fogja.
- Milyen figyelmes vagy.
- Semmi sincs közöttünk!
- Nem kell ragozni. Tudom, amit tudok...
- De hát én nem is...- kezdtem volna el, de félbeszakított.
- A hülye is látja, hogy illetek egymáshoz!
Nem válaszoltam, csak elindultam a konyhába kávét csinálni. Megkentem magamnak egy szelet kenyeret nutellával, és beleharaptam. Mikor lefőtt a cuccos, odamentem a hűtőhöz, elővettem a tejet és töltöttem magamnak, Louis-nak és Harry-nek is. Mikor megfordultam, hogy bevigyem Louis szobájába a forró italt, Harry a konyhaasztalnál ült, és az én kajámat ette.
- Hé! Az az enyém!- csaptam gyengén a tarkójára.
- Olyan jól nézett ki... Bocsi!
- Amíg ezt Louis-nak beviszem, kenj nekem egy másikat, és minden meg van bocsájtva.
- Én is kapok?- mutatott a kávé felé.
- A piros bögrés a tied.
- Köszi!
Bevittem Louis-nak, ám ő aludt, mint a bunda. Elkezdtem simogatni az arcát, mire elkezdett mocorogni. Odaadtam neki a gőzölgő koffeint, és visszamentem a konyhába, ahol Harry éppen a nutellás kenyeremet kente.
- Szendvicset viszel a suliba?- kérdezte, miközben a kenős késsel hadonászott.
- Igen, de azt majd én megcsinálom. Félő, hogy valami ehetetlen kaját csinálsz.
- Nem tennék olyat- rázta hevesen a fejét, majd mivel 'összekócolta' a mozdulat, bevetette a szokásos Harry-s hajigazítást. Kicsit sem csöpögött a nyálam...
- Hát hogyne! Ismerlek már annyira.
- Na jó... Lehet, hogy megpróbáltam volna.
- Szerencséd, hogy nem csináltad....
- De most komolyan... Elkészítem neked, te meg pakold be a táskád, mert látom, még mindig ott vannak a könyvek, ahol hétfőn hagytad őket.
Öt perc alatt összekészítettem a táskámat, és Harry is végzett a szendvics gyártással.
- Elkísérjelek a suliba?- kérdezte, mikor már indulásra készen álltam az ajtóban.
- Nem kell köszi- mondtam, és nyomtam egy puszit az arcára. Ekkor nyílt a mellettünk lévő lakásajtó, ahonnan Tina lépett ki.
- Jó reggelt!- köszönt nekünk, és mi is megjutalmaztuk egy "Jó reggelt"-el.
- Mi akkor indulunk is!- mondta Tina, és elhúzott Harry mellől.
- Sziasztok!- köszönt Niall és Harry egyszerre.
Elindultunk a suli felé, és addig Tinával megbeszéltük a fontos magánéleti dolgainkat. Minden szóba került. Niall, Harry, Amanda és a többiek is.
Tinát nagyon érdekelte, hogy mi van köztem és Harry között, de mondtam neki, hogy csak barátok vagyunk. Nem nagyon hitte el... De őt sem hagytam békén, és egyfolytában Niall-ről kérdezgettem.
- Egy szót se senkinek arról, hogy hol lakunk most, és azt főleg ne, hogy kikkel- fordítottam magammal szembe a suli előtt.
- Tőlem nem fognak megtudni semmit, és Amandától sem.
- És tőlem sem- folytattam.
- Mikor végzel?- kérdezte, mikor már az osztály termem előtt álltunk.
- Későn. Menj haza nyugodtan.
- Oké. Jó szórakozást!
- Neked is!- válaszoltam, és bementem a terembe.
Néma csend lett, mikor megláttak az osztálytársak.
- Szia drágám!- törte meg a kínos csendet Nick. Odajött hozzám, és átölelt.
- Mi van itt?- kérdeztem halkan, hogy csak ő, Will és Dorothy hallja.
- Nem olvastad/láttad a mai újságot?- kérdezte Dorothy, mire megráztam a fejemet.
Kivette Dorothy Will kezéből a napilapot, majd az orrom alá nyomta.

4 megjegyzés: