2012. április 18., szerda

3.rész

Leültünk a padra. Tina el volt foglalva, még mindig azzal, hogy az 1D-t fotózza, minden másodpercben, minden szögből. Lopva én is oda pillantottam a fiúkra. Pont Zayn is rám nézett. Rá mosolyogtam és ő viszonozta azt. Kicsit elgondolkodtam azon, hogy mi lenne, ha esetleg megismerkednénk, és nem csak a messziségből bámulnánk egymást.
- Mit mosolyogsz?- zökkentett ki a húgom az elmélkedésből.
- Semmit- mondtam és hihetetlen gyorsasággal vettem fel a poker face-emet.
- Láttam.
- Mit is?- kérdeztem kicsit zavartan.
- Hogy valakit nézel- mondta sunyin.
Azt hittem, hogy nekem végem, és lebukok. Kiderül, hogy nekem is tetszik a kedvenc bandájából valaki, kifaggatna és arról kellene vele beszélgessek egész nap. És ezt nem engedhetem meg magamnak. Nem vagyok már holmi 11-14 éves lány, aki minden helyes sztárpasira szemet vet. Nekem már nem egy álom világban kéne élni. Lassan betöltöm a 18-at. Nem akarok egész életemben egy sztár után koslatni, és mikor 65 éves leszek, akkor se gyerekek, se unokák, csak az emlékek abból a korból, amikor tini voltam, és ezeket az időket visszapörgetni miközben a macskáimat etetem... Lehet kicsit előre elgondoltam a dolgokat, de tuti így lenne. Ismerem magam.
- Én aztán nem. Csak keresem a barátnődet a tömegben- hazudtam.
- Most az egyszer elhiszem.
Nem beszéltünk tovább. Kivettem a táskámból a telefonom és írtam Dorothynak egy sms-t, hogy este átjön-e hozzám mozis estét tartani.

***1D***
- Kit nézel?- kérdezte Harry Zaynt, mikor volt egy szabad perce felpillantani az autogram osztás közben.
- A padon ülő lányt.
- Sok pad van...
- Balra, piros sapkás lány.
- Hát nem úgy néz ki, mintha fan lenne- mondta és újra el kezdett írni, hiszen nem állhat meg sok időre.
- Mert nem az- Zayn is folytatta.
- Honnan tudod?
- Vele cigiztem kint, mikor hívtál. Mondta is, hogy csak a húgát kísérte el. Keveset beszéltünk, de jó fej. Nem ismert meg.
- De?- siettette Harry.
- De rájött, hogy én vagyok Zayn Mailk, mikor a húgával jött a sorban.
- És?
- Vele szemeztem az előbb.
- Kivel?- kapcsolódott be Louis is.
- Vele- Zayn felém mutatott. Éppen Tinán nevettem, mivel egy viccet mesélt.
- Aranyos- jegyezte meg Louis, és vissza hajolt a dedikálandó lap fölé.
Zayn sem nézhetett tovább, mivel várta a kötelesség. Hirtelen kipattant a fejéből egy ötlet. Megbeszélte a többiekkel is és szólt az egyik testőrnek.

4 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik, és genyóság, hogy pont a legizgibb résznél hagyod abba! (egy nagynéni)

    VálaszTörlés
  2. Muhahahahaaaa...
    Megígérem, hogy a következő részekből /majdnem/ minden kiderül.
    :))

    VálaszTörlés