2012. április 21., szombat

4.rész

***nálunk***
Éppen ki twitteltem, hogy "Ennyi időt, még soha nem töltöttem a plázában :S" mikor egy nagydarab pasi és egy biztonsági őr megállt előttünk.
- Sziasztok- köszönt ránk a kétajtós ember.- Velünk kell jönnötök.
- Jó napot. Itt valami tévedés lesz.
- A dedikálásra jöttetek?
- Igen- válaszolta lelkesen Tina.
- Akkor kövessetek.
Nem akartam ellenkezni, és szerintem nem is tudtam volna. Így hát elindultunk oda, ahol eddig még ezelőtt sosem jártam. A "belépés csak itt dolgozóknak" ajtó mögé. Tina izgatottsága a tetőfokig emelkedett, mikor már egy szobában álltunk. Sima fehér falú, fekete bőrkanapé, két vajszínű fotel, egy dohányzó asztal újságokkal, egy tükör, egy tv, és egy hűtő volt benne.
- Foglaljatok helyet és nyugodtan szolgáljátok ki magatokat- mondta a nagydarab pasi. Lehuppantam a kanapéra, Tina pedig mellém telepedett le. Ő bekapcsolta a tv-t, én meg egy divatlapot kezdtem lapozgatni. Olyan tíz perc múlva még bejött három lány. Az egyikük mellém ült, a másik kettő pedig a fotelekbe. Nem kellett sokat várni, mire újra kinyílt az ajtó. A biztonsági őr jött be, és megkért minket, hogy ne támadjunk. Nem értettem, de öt perc múlva megvilágosodtam, mikor bejött az 1D. A lányok elsírták magukat, még Tina is.
- Álmodok, vagy ez a valóság?- kérdezte az öröm könnyeit törölgetve. Megcsíptem- Au. Elég lett volna egy igenlő válasz is.
Elkezdtek bemutatkozni egymásnak a többiek, hozzáteszem elég félénkek voltak a lányok és csak a kezüket nyújtotzták a fiúknak. Mikor hozzám kerültek a srácok, én is bemutatkoztam nekik. Zayn volt az utolsó, és ő rögtön puszival köszönt. Mindenki kitágult szemekkel nézett ránk.
- Ismeritek egymást?- kérdezte Tina meglepődve.
- Nem- mondtam azonnal.
- Szóval ő a húgod- jegyezte meg Zayn.
- Igen- válaszoltam neki.
- Szóval- köszörülte meg torkát Harry.
- Ti vagytok az a szerencsés 5 fan, akik testközelből beszélhettek velünk- folytatta Louis.
- Előszőr is- mondta Liam.- Mióta álltatok a pláza előtt?
- Egy óta- válaszolta az egyik lány a hármas csoportukból.
- És ti?- kérdezte tőlünk is. Mivel a húgom nyuszi, én válaszoltam.
- Tizenegy óta.
- Az szép- mondta Niall.
- Hát igen, de megérte. Igaz Tina?- böktem oldalba az említettet.
- Igen- mosolygott bájosan.
A rövid feszültségoldó beszèlgetés után feloldódott mindenki. Idő közben a három lánynak el kellett mennie. Azt hiszem, ezt Tina nem sajnálta annyira. Olyan nyolcig beszélgettünk, mikor mondtam Tinának, hogy menjünk, ne zavarjuk a fiúkat.
- Nem zavartok- mondta Harry azonnal- bár már kajás vagyok.
- Tényleg nem akarunk zavarni. Gondolom nektek is kell a pihenés- erősködtem.
- Egy feltétellel mehettek el- mondta Niall.
- És mi az?- kérdezte Tina.
- Eljöttök a koncertre szombaton.
- Már meg vannak a jegyek- válaszoltam.
- Igen?- kérdezte Tina.
- Yepp. Szülinapi ajándék neked tőlem. Már vagy egy hónapja meg vannak.
- Bakker, nekem is kell egy ilyen nővér- mondta Niall.
- Ő az enyém- mondta Tina és félig átölelt.
- Tényleg megyünk- mondtam.
- Rendben, akkor szombaton találkozunk.
- Oké.
Elköszöntünk egymástól egy-egy puszival, és elindultunk kifelé Tinával.
- Anyám, ez életem legjobb napja- mondta.
- Örülök, hogy jól érezted magad.
- Én is, bár anya hiányzik nagyon. Jó lenne, ha itt lenne velünk.
Nem szóltam semmit, csak mentem csöndesen mellette. Elővettem a cigimet, és rágyújtottam a Zayn által kapott gyújtó segítségével. Mikor anyáról van szó, mindig ideges leszek, és egyszerűen nem tudom megállni a cigizést. Az elmúlt fél évben szoktam rá. Nem akartam, és azt sem akarom, hogy Tina rászokjon, csak jó feszültség levezető.
Arra lettem figyelmes, hogy egy kocsi lelassított mellettünk.
- Nem szép dolog cigizni.
- Bagoly mondja verébnek Zayn...
- Igaz. Igaz.
- Merre laktok?- kérdezte Liam.
- Még 7 utca és ott vagyunk.

2 megjegyzés: