2013. április 2., kedd

56.rész ♕ (Második évad 2.rész)

Köszönöm, hogy ennyien írtatok megjegyzést az előző részhez. <3
Nagyon jól esett látni, hogy az új design is elnyerte tetszéseteket, mely kedves Ágica barátnőm műve! Szóval nagy tapsot neki! :))

~ Twitter: https://twitter.com/FanniRitz
Ha írsz, akkor visszakövetlek! :) [új! a régi sajnos megsemmisítette magát a túlterhelés miatt. :$ RIP régi Twitter-em!]
Illetve itt nyugodtan kérdezgethettek: http://ask.fm/fanier [bármiről, bár nem nagyon szeretem...].

Közérdekű!!! 
Olyanok is tudnak mostantól kommentet/megjegyzést írni, akiknek nincsen semmiféle felhasználójuk!!!

És akkor itt is lenne a folytatás. Azt hiszem belevágtam a lecsóba!... [anyám...hogy ez mennyire nem volt vicces!] Nem a leghosszabb, de tartalmas! :))


- Komolyan beszélsz?
- Igen. Visszajöttem!
- A srácok meg fognak őrülni örömükben- mondta, miközben már a nappaliba sétáltunk.
- Tina!- kezdtem komolyan.- Nem szeretném, hogy megtudják.
- Miért?- nézett értetlenül, már a kanapén ülve.
- Nehéz lenne. Mellesleg miért gondolod, hogy örülnének? Itt hagytam őket, egy szó nélkül.
- Attól még szeretnek! Amúgy hol laksz?
- Kivettem egy hotelszobát pár napra.
- Itt is aludhatnál.
- Az előbb mondtam, hogy miért nem szorgalmazom az ötletet.
- Rendben. De azt gondolom tudod, hogy ez nem fog sokáig titokban maradni.
- Remélem nem fogod magad elszólni.
- Hogy én?!
- Akkor ki más mondaná el nekik? Csak te tudsz rólam- nevettem fel.
- Hupsz! Igaz...
- Szóval, valami történt ebben az eltelt két hétben?- dőltem kényelmesen hátra azon a kanapén, amin már másfél éve nem ültem.
- Styles-nak már nincs barátnője.
- Gyors volt... Más?- kérdeztem, de próbáltam érzelemmentes lenni.
- Azt hiszem nincs.
- Niall-el meg vagytok?
- Persze. Olyan kis édes- áradozott barátjáról.
- Azt hiszem ennyi információ elég lesz mára. Még be kéne nézzek az új irodába.
- Oké. De aztán hívjál!
- Te meg tartsd a szádat húgi!- kacsintottam rá, majd kikísértem magam az otthonomból. Mármint a régi otthonomból.
Éppen szálltam be a leintett taxiba, mikor egy fekete Range Rover állt meg a háznál. Amilyen gyorsan csak tudtam, bezártam a kocsiajtót. Reméltem, hogy nem vettek észre a kiszálló fiúk.


Harry szemszöge:

Mikor leállítottam az autót, egy barna hajú lány szállt be az előttünk álló taxiba. Ismerős volt, de nem mertem arra fogadni, hogy az a lány az, aki másfél éve összetörte a szívemet. Különben is, Liának vörös haja van...
Megráztam a fejem, majd a banda után mentem.


*** Visszatekintés, Harry szemszöge ***

- Többiek?- kérdeztem a nappaliban ülőket.
- Nem tudom. Szerintem vásárolni mentek- válaszolt Niall, majd visszafordult a tv felé. Én is leültem közéjük, majd a bugyuta sorozatot kezdtem bámulni.
- Megjöttünk!- mondta Zayn, majd becsapódott közénk.
- Lia?- kérdezte Louis.
- Ő... Nos...- kezdett el magyarázkodni Zayn, majd segítségkérően Tinára nézett.
- Leila elment- jelentette ki halál nyugodtan.
- Hová?- kérdezte értetlenül Niall.
- El- mondta Zayn is.
- Miért?- kérdeztem kétségbeesetten.
- Harry, már azelőtt eldöntötte, mielőtt kibékültetek volna.
- Mit döntött el?- kérdeztem egyre idegesebben.
- Hazaköltözött.
Azonnal felpattantam, és a slusszkulcsommal kezemben indultam az ajtó felé.
- Harry, az Isten szerelmére! Franciaországig csak nem vezethetsz!- mondta Zayn.
- Franciaország?!
- Igen- bólintott Tina, majd beült Niall ölébe.
Csalódottan vágtam le a kulcsokat a nappaliban elhelyezkedő dohányzóasztalra, majd a telefonomat kivéve a zsebemből, azonnal tárcsáztam Lia számát.
Ez csak egy rossz vicc! Ez csak egy rossz vicc!
Kicsengett, de az illető nem vette fel. Vagy negyedszerre próbáltam meg, de akkor már rögtön a hangposta jelentkezett.
- Na?- kérdezte halkan Liam.
- Semmi- vágtam földhöz a készüléket.- Miért nem szóltatok?
- Nem lehetett. Megkért rá, hogy ne tegyük- válaszolt Tina.
- Utána megyek!- mondtam elszántan.
- Harry!- kezdte sajnálkozóan Tina.- Arra is megkért, hogy ne keresd többet. Nem szeretne veled lenni.
Ekkor olyan érzésem támadt, mintha egy tőrt szúrtak volna a szívembe. Lassan körbenéztem a szobában, és mindenki úgy nézett, mint Tina. Sajnálkozás...
Fújtattam egy nagyot, majd gyors léptekkel a szobámba mentem. Becsaptam az ajtót, és elkezdtem a bekeretezett közös képeket dobálni. Nem érdekelt, hogy hány apró darabra törnek szét, és az sem, hogy esetleg a talpamba áll egy két üvegszilánk.
Semmi sem érdekelt!


*** Jelen, Leila szemszöge***

Az új hely nagyon szép volt. Elnyerte a tetszésemet. Főleg a letisztult színek mindenhol. Élvezetes lesz a munka. Juliette felhívott, hogy már az első megrendelő fel is hívta őt. Megkérdezte, hogy tudnám-e fogadni a személyt ma. Még szép, hogy igent mondtam. Úgy is a hatalmas kanapén terpeszkedtem ami az irodám egyik falánál volt.
Mivel még nem volt asszisztensem, ezért magamnak kellett a vendéget beengedni.
- Jó napot! A nevem Gemma Styles- mosolygott rám, és megláttam a gödröcskéket az arcán. Le sem tagadhatná a rokoni szálakat Harry. Milyen régen is láttam...
- Jó napot! Leila Butler vagyok. Miben segíthetek?- mosolyogtam vissza, csak az illem miatt. Különben, már kirohantam volna a helységből. Sőt a világból is.
- Az egyik barátnőm ajánlotta a céget- mondta, mikor már leült velem szembe.
- Szívesen vállalnám a munkát, bár még csak most érkeztem Londonba.
- Csak a találkozó miatt vagyok itt. Meg persze az öcsémet is meglátogatom.
- Pompás!- szólaltam meg az utolsó mondata után.- Esetleg kérhetnék egy telefonszámot, melyen utol tudom érni?
- Persze!- mondta mosolyogva, majd lediktálta azt. Ezek után kikísértem, elköszöntünk egymástól, és elment.
- Mi a szart fogok csinálni?!- kérdeztem hangosan magamtól, majd lecsúsztam a földre az ajtónak támaszkodva.

44 megjegyzés:

  1. ááááááááááh :DD még mindig jó!! gyorsan! kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Huuuuha mi lesz ebböl ajajjjj...:D
    Egyszerűen nagyszű lett! köviiiit :D

    VálaszTörlés
  3. Jujj, nagyon jó. Gyorsan kövit :) <3

    VálaszTörlés
  4. Ez igen!!! Ahogy mondtad, tényleg belevágtál a lecsóba!! Nem hiszem el hogy nem tudom tovább olvasni!! Annyira kíváncsi vagyok, hogy hogyan tovább!!! Remélem, még a héten lesz új rész!! Nagyon szeretném már tudni, hogy a Tina elárulj vagy sem, vagyok a Gemma mit fog mondani a Harrynek!!!(várom a következő részt, hogy ezeket megtudjam! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3
      Nem akartam húzni az időtöket rágógumi részekkel...
      Szerintem lesz rész, mert nekem a héten még nincs suli.
      A többi dolog majd kiderül a következő részekből, ne félj! ;))

      Törlés
  5. Gemma?! Ez nagyon jó, már rettenetesen várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  6. wáááá :D imádom :D folytatást gyorsan *-*

    VálaszTörlés
  7. Lehet, hogy csak én vagyok hozzá hülye de Lianak most akkor mi a munkája?

    VálaszTörlés
  8. Jaj, de kíváncsivá tettél. Én az a 600 oldalt elolvasok egy nap + egy éjszaka alatt típus vagyok... és bár tényleg pörögnek az események, kínzás az amit művelsz velünk! Gyorsan a kövit!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamar meg fogsz öregedni Ágicám!
      Ha a következőt szeretnéd, segíts megírni a Luxury C-t... :$

      Törlés
    2. Oh, én fitt és fiatalos vagyok és leszek halálom napjáig! :D
      Segítek... a következő utáni fejezettől kezdve minden 2.-at én fogom megírni :D ;)

      Törlés
    3. Hahaha

      NO!!!!! Nem megy... De vasárnapra megpróbálom megírni... :$

      Törlés
  9. imádom de hogy lehet ilyen hamar befejezni?:) gyorsan kövit! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Hát éjszakánként írtam. Sorry. :$

      Törlés
  10. Szuper lett ez is Siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! Következőt de gyorsan!:D

    VálaszTörlés
  12. u-u imádom! nemrég találtam meg a blogod és kb 2óra alatt elolvastam az egészet.. imádom! olyan jóó istenem szegény Harry annyira sajnálom... :// nagyon várom a köviiiit!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy rátaláltál! Ha gondolod feliratkozhatsz, és akkor mindig látod majd az új részeket!
      Próbálom írni! :))

      Törlés
  13. imádtam *---* fuu mi fog majd ebből alakulni xddd kiváncsi vagyok :))) a kövi mikkora várható :DDD csak mert várom xdd <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)) Még én sem tudom, hogy mi lesz pontosan... x'D
      Még azt sem tudom, de írom! :))

      Törlés
  14. Ááá mi lesz még itt ?! Fantasztikuus! Hamar köviit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még én sem tudom! xD Köszönöm, már írom! :))

      Törlés
  15. na ne mááááááár! meghaltam. mi lesz ebbőőől??? és OMG! és vááá és :DDDD nagggyon nagyon nagyon gyorsan a kövit!!! váó. na IKSZDÉ. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy meghalj, mert akkor nem tudod tovább olvasni! x'D
      Próbálok sietni! <3 :))

      Törlés
  16. Imádom a blogod, szuperül írsz. Remélem Harry-ék újra összejönnek. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Majd minden kiderül... :))

      Törlés
  17. Ááááá harryt gyorsaan...:D egyszerűűen imádom... és ez a folytonos kínzááás....:D lehet iylet emberrel csinálni ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írom a részt! Köszönöm! :)
      Bocsánat a kínzásért. :$

      Törlés
  18. jaj mikor lesz már új rész ..?? nem bírom már .. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma tuti nem lesz, de holnap megpróbálom megírni a maradékot!. :$

      Törlés
  19. szia nagyon de nagyon imádom a blogodat ma esetleg feltudnál rakni a következő részt ??? millió pusszzzi:):) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen! Már nem kell sok! :) Puszii <3 :))

      Törlés