2013. április 20., szombat

58.rész ♕ (Második évad 4.rész)

Sziasztok lelkes olvasók!
Új rész tőlem nektek! <3 ;))


Mint később kiderült, Tina azért nem hívott vissza, mert a srácoknál maradt filmezni, és nem tudott volna velem beszélni, de másnap találkoztunk. Megkérdeztem tőle, hogy Harry rájött-e, hogy én voltam a vonal túlsó végén. Mondta, hogy nem, de lehet, hogy sejt valamit.
Milyen megnyugtató...
Juliette már nem volt ott, hogy segítsen, de telefonon folyamatosan tartottuk a kapcsolatot.
- Ma átjössz?- kérdezte Tina, az egyik telefonbeszélgetésünk közben.
- Persze. Apa otthon van?
- Nem. Ma már nem jön haza elvileg.
- Ohh... Oké. Olyan hét körül végzek- mondtam, mikor az órámra néztem. Még négy óra...
- Addig veszek kaját.
- Vigyázz, hogy Niall ne egye meg!

 Egy nagy szatyorral a kezemben nyitottam ajtót. Elég nehézkes volt, de sikerült. Szerencsére előbb el tudtam szabadulni, így már ötkor leléptem.
- Hello- köszöntem, majd lerúgtam magamról a tíz centis cipőcsodát. A tévé hangosan szólt, ezért nem is vártam, hogy Tina meghallja, hogy itt vagyok.
- Szia...sztok- köszöntem még egyszer, mikor beléptem a nappaliba.
- Leila?- kérdezték egyszerre.
- Azt hittem, hogy később jössz- mondta Tina.
- Így alakult- mondtam halkan, bár szerintem mindenki meghallotta. Kiemelem MINDENKI!
- Te? Itt?- értetlenkedett egyszerre Liam és Zayn. Nem is figyeltem rájuk. Igazából egy személyen akadt meg a figyelmem. Azon a személyen, aki a legfontosabb volt számomra, és szó nélkül hagytam itt. Lehajtott fejjel ült, és a telefonját nyomkodta. Megértem, hogy rám sem akart nézni. Teljesen jogos a viselkedése.
- Mióta vagy itt?- kérdezte Zayn, miközben megölelt, így teljesen elvonta a figyelmemet Harry-ről.
- Kb egy hónapja.
- Haragszom, hogy nem kerestél!- dorgált meg.
- Most jutott eszembe, hogy van egy kis elintézni valóm- pattant föl a kanapéról Harry.
Senki nem szólt semmit, hanem hagyták, hogy elmenjen. Szomorúan ültem le oda, ahol az előbb még ő ült.
- Majd minden oké lesz!- próbált felvidítani Niall.
- Ne is foglalkozzunk vele! Nézzünk valami jó vígjátékot!- mondta Louis.
- Nem kéne utána menni?- aggódtam.
- Nyugi. Csak összezavarodott- nyugtatott Liam. Nem szóltam, csak Zayn vállára hajtottam a fejemet.
A filmet elkezdtük nézni, de Niall negyed óránként járt ki a konyhába kajáért, szóval nem nagyon tudtunk koncentrálni. Fél óra múlva nyitódott a bejárati ajtó, és nem sokkal később Harry lépett be a nappaliba. Leült közénk (tőlem legtávolabb), és ő is elkezdte nézni a filmet velünk.
- Minden oké?- súgta a fülembe Zayn. Csak bólintottam egyet, és Harry-re pillantottam, aki engem nézett. Zavartan fordítottuk el mindketten a fejünket, mire Zayn megrázta a fejét.
- Most mi van?- kérdeztem halkan.
- Semmi. Semmi...
Megráztam a fejem, és a filmet kezdtem nézni újra. Egy óra múlva befejeződött, és beszélgetni kezdtünk. Vagyis a többiek beszéltek, Harry és én pedig csöndben ültünk.
- Mit terveztetek mára?- kérdeztem immár vidáman.
- Mi lenne, ha megünnepelnénk egy nagy partyval, hogy végre velünk vagy?- jutott Niall eszébe a remek ötlet.
- És hozhatnánk a lányokat is! Lia, még úgy sem ismeri Perrie-t- mondta Zayn.
- Kit?- értetlenkedtem.
- A barátnőmet.
- Rendesen lemaradtam...

(zene: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=zvpeBPxyZAY&NR=1)
 - Készen vagy?- kiabált föl az emeletre Niall.
- Egy pillanat- kiabáltam vissza, miközben az ingemet gomboltam be.
- Az előbb is ezt mondtad!
Nem válaszoltam, csak hangosan fújtattam egyet. Bár biztos voltam benne, hogy nem hallja.
Negyed óra múlva trappoltam le a lépcsőn, melynek Niall igazán örült...
- Jó a szerelésed- mért végig Tina.
- Kellett az újítás- vontam vállat mosolyogva.
- Már tuti mindenki ott van!- mérgelődött Niall, majd Tinával karöltve kiment az ajtón.
Követtem őket, majd beszálltam a taxiba, Tina mellé. Egy menő klub előtt álltunk meg.
- Funky Buddha- olvastam el a táblát.
- Jó kis hely- jegyezte meg Tina, majd bementünk.
Niall számítása bejött, és tényleg mi voltunk az utolsók. Mindenkit ismertem, kivéve egy szőkés-rózsaszínes hajú lányt. Bemutatkoztunk egymásnak, és első látásra elég szimpatikusnak tűnt.
Nagy meglepetésemre Andy is ott volt. Na jó, nem nagy meglepetés, mert tudtam, hogy ez a törzshelye...
- De rég láttalak!- jött oda hozzám.
- Én is téged oroszlán.
- Iszunk valamit?- kérdezte, majd a pult felé kezdett húzni, mielőtt még válaszoltam volna. Szóval, azzal kezdtem a bulit, hogy a pultnál beszélgettünk ketten.
Már kb kiürítettük a pultot Andy-vel, mikor táncolni mentünk. Jó volt a hangulatunk, amit szerintem az alkoholnak köszönhettünk.
- Kimegyek a mosdóba- mondtam neki. Bólintott egyet, és tovább táncolt a következő lányhoz.
Gyorsan elintéztem a dolgom, majd a tömegben kezdtem keresgetni Andy-t. Mikor beláttam, hogy esélytelen a dolog, visszamentem az asztalunkhoz.
Senki nem volt ott. Ez az én szerencsém... Pár percig ülhettem ott, mikor elindult felém egy srác, aki a pultnál ült a haverjaival.
- Szia cica. Van gazdád?- kérdezte, majd leült mellém.
- Ez a duma nálam nem használ.
- Kár. Pedig azt hittem bejön- mondta, majd a kezét átvetette a vállam felett.
- Ha a dumád nem is, de te bejössz- kacsintottam rá.
- Esetleg meghívhatlak valamire?- kérdezte.
- Esetleg... De először arra válaszolj, hogy mi volt a fogadás- mutattam a barátai felé.
- Ennyire nyilvánvaló?- kérdezte.
- Eléggé...
- Az volt, hogy kérjem el a számod. Ha sikerül, akkor fizetnek nekem egy kört.
- És mi ebben a nehéz?- vontam fel a szemöldököm.
- Nehezen megkapható lánynak tűnsz.
- Ohh...
- Bizony!
- Akkor legyen gyereknap!- mondtam, majd az asztalon talált tollal a kezére írtam a számom.
- Köszönöm- hálálkodott.
- Szerintem nagyon bámulnak minket a haverjaid. Bevállalsz egy csókot?- kérdeztem féloldalas mosollyal. Ha már játszunk...
Nem kellett kérni kétszer, azonnal kezdeményezett. Meg kell mondjam tud valamit a gyerek...
- Amúgy Leila vagyok- súgtam a szájába.
- Én meg Oliver- mondta, majd otthagyott. A haverjai azonnal lepacsiztak vele, mikor visszatért a pulthoz. Elnevettem magam, majd belekortyoltam az italba, amit Oliver-től kaptam.
Lehuppant valaki mellém. Oldalra néztem, és Niall ült mellettem.
- Jól szórakozol?- kérdezte nem túl barátságosan, miközben a tömeget kémlelte.
- Igen- mosolyodtam el, nem is foglalkozva a stílusával.- Tina?
- Mosdóba ment.
Hirtelen hangos veszekedésre lettünk figyelmesek. A pultnál álltak, de nem láttam mást. Niall felhúzott, és elindultunk a hangzavar felé.
- Mi az?- értetlenkedtem.
- A szórakozás vége.
- Mi?- néztem rá értetlenül.
- Azt hiszem valakinek nem tetszett az előbbi akciód!- nézett rám mérgesen.
Mikor a tömeghez értünk, láttam, hogy Oliver és egy másik alakkal verekedik. Niall odament a nekem háttal álló emberhez, és lerángatta Oliver-ről. Harry volt az.

26 megjegyzés:

  1. Írj!!!!! Ne már, nagyon jó!!!!!! :D Harry mégis mikor fog megbocsájtani Leilának? Tudom, hogy rosszul esett neki meg minden, de könyörgöm, ők egymásnak lettek teremtve!!! Nagyon gyorsan kérem szépe a kövi részt!!!! :D <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! <3
      Még én sem tudom, hogy hogyan fognak alakulni a dolgok, de van egy-két ötletem! ;)
      Már írom is! :))

      Törlés
  2. Siess a következővel! Mostmár csak ezt tudom mondani :) a részektől eláll a lélegzetem, annyira jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek! Most megpróbálok egy kicsit belehúzni a dologba... :))
      Örülök neki, hogy ilyen hatással van rád, de remélem nem fogsz elhalálozni a vége előtt! :$

      Törlés
    2. Én is nagyon remélem, mert nagyon kíváncsi vagyok a végére :) Viszont nem tudom, mi lesz velem a blogod nélkül :)) Nem tudok élni nélküle!! :)<3

      Törlés
    3. Az még kicsit messzebb van szerintem...
      Van még ezen kívül pár blogom... x'D

      Törlés
    4. Tudom, mindet olvasom, ha van új rész :)

      Törlés
  3. ujjat!!! Gyorsannn !! Imádommmmm <3

    VálaszTörlés
  4. miért most hagytad abba? ajjj. különben nagyon jo:) xxxx

    VálaszTörlés
  5. ISTENEEEEM MIÉR KELETT MEGCSÓKOLNIA???????? :'( shit. nagyon kíváncsi leszek h kibélkülnek-e....nagyon remélem h igen *-----* IMÁDTAM! várom a kövit!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így alakult...
      Annyira nem szeretnék elárulni semmit, de szerintem tetszeni fog a következő rész... ;))

      Törlés
  6. Júúúúúúúúúúúúúj imádom megeszem Harryt! hogy lehet valaki ilyen aranyos annyira jó!(érzelmi kirohanás) :D nagyon gyorsan kövit lécci! ♥

    VálaszTörlés
  7. Ez...Ez...szóhoz se jutok annyira nagyon jó lett!!♥
    Kikészítesz ezekkel a részekkel.
    Mikorra várható a kövi rész??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! :))
      Sorry.
      Kedd után valamikor...

      Törlés
  8. Jujj, tökéletes lett (mint mindig)!!! :) Hogy tudsz ilyen jól írni?! De most komolyan, minden nap vagy ötször megnézem, hogy van-e új rész, mert már annyira kiváncsi vagyok, hogy mi fog történni a továbbiakban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem tökéletes, de próbálkozok...
      De édes vagy!
      ♥ :))

      Törlés
  9. Hú! Fantasztikuuus volt (mint mindig) ! Hamaar köviit! Imádom!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jóó.Nem rég kezdtem olvasni a blogod de rohattul tetszik!!gyors köviit!!:Dd *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Örülök, hogy rám találtál. Tényleg!
      Írom már! :))

      Törlés
  11. mint egy sorozat forgatókönyve*--* imádom<3
    siess a következővel:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huhh, hát köszönöm! én is téged! ♥
      írom! ;))

      Törlés