2013. július 8., hétfő

63.rész ♕ (Második évad 9.rész)

Hello everybody!
Nem rabolom az időtöket, mindenféle bevezető szöveggel, szóval itt is az új rész! :))
Kicsit rövid, de remélem tetszik majd nektek...
És mindenképpen örülnék pár hozzászólásnak/kommentnek. :$

- Indulhatunk?- kérdezte Tina, miután kiléptem a fürdőből a nappaliba.
- Igen. Irány barnulni!- sasszéztam az ajtóhoz.
- Csak ne olyan hevesen!- nevetett fel Niall.
- Nem megyünk?- értetlenkedtem szomorúan.
- A többiek még tollászkodnak- válaszolt Harry, aki akkor lépett ki a szobájából.
- Mi előbb megyünk. Majd lent találkozunk- intett hátra Tina, és elindult a lift felé, ahová követtem.
- Örülök, hogy eljöttünk- néztem rá mosolyogva.
- Én is. Néha nyomasztó az otthoni időjárás, meg minden.
- Jajj, de sajnállak!
- Sajnálj is! Nehéz öt srác mellett.
- Szinte minden tinilány cserélne veled- nevettem el magam.
- Jogos- adta meg magát.
- Niall-el jól megvagytok?- tértem rá arra a kérdésre, ami leginkább foglalkoztatott.
- Igen. Bár mostanában keveset láttam, a munka miatt.
- Ez van, ha egy keményen dolgozó ember barátnője vagy- tettem a kezem a vállára, és nagyon bölcsnek éreztem magam.
Hatalmas pálmafák álltak a szálloda  egész területén. Nagyon jó érzés töltött el. El sem hittem, hogy négy hétig azon a csodálatos helyen lehetek.
Kisétáltunk a hatalmas kerten keresztül az óceánhoz. A homok kicsit meleg volt, ahogy beleléptünk, de egy idő után megszoktuk.
Lepakoltunk oda, ahol láttunk két szabadon árválkodó napágyat, és letettük rá a cuccainkat. Levettük magunkról a fürdőruhánk feletti lenge nyári ruhát, és már mentünk is az óceánba.
- Ez jó- mondta, mikor már a hasunkig érő vízben voltunk.
- Szerintem is, bár szerintem én többet nem jövök be idáig.
- Miért?
- Mert Hawaii-on vagyunk. Vannak cápák...
- Basszus!- pánikolt be mellettem.
- Sokan vannak körülöttünk, szóval no para!
- Hát oké- vont vállat.
Visszatértünk a Niall-ös témához. Azt hiszem jól jött neki, hogy beszélhet erről valakivel komolyabban. És én is örültem, hogy végre beszélhetünk.
Mikor már meguntuk a minket körülvevő kékséget, úgy döntöttünk, hogy kifekszünk napozni. Bekentük magunkat naptejjel, majd hasra vágtuk magunkat, és élveztük a nap kellemes sugarait.
- Feltehetek egy kérdést?- szólalt meg pár percnyi csend után.
- Már megtetted.
- Hahaha.
- Bocsi, nem hagyhattam ki. Na, ne kímélj!
- Szóval, ha lenne rá mód, megpróbálnád újra Harry-vel?
- Hirtelen kérdés...- állapítottam meg, majd azon kezdtem agyalni, hogy hogyan tudnék kitérni a válaszadás elől.
- Hello lányok- vetődött be közénk Niall a semmiből.
- Mi a téma?- hallottam meg Harry hangját is.
- Te- vágtuk rá egyszerre Tinával, miközben mindketten felültünk.
- Király!- válaszolt vigyorogva, amit egy szemforgatással jutalmaztam. Gondolom nem hitte, hogy tényleg ő volt a téma.
- Többiek?- kérdezte Tina.
- Meguntuk a várakozást, de elvileg mindjárt jönnek- mondta Niall. Nem az erősségük a várakozás, és a készülődés sem...
- Voltatok már bent?- bökött a víz felé Harry.
- Igen. Jó meleg- válaszoltam, mivel Tina éppen Niall szájában volt. Vagy fordítva. Nekem mindegy.
- Bemegyünk?- kérdezte Niall barátnőjétől, aki azonnal rám nézett. Bólintottam, hogy menjen nyugodtan. Csak nem öljük meg egymást Harry-vel addig...
Visszafeküdtem a hasamra, és folytattam a barnulást. Szándékosan nem vettem tudomásul Harry-t.
Hallottam, hogy mocorog mellettem, majd egy kicsit távolabbról meghallottam, hogy beszél. Gondoltam telefonon, mert a másik személy hangját nem hallottam. De nem is nagyon érdekelt. Kinek akarok hazudni?! Igen is érdekelt, hogy ki van a vonal túlsó végén. Nem beszéltek sokat, de az elmémet annál inkább zavarta. Bár biztosan valamelyik családtagja volt. Vagy valami ilyesmi. Nem is értem, hogy miért érdekelt annyira a dolog.
- Lia! Hazza!- szólt oda nekünk Louis, valahonnan a távolból. Így még az is megtudták a nevünket, akik eddig nem voltak tisztában vele.
Felemeltem a fejem, és sejtettem, hogy nem tudok majd nyugodtan napozni. Mindenki leült egy törölközőre, és bekenegették magukat (illetve egymás hátát).
- Három óra múlva vacsora idő van- értesített minket Liam, aki a szálloda általános tudnivalóit olvasgatta, miközben Dani a hátára nyomott egy adag naptejet.
- De mi akkor megyünk, amikor akarunk. Nem?- tudakolta Zayn.
Néha jó, hogy kivételeznek az emberrel. Akkor ehetünk, amikor akarunk. Ez elsősorban Niall-nek és kedves párjának kedvező.
- De, de- bólogatott Harry.
- Irány a vízbe!- üvöltötte el magát Louis, majd rohanni kezdett a homokban Tináékhoz. Ennyit a romantikáról...
Szépen lassan mindenki bement, rajtam és a Pezz-Zayn pároson kívül. Mikor mentek befelé, megakadt a szemem a fiúk felsőtestén. Hát nem kispályások... Elsősorban Harry agyonvarrt testét nézegettem, a napszemüvegem mögé bújva. Még véletlenül sem akartam lebukni.
- Tudom, hogy őt nézed- zökkentett ki a bámulásból Zayn.
- Kit?- adtam az értetlent.
- Harry-t.
- Én ugyan nem!
- Zayn, hagyd már!- verte vállba barátját Perrie.
- Tudom, hogy nekem van igazam!- mondta, majd Pezz felé fordult és folytatták a csevegést és miegymást.


28 megjegyzés:

  1. imádom :) ♥remélem hamarosan lesz új rész :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom, bár ez nem meglepő <33 Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de remélem hamar hozod az új részt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett imádom♥♥
    Remélem nem sokára hozod az új részt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ♥
      Folyamatban van! :))

      Törlés
  4. ÁÁÁÁ imádlak Zayn!:DD jaaaj annyira imádom és olyan jóó hogy nyaralni vannak, és az isten szerelmére oldódj LIA! ;)♥♥ imáádom! és gyorsan köviz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom... Mindegyiküket. xD
      Gondoltam, ha valóban nyár van, kéne egy kis nyári hangulat a blogba. :))
      Majd, majd, majd oldódik.
      Köszönöm! ♥
      Írom már... :)

      Törlés
  5. Szia!
    Most találtam rá a blogodra /bár már rég óta szemezek vele a blogos csoportban/ és el kell mondanom, hogy nem tudtam abbahagyni az olvasását miután tegnap este hatkor elkezdtem. A 2012-es részeket estig végig olvastam és mára maradt a többi.
    El kell, hogy mondjam nekem nagyon-de nagyon tetszik a történet és remekül írsz.
    Gyarapodott egyel a feliratkozóid száma /aminek remélem örülsz :D/ és várom a következő részt.
    Mindent remekül le tudsz írni és egész végig tudósítottál arról is, hogy mit éreznek az adott pillanatokban a szereplők (ami valljuk be nem minden blogban szerepel).
    Ismétlem, hogy nekem nagyon tetszik a történet, és így tovább :)
    xxxx. Szintia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! :)
      Üdv itt!
      Hát hallod, ilyen hosszú kommentet szerintem még világ életemben nem kaptam (vagyis egy emailt igen).
      Nagyon örülök, hogy tetszik, és egyesülni tudsz egyes karakterekkel. Azt hiszem, mikor elkezdtem, az volt a célom, hogy bele tudják élni magukat az olvasók. Egyre több olyan hozzászólást kapok, hogy elég jól teljesítem ezt a dolgot. Ez igazán jól esik, hiszen a való életben nem ismerjük egymást, itt viszont olyan érzés, mintha ezer éve tudnánk a másik létezéséről. Na elkalandoztam... A lényeg, hogy köszönöm! És remélem a továbbiakban is élvezni fogod az itt létet. :))
      Puszi neked! ♥

      Törlés
  6. waaaa:) nagyon király lett ez a rész is:) ♥ siess a kövivel. :DD xxx ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥ ♥
      Írom, de lassan haladok.

      Törlés
  7. Be kell vallanom, hogy már nagyon fáradt vagyok (azaz keveset aludtam), éppen ezért amikor Louis azt kiabálta "Lia! Hazza", azt úgy értelmeztem, hogy Liának azt kiabálják menjen haza. Úr isten.
    Aztán mondjuk leesett, de akkor is. Tényleg álmos vagyok.
    Egyébként attól függetlenül, hogy kicsit rövidebb lett a rész, örülök, hogy meghoztad. Vártam már rá. És igen, a "megpróbálnád újra Harry-vel?" kérdésre is számítottam, és ugyanúgy Tinától vártam volna.
    Remélem azért összehozod még őket. Összeillenek! :)
    Várom a következő részt, siess vele; de emellett érezd jól magad a nyári szünet alatt! xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is úgy értelmezem, az ilyen megszólalásokat, szóval no para! :)
      Örülök, hogy álmosságod ellenére is elolvastad.
      Majd kiderül a következő 9999 rész valamelyikében. Na jó, annyit nem tudnék írni, de próbálok minél több részt összehozni. (Bár ez azért nem jó, mert sok unalmas rész van benne.) DE azért csinálom, hogy minél tovább élvezhessék a blogot azok, akiknek tetszik, és függőséget okozott. (Igen, van egy-két ember, akik állításuk szerint függők!) Már megint elkalandoztam... Sorry!
      Szóval köszönöm, hogy írtál, és élvezném én a szünetet, csak tanulnom kell. Az a fránya bukás... :/
      Jó nyarat neked is, de remélem nyaralás közben néha-néha felnézel ide! ;)) ♥

      Törlés
  8. Szeretem a blogodat.Èrdekes a történet "szeretni való" ha mondhatom igy és NAGYOM várom hogy mi lesz Harry-ékkel. :))
    Siess a következő résszel!!


    Esetleg, ha érdekelne más sztorija, ez az én sztorim.Nem rég kezdtem (nincs 1 hónapja) és kiváncsi lennék a véleményedre (vagy akár másèra) mivel neked nagy a "rajongó táborod" .
    Előre is köszönök mindent és SIESS a kövivel!! :)
    http://oromrevarnimagaisorom.blogspot.hu/?m=1 Harry-s amugy <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ♥ Hát majd kiderül.. :)

      Kevés időm van blogot olvasni, és olyankor általában az angol oldalakat bújom, de majd benézek! Ígérem :))

      Törlés
  9. Juuuuuuuuuj *-* Nagyon tetszett! Köviiit hamar! Imádoooom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥
      Hát már írom, de lassan megy a dolog...

      Törlés
  10. Nekem az tetszik benne, hogy Liával mindenki tud azonosulni. :)
    És - sok minden mással együtt - az is jó, hogy Lia nem egy rajongólányként ismerte meg a fiúkat hanem Tinán keresztül és amúgy nem is hallgatta a zenéjüket. :)
    Ezek mellett pedig nagyon jól írsz, de azt hiszem ezt már mondtam 'párszor'. Csak minden fejezet után szembekerülök ezzel a ténnyel.
    Imádom<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, egyre hosszabb hozzászólásokat kapok...
      Nagyon jól esik, hogy írtál! :))
      Köszönöm, hogy olvasod a blogom, és külön köszönet, hogy szoktál írni ide! ♥♥♥♥♥♥

      Törlés
  11. Meglepi nálam! <3 http://horandiary.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Sziia! :)
    Tegnap éjjel találtam rá a blogodra. Nagyon tetszik, végig is olvastam! *-* Ügyesen írsz, és megfogott az egész történet. Csak így tovább! :))
    Pussz: Kiki:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Örülök, hogy rá találtál a blogomra. Köszönöm szépen a kedves szavakat!
      Már fent is van az új rész! :))
      Puszi neked!♥♥♥

      Törlés
    2. ÁÁÁÁÁÁÁÁ! 2 HÓNAP (!!!!!) és 10NAP telt el azóta mióta rész volt!!!!!! Légyszi ne kínozz !!! mikor lessz már új????

      Törlés
    3. Sajnálom. :((( Eléggé pörgős ez az utolsó év, de írom. :$

      Törlés