2012. május 2., szerda

5.rész


- Ti hol laktok?- kérdezte Tina.
- Ő- kezdte kínosan Zayn.
- Nem mondhatjátok el- fejeztem be helyette.
- Valahogy úgy. Csak ha nagyon megbízunk az adott emberben. És veletek csak most ismerkedtünk meg- vakargatta kínosan a fejét.
- Értjük- válaszoltam a húgom helyett is, aki kicsit csalódott volt.
- Éhes vagyok- mondta Niall terelve.
- Szerintem mindenki- jegyezte meg Zayn.
- Bemegyünk a Mr. Pizzába?- kérdezte Niall.
- Mehetünk- mondta Harry.
- Ti is jöttök lányok?- kérdezte Liam.
- Igen- vágta rá azonnal Tina.
- Szálljatok be- adta az utasítást Louis, a sofőr.
- Öt személyes a kocsi- világosítottam fel, mivel heten voltunk összesen.
- Ülhetsz az ölembe- ajánlotta fel Zayn.
- Ha neked nem gond- mondtam és lazán lehuppantam rá. Én ilyenekből nem csinálok problémát, hiszen haver, jó fej, és helyes...
- Tina pedig az enyémbe. Ha más nem jelentkezik- mondta Niall, mire a húgom azonnal ott termett nála. Milyen szép is a szerelem...
Nagyon király érzés volt nyomorogni egy sztáron. Mások, ellentétben velem, biztosan élvezték volna a helyzetet, de mint mondtam, nekem csak baráti a kapcsolat és nem egyéb.
Az egyik kanyarnál kicsúsztam Zayn öléből, egyenesen Harryébe.
- Hazza, ne csalj meg!- szólt hátra Louis, mikor meglátta hol ülök. Persze Harry nem nagyon mutatta jelét annak, hogy zavarná a helyzet. Szerencsére hamar a Mr. Pizza épületénél voltunk. Kiszálltunk a kocsiból és bementünk az előbb említett helyre. Elfoglaltunk egy hat személyes asztalt, mert az volt a legnagyobb. Mindenki elkezdte az étlapot elemezni. Én a szokásosat szemeltem ki, ami a hawaii pizza volt. Élek-halok érte!
- Egyedül nem bírok megenni egy egészet. Valaki eszik velem hawaiit?
- Én- mondta Harry, aki az egyik oldalamon ült.
- Megvannak a rendelések?- kérdezte a pincér csávó, aki nagyon szemezett velem.
- Igen- mondta Liam.- Egy hawaii, két négysajtos és három olaszos.
Mivel még mindig engem nézett, Zayn átvetette a kezét a vállamon, mire a srác szemei kidülledtek és elment
- Miért van az, hogy Leilát mindenki megnézi magának?- kérdezte Tina rosszallóan.
- Mert szép- mondta mind az öt 1D-s.
- Költői kérdés volt szerintem. De köszi- mondtam pirulva.
Felkordult egy has.
- Nem én voltam- mondta Niall, persze ebből mindenki rájött, hogy ő volt.
- Elhisszük- mondta Tina, miközben megveregette Niall hasát. Nagyon jól szórakoztunk rajtuk.
Már félig megittam az üdítőmet, amikor végre megérkezett a frissen sült kaja. Eszméletlenül jó illata volt. Harrynek odaadtam a fél pizzát, amit már odaígértem neki, és elkezdtünk enni. Egyszer csak azt vettem észre, hogy Louis eteti Harryt, mint ahogyan azt a romantikus filmekben szokták a szerelmes párok. Kicsit fura volt. Nem értettem. Eddig azt hittem Louisnak barátnője van.
- Bromance- mondta az értetlen arckifejezésemre Tina.
- Ne vedd komolyan- mondta mosolyogva Liam. Gondolom jól szórakozott rajtam, vagy az identitás zavarosokon.
- Valaki kér egy szelet olaszosat? Tele vagyok- kérdezte és mondta Zayn.
- Én- mondta Niall.
- Ki hitte volna?!- mondta Louis.
- Huhh ez finom volt- dőltem hátra a székemen.
- Valaki desszertet?- kérdezte Niall.
- Oké- mondta egyszerre Tina és Liam. Na igen. Tina is tud ám enni, ha akar. Rendelte három fagyi kelyhet. Persze nem bírtam megállni, hogy ne kóstoljak bele a húgoméba. Olyan nyolc körül már mehetnékem volt, de nem csak nekem. A srácok nem engedték, hogy kifizessük a részünket Tinával.
Komolyan nem akartam ennél jobban is rájuk akaszkodni, vagy nem is tudom, hogy fejezzem ki magam. Egyszerűen már így is sokat tettek értünk, főleg Tináért, aki nem is kívánhatott volna ennél többet.
- Mi akkor megyünk is. Köszönjük a vacsorát- mondtam a kocsijuk előtt, mikor már beszálltak.
- És szombaton találkozunk- tette hozzá Tina, amin mosolyognom kellett. Nagyon be volt zsongva, bár szerintem tudta, hogy erről a napról senkinek sem beszélhet, rajtam kívül.
- Biztos ne vigyünk haza titeket?- kérdezte Liam hatodszorra.
- Köszi apa, boldogulunk egyedül is. Amúgy is le kell sétálni a vacsorát- válaszoltam neki.
- Hát akkor jó éjt!- köszönt el Liam.
- Sziasztok!- mondtuk kánomban mind a heten.
Elhajtottak. Mikor befordult a kocsijuk a sarkon Tina a nyakamba ugrott. Gondolom az egész napos örömét zúdította rám egy másodperc alatt. Miután lenyugodott elindultunk hazafelé, ami már csak három utcára volt tőlünk. Mikor beléptünk a kapun, megláttam apa kocsiját.
- Szia apa!- üvöltöttem el magam, Tinával együtt.
- Sziasztok- köszönt nekünk, és megölelt minket.- Milyen volt a napotok?
- Jó hosszú- válaszoltam és elindultam a lépcső felé. Feltornáztam magam a szobámig, majd bedőltem az ágyba úgy ahogy voltam. Azonnal el is aludtam.

12 megjegyzés:

  1. köszi szépen nektek! :)
    jön az új rész is (csak be kell gépelni, de már megvan!)
    U.I.: Imádlak titeket! <3

    VálaszTörlés
  2. eddig nagyon jó,tovább tovább tovább:D

    VálaszTörlés
  3. több rész is van... bal oldalt alul, van egy olyan szöveg, hogy "újabb bejegyzések" kattins rá és ott megtalálod a többit is!
    Jó olvasást! :))

    VálaszTörlés
  4. most kezdem el olvasni a blogodat és már nagyon imádom! eddigi legjobb rész! ;) x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. örülök, hogy új olvasóim is akadnak! :))

      Törlés