2012. május 10., csütörtök

7.rész

- A fiúknak nem hiányzik egy kis koffein?- kérdeztem.
- De. Biztosan. Miért?
- Hívd fel őket, add meg a címünket. Addig csinálom a kávét.
Már elő is kapta a telefonját, és hívott valakit. Tin a gyorsan lefirkantotta a címünket egy papírra. Harry nagyon magyarázott valamit a vonal másik felén lévő emberkének. Miután Harry befejezte a telefonálást, elkezdett Tinával csevegni. Hát neki hamarabb meg van a közös téma, mivel minden fontosabb dolgot tud róla. A kávé lefőtt és abban a pillanatban csengettek is a bejárati ajtón. Kimentem kinyitni. Nem lepődtem meg mikor Zaynt és Niallt pillantottam meg, viszont ők annál inkább.
- Leila?
- Zayn?- kérdeztem vissza én is olyan hangnemben mint ő. Próbáltam hozzá olyan meglepődött fejet vágni, mint ő, de sikertelen volt, mert elnevettem magam. Köszöntünk egymásnak, majd betereltem őket a konyhába, és eléjük tettem a kávét.
- Harry, hogy kerültél ide?- kérdezte Niall.
- A rajongók megint megtaláltak.
- Szívás- mondta Zayn.
- De legalább találkoztam Leilával.
- Milyen jó neki, hogy mindig megtalálja valamelyikőtök- mondta Tina.
- Valakinek szerencsésnek is kell lenni a családban- vontam vállat.
- Azért ne túlozzunk.
- Én nem húgi. Csak az igazat mondom- villantottam rá hófehér, fogkrém reklámba illő fogaimat.
- Mindig így szeretitek egymást?- kérdezte Zayn.
- Ennél jobban is szoktuk- válaszolt Tina.
Megcsörrent Harry telefonja.
- Igen?- vette fel villám gyorsasággal.
- Hol vagy édes? Megcsalsz?- hallottunk meg egy sipítozó hangot. Mindezt úgy, hogy nem volt kihangosítva a telefon.
- Nyugi Lou. Itt vagyunk vele- vette ki Niall a telefont a tulajdonosa kezéből. A tovább beszélgetést nem hallottam, csak sejtettem, hogy Louis is beugrik hozzánk, mivel Niall megadta neki a címünket. Ő is meglepődött mikor ajtót nyitottam neki. Köszöntünk egymásnak, és elkezdtem a konyha felé terelni.
- Harold Edward Styles!- ment oda, a nevet illető személyhez és adott a szájára egy puszit.
- Neked is szia Lou- köszönt neki Harry.
- Ő az enyém- mutatott Harryre Louis, miközben engem méregetett halál komolyan, bár láttam egy kis mosoly félét elsuhanni az arcán.
- Oké. Felfogtuk- mondta Tina.
- Amúgy mit keresünk itt?- kérdezte a nemrég érkezett tag.
- Harry megint rosszul álcázta magát- felelt Naill az illetékes helyett.
- Mi meg átjöttünk kávézni- adta a másik magyarázatot Zayn.
Bevonultunk a nappaliba és elkezdtünk Wii-n játszani. Nagyon jót beszélgettem Zaynel, miközben a többiek hülyültek a játékkal. Észre sem vettük, hogy már fél egy volt. Persze erről Niall hasa biztosított minket.
- Enni kéne- jelentette ki.
- Csinálok palacsintát- ajánlottam fel.
- Én meg segítek- állt föl Harry a kanapéról.
- Vigyázz magadra Harold!- fenyítette Louis
- Nyugi, nem veszem el a csajod- nyugtattam Louist és kivonultam a konyhába.
- Szerinted én vagyok a lány a kapcsolatunkban?- utalt a bromancera.
- Neked nincsen barátnőd- kacsintottam rá.
- Szép kis következtetés. Mi van ha rossz a gondolat meneted?
- Ki tudja- mondtam mosolyogva.
- Bebizonyítom, hogy tévedsz- mondta és egyre közelebb ment hozzám. Semmi kétség. Nem álom. Harold Edward Styles megcsókolt. Valaki köhintett, mi meg szétrebbentünk.

6 megjegyzés: