2013. március 29., péntek

Díj! *.*

Köszönöm szépen a díjat *Evön*-nek! :))

Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)


1. Mi a kereszt neved, hogyan becéznek?
Becses nevem Fanni.
Becézések: Fly, Fanna.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Sírni nem szoktam számokon, de vannak szívfacsaróak.

3. Félsz a sötétben?
Igen. Nagyon is... :$

4. Szerelmes vagy valakibe?
Azt hiszem igen! *rózsaszín-felhő*

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Huhh sok volt, de azt hiszem nem osztanék meg most egyet sem. :/

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Azt hiszem egyszer-kétszer igen.

7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Olyan, mint a többi nap.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Persze! :))

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Mindenki tudja, hogy milyen vagyok, és elfogadnak. Aki meg nem, az elmehet a ...! <3

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Bizonyára igen. Bár a szüleim szerint szerettem. Milyen mazochista vagyok...

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Ez egy elgondolkodtató kérdés... Talán többet utaznék, mint most, és vinném magammal a barátnőimet is.

12. Szoktál álmodozni?
Mindenki szokott! ;))

13. Járnál Chace Crawforddal?
Imádom a srácot, és járnék is vele, de meghagyom Dottyának! <3

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Igazság szerint nem nagyon hajlok a gyerekvállalás felé. :/

15. Adni vagy kapni jobb?
Mindenki mondja, hogy adni, de... HELL YEAH! Kapni jobb!

16. Titkom:
Sok van. És az már nem lenne titok, ha ide leírnám! :$ #sorry

17. Bakancslista:
Most soroljam?! Na jó, leírok párat:
~ Eljutni Párizsba Dottyával.
~ Visszamenni New York-ba, és lehetőleg ott élni. <3
~ Barátokkal nyaralni egy egész nyári szüneten keresztül.


Sajnálom, de blogokat nem nagyon tudok olvasni, a tanulás miatt. :$
De aki ezt olvassa, annak üzenem, hogy jön a második évad! ;))
Love you all! <3

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm, köszönöm, köszönöm és köszönöm!! Nem tudok mást mondani, csak hogy köszönöm, hogy folytatod <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, szívesen, szívesen, és szívesen!!!
      Hát elég sokan kértek folytatást... :))

      Törlés
  2. Én is kérek. :D csak most találtam rá a blogra és hogy őszonte legyek nagyon megleptél ezzel a befejezéssel hiszen nem értem hogy miért ment el amikor már minden remdbe jött.. Így nem lehet vége. Nem lenne fer. :D nekik együtt kell lenniük és kész. :D nem kell happy end de ez így nem jó hogy el sem búcsúzott és őszintén nagyon kíváncsi vagyok Harry reakciójára. :D szóval kérlek legyen 2. Évad! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm, hogy írtál, másodszor pedig lesz folytatás, ahol minden kiderül! :))

      Törlés
  3. Gratulálok a díjhoz! :)
    Egyébként nagyon nem örültem annak a "hírnek", miszerint ez volt az utolsó rész (mármint az előző bejegyzés), DE örülök annak, hogy mégis a folytatás mellett döntöttél! Körülbelül tegnapelőtt kezdtem el olvasni a blogod, és az egésznek más aznap a végére értem. Csak úgy faltam a sorokat, és igen, éhezem a 2. "évadra". Baromira szeretnék HAPPY END-et :$
    Hogy miért jöttem? Jaj, igen. Tőlem is kapsz egy kis meglepetést, itt -> http://the-world-of-my-dream.blogspot.hu/! Megérdemled ezt a díjat is! :')
    Még egyszer; köszönöm, hogy folytatod a blogod! Alig várom! :) xxx

    VálaszTörlés