2012. november 4., vasárnap

27.rész

Hello mindenki!
Tegnap nem írtam, de gondolom látjátok, hogy egy kicsit megváltoztattam az oldal kinézetét.
Nem sűrűn fogom ezt megtenni, de gondoltam inkább férfiasabb képet teszek ki róluk háttérnek... ;)
Ehhez a részhez meg jó olvasást kívánok!
*Fly*
:))
<3






- Harry az! Felvegyük??
Azonnal megjelentek az igenlő válaszok...
A kezembe nyomta a még mindig csörgő készüléket.
- Szia- köszöntem halkan. Kicsit kínos volt.
- Szia. Éppen nézlek titeket. Elragadó barátaid vannak- mondta kicsit cinikusan. Gondolom levágta, hogy Nick, Will és Do nem valami nagy 1D fanok. Na ez aztán még kínosabb volt...
- Khmm... Ja- mondtam majd egy fél perces csönd állt be közénk.
- Nézzétek az asszonyt! Megcsal a szemem láttára- tettetett felháborodottságot Nick.
- Fogd be Nick! Tudod, hogy nekem te vagy az egyetlen!- mondtam letakarva a telefon mikrofonos részét, hogy Harry ne süketüljön meg.
- Vissza hívjalak később?- kérdezte Harry.
- Igen. Azt megköszönném- válaszoltam halkan, mivel síri csend volt.
Nick kitépte (?!) a telefont a kezemből. Elköszönt a nevünkben Harry-től, és megnyomta a piros gombot.
- Bocsi skacok, Harry-nek mennie kellett- mondta szomorkás arccal Nick.
- És lassan mi is megyünk- mondta Do.
- Ajjj! Miért vagy ilyen negatív?- förmedt rá Will. Elég hülye fejet vágott közben...
Ekkor kezdetét vette még egy fél órás kamu balhé.
Az az érdekes, hogy két évvel fiatalabbak nálam -na jó Will csak egyel-, és tök jól kijövünk egymással.
Hupsz! Azt el is felejtettem megemlíteni, hogy én egy évvel később kezdtem a sulit, mert Párizsban laktunk addig, plusz még év vesztes is vagyok. Szóval simán lehetnék végzős, de hát már mindegy...
Elbúcsúztunk a kedves nézőktől, és a fiúk még egy olyat is benyomtak, idézem: "Imádunk titeket One Direction!". Ezzel még nem is lett volna baj, ha nem küldtek volna puszikat a végén... Gondolom most majd magyarázkodhatok Harry-nek emiatt a három agyalágyult miatt...
A Twitcam befejezte után, még fent maradtunk. Gyarapodott a követők száma, és az üzenetek is.
- Nézzük meg őket!- pattogott mellettem Nick.
Meg is nyitottam az elsőt, amit kaptam. A telefonom csörgése megzavart minket.
- Göndör herceg- mondta Do, és odaadta a készüléket. Gyorsan kiléptem a közösségi oldalamról, és kimentem Dorothy szobájából.
- Szia újra- vettem fel mikor már kint voltam.
- Szia. Ugye most nem zavarok?
- Nem. Dehogy! Amúgy bocsi az előbbiért- utaltam a szobában ülő három személyre, akik gondolom most az ajtóra vannak tapadva és hallgatóznak...
- Nem gáz. Viszont át tudnál jönni?
- Miért?
- Fontos lenne...- mondta nem túl határozottan.
- Igen- sóhajtottam.- Vigyek valamit?
- Csak magadat!
- Oké. Indulok- mondtam és kinyomtam a telefont.
Nem tudtam mit akarhat, és azt végképp nem, hogy miért kell átmenjek hozzá...
- Mennem kell- nyitottam be a szobába, ahol a többiek éppen elfoglalták magukat. Annyira látszott, hogy abban a pillanatban ültek le, mikor bementem... Dorothy kezében fordítva volt az újság, Will éppen a földön feküdt (?), Nick pedig a sötét telefonképernyőt nyomogatta...
- Miért?- kérdezte Will, majd mikor Do azt hitte nem figyelek, gyorsan megfordította az újságot.
- Mert- vágtam rá.
- Csak nem randi?- húzogatta a szemöldökét Will.
- Nem- válaszoltam szem forgatva.
- Vigyázz magadra- mondta Nick és átölelt.
- Nem a világ végére megyek...
- Lényegtelen- intett le, és elengedett.
- Majd hívlak titeket! Puszi- köszöntem el tőlük, amint felvettem a táskámat a földről.
- Cső- köszöntek egyszerre.

6 megjegyzés:

  1. IMÁDOM!:) nagyon tetszik és izgalmas.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. köszönöm. lesz ennél még jobb is... :P

      Törlés
  2. Nagyon jó lett:)) Remélem hamar jön a folytatás:))
    XO Dottya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi sis! Minél előbb próbálok kitalálni valamit...
      Hupsz... Kit akarok hülyíteni?! Már a fele meg is van! :'D

      Törlés
    2. Jaj te! Ajánlom, hogy holnap a kezembe nyomd:)) Egy jó kis ének TZ előtt. Muhahahahahahahaha!
      XO, your little sister!

      Törlés
    3. Jaj én! Volt már olyan, hogy nem adtam oda?! Első óra ének TZ... Hmmm Me Gusta...

      Törlés