2012. november 8., csütörtök

30.rész

Bocsánat, hogy tegnap nem tettem részt!
:$
Viszont itt van a legújabb rész! Juhúú!
Have fun! :)) <3





- Már megszoktuk- eszmélt föl először Harry.
- Hát akkor jó szórakozást nektek!- vigyorgott ránk, és amilyen gyorsan jött, úgy is ment el.
- Szóval, hol is tartottunk?- kérdezte Harry felém fordulva, így az orrunk összeért.
- Ott, hogy vacsorát csinálsz- válaszoltam neki.
- Én nem így emlékszem...- kezdett el kötekedni.
- Örülj, hogy már az első randi előtt volt csók. Nem is egy...
- Oké. Értettem!- emelte fel a kezeit, és elkezdte csinálni a vacsorát. Már vagy fél órája ténykedett, mikor meguntam az üldögélést.
- Tudok valamit segíteni?- kérdeztem már mellette állva. Éppen a sütőbe tette be a tepsit.
- Nem. Most már csak várnunk kell. Kérsz bort?
- Még szép!
Na igen, szeretek inni, de persze mértékkel. Elővett a vitrinből két boros poharat, és egy vörösbort is a hűtőből. Miután felbontotta azt, elkezdtünk beszélgetni. Ő a konyhaasztalnak támaszkodott, én meg a pultra ültem újra, így pont egymással szemben voltunk.
- Dorothy és Will együtt vannak?- kérdezte, mikor a barátok témához értünk.
- Nem, de nem közömbösek egymás számára.
- És Nick-nek van barátnője?
- Nincsen. Nagyon sokat jár fociedzésre, ahová persze Will is jár. A szabad idejüket, meg velünk töltik. Minden lány oda van értük a suliban, de őket csak a sport érdekli. De fogadni mernék, hogy fél éven belül egy Casanova lesz mindkettő.... És neked, hogy jut időd a barátaidra?- kérdeztem és belekortyoltam a boromba.
- A régi sulis baráttokkal csak e-mailben tartom a kapcsolatot, mivel nem tudok mindig hazautazni, meg már mindenki egyetemre/fősulira jár. És vannak azok, akikkel az XFactor alatt ismerkedtem meg. Néhányukkal hetente elmegyek valahová, ha az időm engedi. Plusz még itt vannak négyen- utalt a banda többi tagjára.
- Zsúfolt egy élet...
- Az... De nagyon szeretem csinálni!
- A nővéreddel jól kijöttök?
- Igen. Imádjuk egymást. Mondjuk régebben rendesen adtunk a másiknak...
- El tudom képzelni. Biztos elnyomás alatt éltél.
- Úgy nézek én ki, mint aki hagyja magát?
- Igen?!
- Nagyon vicces vagy Lia...
- Tudom- vágtam rá azonnal és belekortyoltam újra a boromba.
- És ti, Tinával mindig is egy hullámhosszon voltatok?
- Dehogy!- nevettem fel.- Ő mindig is az a lányos lány volt.
- És te?
- Én inkább a fiúkkal voltam/vagyok jóban. Az egyetlen igazi barátnőm az Dorothy. Oké, ezt nem úgy kell elképzelni, hogy mindig melegítőbe és XL-es pulcsiban nyomulok. Mellesleg imádom a magassarkút és a divatot. De meglátásom szerint a fiúk sokkal jobbak havernak, mit a lányok.
- Fejtsd ki- mondta, miközben fürkészően nézett rám.
- A lányok kétszínűek és irigyek, míg a fiúk kimondják amit gondolnak. Nem jó pofiznak  és nem beszélnek egyfolytában ki más fiúkat. Mondjuk, ha a lányok modellek mellméretéről beszélnek, akkor Do-val félrevonulunk.
- Szép vagy, okos vagy, és még jó barátokat is választasz...
- Ahh Harold, fogd be!
- Miért? Csak az igazat mondtam...
Kiittam a poharamból a vörös nedűt, lepattantam a pultról. Odamentem Harry-hez, az üvegért.
- Ingyen nem adom- dugta el a háta mögé azt, miközben pimaszul mosolygott.
- Naaa- néztem rá kölyökkutya szemekkel.
- Ez nem ér!
- Dehogynem!- mondtam és adtam egy puszit a szájára.
- Nem elég!- túrt a hajamba.
- Ne légy telhetetlen!
- Könnyű azt mondani...
- Mert szerinted nekem nem nehéz?!
- Akkor miért nem engeded?
- Mert nem vagyok játékszer Styles!- vetettem be a legelbűvölőbb mosolyomat, majd óvatosan beleharaptam az ajkába.
- Szemét vagy!- mondta halkan.
- Mondj valami újat- súgtam.
- Kedvellek!- súgta vissza és óvatosan megcsókolt. Most nem vad volt, hanem olyan érzéki...

4 megjegyzés:

  1. Még mindig imádom.;)remélem javult a lelki helyzeted. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig köszönöm! igen, már egy kicsit jobban vagyok, de ma megint okot adott az idegintézetre az illető... :$ :))

      Törlés