2012. november 1., csütörtök

4.Díj!!! Wow



Köszönöm a díjat Secretgirl-nek! 
Nagyon sokat jelent, hogy olvassa a blogomat, és még egyszer nagyon köszönöm a biztató szavakat itt, és a facebook-on is!
Van értelme írni, ha ilyen csodás emberek olvassák mint a Directoner-ek! <3 :')

11. dolog rólam:
~ szemüveges vagyok
~ sokat olvasok, de nem vagyok könyvmoly
~ a legjobb barátaim nélkül nem tudnék élni
~ van még egy 1D-s blogom
~ szeretem az ékszereket
~ nem nagyon jövök ki a visítós gyerekekkel...
~ tetszik az egyik osztálytársam
~ imádom a csokit
~ már három intőt is összeszedtem, életem során...
~ imádom nézni az 1D-s srácok hülyéskedéseit
~ visszavonhatatlanul beléjük szerettem... #imsosorry

Kérdések:
Kávé vagy kakaó?
~ Semelyik sem a kedvencem... inkább teás vagyok, de ha választani kell akkor kávé.
Szereted  a Lawson-t?
~ ciripp-ciripp...
Van testvéred?
~ Két féltesóm.
Olvasol most valamilyen könyvet?
~ Igen, Az éhezők viadalát.
Mikor születtél?
~ Régen... 1995.06.21.
Találkoznál velem?
~ Lehet...
Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
~ Ian Somerhalder, Johnny Depp, Nina Dobrev stb...
Mi a kedvenc filmed?
~ Sok van... Barátság extrákkal.
Hányadikos vagy?
~ 11.-es.
Kutya vagy macska?
~ Macseb.
Van háziállatod?
~ Nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése