2012. november 20., kedd

35.rész


Gratulálok a Go1Den Ticket nyertesének! Sok pletykát hallok/látok róla...
Az az igazság, hogyha akárki más nyerte volna meg, ugyan ezeket a támadásokat kapná... :$
Hát egy a lényeg, hogy egy (+2) magyar kimehet a srácok koncertjére! (Csak ne hozzon szégyent ránk... Just sayin'!)
No mindegy!
Itt az új rész! :))
Sok puszi, Fly.


- Aggódtunk érted- szólalt meg az illető.
- Minden oké- mondtam, miközben az elkenődött sminkemet próbáltam eltüntetni a kézfejemmel.
- Nem úgy néz ki.
- Egyáltalán honnan tudtad, hogy itt keress?- néztem rá.
- Tina felhívott. Ő ottmaradt az apukáddal, engem pedig elküldött érted.
Néma csend telepedett ránk, amit hamar meg is törtem.
- Utálok sírni! És ez a második alkalom, hogy előtted teszem...
- Engem nem zavar- vont vállat, és megsimogatta az arcomat. Mondanom sem kell, hogy tiszta fekete lett a keze... Ennyit a szemceruzáról!
Elég furcsa látvány lehettünk mi ketten... Még világos volt, így aki elment mellettünk, az annyit látott, hogy van egy lány, aki teljesen elázott, és mellette ül egy teljesen beöltözött alak, akinek kb csak a szeme látszik ki.
- Haza vigyelek?- kérdezte.
- Nem akarok vele találkozni.
- Akkor hozzám megyünk. Nem akarom, hogy megfázz. Teljesen eláztál.
Nem válaszoltam, csak elindultunk a kocsija felé. Immáron nem áztam, mert fölém tartotta az esernyőjét.
- Tiszta víz lesz a kocsid. Nem akarom tönkretenni az ülést- mondtam már a Range Rover előtt.
- Ne hülyéskedj!
- Komolyan mondtam.
- Szállj be, vagy én tuszkollak be!- mondta ellentmondást nem tűrő hangon.
- Oké.
- Na végre!- mondta mikor beültem mellé. Feltekerte a fűtést, és elindultunk hozzá.
Nagyon kínosan éreztem magam. Megvan neki a saját gondja, nélkülem is... És gondolom
lenne más dolga is azon kívül, hogy velem van elfoglalva.
Egész úton nem szóltunk egymáshoz, csak mikor megérkeztünk, mondta, hogy menjek be, és fürödjek le, ő meg addig elhozza a cuccaimat. Szóval ki sem szállt az autóból, hanem azonnal indult is.
Louis nyitott nekem ajtót, aki szerintem tudott mindenről. Nem kérdezett semmit, csak beengedett, és mondta, hogy Harry ágyára tett ki nekem törölközőt.
Komolyan nagyon hálás vagyok nekik!
A szobában felkaptam a türit, és célba vettem a fürdőt. Levetkőztem és beálltam a kádba. Nagyon jól esett a forró víz, amit magamra engedtem, és kimondottam imádom Harry tusfürdőjének az illatát. Vagy negyed órát állhattam ott, mikor kopogást hallottam a fürdőszoba ajtaján.
- Igen?- kérdeztem, miközben elzártam a vizet. Kiléptem a kádból, és magamra tekertem a törölközőt.
- Minden rendben?- kérdezte Harry kintről.
- Igen- mondtam, és kimentem a szobájába.
Mondanom sem kell, csak úgy falt a tekintetével, hiszen csak egy fehér anyag volt rajtam. A bőröndjeim az ajtóba voltak állítva. Megkerestem a tréning alsóm, és hozzá egy toppot, na meg fehérneműt... Miután mindent előszedtem, visszamentem a fürdőbe, és felvettem a ruhadarabokat.
- Bocsánat a maiért- mondtam, mikor befeküdtem mellé az ágyba.
- Ne kérj bocsánatot. Semmi nem történt- mondta, és fölém hajolt, majd óvatosan megcsókolt.
Nagyon nem értem, hogy mi van közöttünk. Pár napja azt mondtam, hogy nem akarok a játékszere lenni, most pedig nyálcserét folytatunk... De komolyan! Valaki magyarázza már el nekem a helyzetet!
Ilyen könnyen megadtam volna magam? Nem hiszem, hogy így le tud venni a lábamról egy srác...

6 megjegyzés:

  1. unatkozom, úgyhogy ide nem kell pluszt számolnod a nevemben:DDD szóval, itt a kritikám:
    -borzalmasan jó lett
    -nem össze-vissza írsz, mint a legtöbb blogoló teszi
    -látszik az írásaiodon, hogy rajongó vagy, de az is, hogy ha meglátnád őket, nem vágnál hozzájuk egy melltartót, ergo nem vagy fanatikus, ami nagyon jó jel
    -hál' isten, nem tettél bele (eddig legalábbis) olyan epizódot, melyben egy félreértés alapján az egyik fél megsértődik, hatalmas patáliát csap, majd mindent tisztáznak, és újra szent lesz a béke--> ezek sablonosak, és dög unalmasak
    |
    |
    |
    |
    stb.
    Ergo: csak jót mondhatok rólad, bár ezt szerintem megteszik majd mások is:))
    puszi:Anna:)
    ui.: és siess a kövi résszel, mert szombaton nem tudom megnézni!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úr Isten!
      Köszönöm! <3
      Örülök, hogy így látod. Szerintem ők is ugyan olyan emberek, mint mi.
      Nagyon szeretem őket, de nem hinném, hogy a nyakukba ugranék és sikítoznék... Félreértés ne essék, komolyan oda vagyok értük, de nem hiszem, hogy szeretik azt, amikor letámadják őket...
      Majd lesz benne csavar, de nem szándékoztam követni a sablonos dolgokat...
      Még egyszer köszönöm, hogy kifejtetted a véleményedet bővebben!
      <3
      próbálok sietni... :))

      Törlés
    2. mellesleg vagy 3x elolvastam a hozzászólásodat... nagyon jól esett! :))

      Törlés
    3. Nagyon igazatok van, de tényleg. Oké, ez talán annyira nem fontos, de még a helyesírása is jó :DD
      Na mindegy de én is azért kezdtem blogot olvasni, mert elég nagy volt az unalom most meg tisztára... rászoktam :D
      Alig várom a következőt C:

      Törlés
    4. Köszönöm Betty! :)
      Hát igen... A helyesírás a titka mindennek...
      Uhh köszi. Sokan mondják, hogy nem tudnak nélküle élni... :))
      Sietek vele!

      Törlés