2012. november 5., hétfő

28.rész

Sziasztok!
Itt is van az új rész.
A következőt min. 3-om megjegyzés után teszem föl! Just sayin'!
Jó szórakozást nektek!
I love you all! :)) <3
*Fly*








- Hello! Jöttél átvenni a Répa-Díjat?- köszöntött Louis, immáron a lakásuk ajtajában.
- Hello! Mi is az pontosan?
- Egy díj- válaszolta igazán lényegre törően.
- Köszi. Ki lettem segítve.
- Szívesen máskor is!- mondta, és fütyörészve bement a konyhába. Hát rendben...
- Már itt is vagy?- kérdezte Harry, aki akkor sétált le az emeletről.
- Úgy tűnik- mondtam még az ajtóban állva.
- Szerintem menjünk be a nappaliba- mondta, mire bólintottam.
- Szóval... Miért is vagyok itt?
- Mert ide jöttél a két szép lábaddal- ült le mellém a kanapéra Louis.
- Itt vagyunk!- jelent meg Liam és Zayn.
- Ha nem baj, Niall nem jön, mert randija van- mondta Zayn.
- Ezt eddig is tudtuk és nem akartuk zavarni őket- mondta Liam.
- Elmondaná nekem valaki, hogy miért vagyok itt?- zavartam meg a beszélgetésüket, az előbb már feltett kérdésemmel.
Mindenki összenézett valakivel, majd Harry-n akadt meg a tekintetünk, Harry-nek meg rajtam. Louis megfogta az egyik kezemet...
- Mivel Louis-tól kaptál egy Répa-Díjat, és ezt közhírré tette, már mindenki tudja, hogy ismersz minket. Legalábbis azt hitték, hogy csak őt, de ez megváltozott akkor, amikor felhívtalak. Azt akartam mondani, hogy ne beszélj rólunk, de a haverod, már el is mondta a beszélgetésünk előtt, hogy én vagyok az- kezdte el Harry.
- Igen- értettem vele egyet.
- És gondolom üzeneteket is kaptál- folytatta.
- Hová akartok kilyukadni?- néztem körbe a szobában, ahol néma csend uralkodott.
- Mi csak nem akartuk, hogy egyedül menj ezen keresztül- szólalt meg Liam.
- Min?- kérdeztem értetlenül.
- Lépj be!- tolta Liam elé a laptopot Zayn.
- És most?- tettem fel még egy kérdést.
- Twitcam-ozni fogunk- válaszolt Louis.
- Már megint?!- váltottam szenvedő stílusra.
- El is hiszem, hogy lefárasztottak...- jegyezte meg Zayn, a többiek meg bólogattak.
- Ti is láttátok?- kerekedtek ki a szemeim.
- Igen. Az volt a délutáni elalvós mese- válaszolta Louis.
- Szerintem édes volt, ahogy kínosan érezted magad.
- Kösz Harry. Ettől most jobban érzem magam...- forgattam meg a szemeimet.
- Tíz perc és kezdünk!- jelentette ki Liam.
- Amúgy ez nekem minek is jó?- tudakoltam meg.
- Látják a fanok, hogy haver vagy és nem lover- adta a választ Zayn.
- Kérdésekre kell válaszolni?
- Igen. Elmeséljük, hogy egy dedikáláson futottunk össze- válaszolt Harry.
- És mi van, ha rákérdeznek, hogy fan vaagyok-e?
- Azt mondod majd, hogy a visszafogottabb típus- mondta Liam.
- Remélem beveszik...
- Nyugi. Írtunk pár papírra kérdéseket, amit tuti feltesznek majd. Természetesen a válasz is ott van alatta- mutatott Zayn egyet.
- A billentyűre tesszük őket, hogy ne legyen olyan feltűnő- folytatta Louis.
- Látom felkészültetek... Paul mit szólt?
- Azt, hogy előbb-utóbb úgy is kiderült volna, hogy van velünk plusz egy-két fő... Szóval nem volt mérges- mosolygott rám biztatóan Harry.
- Kezdés kevesebb, mint egy perc múlva- tájékoztatott minket Liam.
- Hello Directioners! Hogy vagytok?
- VAS HAPPENIN'?- kiáltott fel hirtelen mögöttem Zayn. A szívbaj jött rám...


4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó a történeted. Várom kövit!! Érdekes szokásom, hogy utálok kommenetelni, így az eddigiekhez meg a jövendőbeliekhez adj hozzá egyet. Nyugodtan, mert eddig mind tetszett és az írásodból ítélve a többi is fog. ;)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen!
      Nagyon köszönöm azt is, hogy kivételt tettél, és hagytál itt nekem egy kommentet!
      Ohh... Ne igyunk előre a medve bőrére, de remélem tényleg fog tetszeni! :))

      Törlés