2012. november 25., vasárnap

36.rész

Köszönöm, az eddigi támogatásokat, és a megjegyzéseket! :))
Arra gondoltam, hogy E-Mail-ben kérdezhetnétek tőlem a történetről, és válaszolnék rájuk az oldalon.
Gondolom mindenkinek van pár kérdése... ;)
Ha akartok, itt van a két címem:
fly.szerkesztoseg@gmail.com
ritzfanni2@gmail.com








- Styles!- toltam el magamtól, mikor már a toppom alatt járt a keze.
- Te tehetsz róla! Ha az előbb nem egy szál anyagban rohangáltál volna előttem...
- Oké. Mostantól figyelek, hogy kellő mennyiségű ruha legyen rajtam.
- Amúgy tetszett...- mosolygott rám féloldalasan.
- Elhiszem mennyire- forgattam meg a szemeim.
Kopogtak.
- Kértek teát?- nyitotta résnyire az ajtót Louis.
- Én nem, köszi- válaszoltam neki Harry alól.
- Én sem- mondta Harry.
Louis visszacsukta az ajtót.
- Nem baj, ha alszom egy kicsit?- kérdeztem Harry-t.
- Dehogy is! Addig elfoglalom magam- mondta és az ölébe vette a MacBook-ját.
Bebújtam a takaró alá, és Harry felé fordultam, aki nagyon koncentrált a gépre. Pár perc után már húztam is a lóbőrt.
Arra ébredtem, hogy megszólalt Harry telefonja. Nem nyitottam ki a szememet, mert reméltem, hogy vissza tudok aludni.
- Szia anya!- szólt bele halkan Harry, miután felvette.- Nem zavarsz... Leila alszik... Nem... Egy hónapig itt lesz... Az apja elutazott... Igen... Majd még beszélünk... Én is szeretlek... Szia!
A rövid beszélgetés után letette a telefont, és tovább nyomta a billentyűzetet.
Teljesen meglepett, hogy az anyukája tud rólam. Mármint nem hiszem, hogy minden futókalandjáról felvilágosítja őt. Nem tudtam tovább aludni... Lassan elkezdtem mocorogni, majd kinyitottam a szememet.
- Jó reggelt Csipkerózsika!- köszönt, és egy puszit nyomott a számra.
- Mennyi az idő?
- Nyolc óra.
- Három órát aludtam?- csodálkoztam el.
- Igen. Olyan édes voltál, hogy nem akartalak felébreszteni.
Nem válaszoltam, csak nyújtózkodtam egy nagyot, és felültem mellé.
- Mi a helyzet a nagyvilágban?- kérdeztem tőle, a képernyőre nézve, amin a Twitter volt megnyitva.
- Semmi különös. Be akarsz lépni?- kérdezte, miközben felém nyújtotta a gépet.
- Hagyd csak! Nekem is van- mondtam, és kivettem az egyik bőröndömből a saját MacBook-omat.
Bekapcsoltam és megkértem Harry-t, hogy üsse be a WiFi-jük jelszavát.
Beléptem a két legismertebb közösségi oldalra.
Az első amit megláttam, hogy megint trend lett a nevem... Mi a fene?!
- Ez nem tetszik- mutogattam a képernyő azon felére, ahol láttam a nevem.
- Nézd meg az én oldalam!- mondta mosolyogva.
- Tudtam, hogy a te kezed van a dologban!- mondtam neki, mikor megláttam magamról a képet, ahogy alszom... Két órája tette fel.
- Nem hagyhattam ki!
- Amúgy egész jó lett- mondtam, miután minden egyes szögből megnéztem a képet.- Két óra alatt milyen sok követőm lett...
- És sok üzeneted- kémlelte a képernyőt.- Letiltsam az üzeneteket? Akkor csak azoktól kapnál, akiket te is követsz.
- Benne vagyok, de akkor a többieket is bekövetem! Csak te és Louis vagytok fent nálam.
- Oké- helyeselt, és úgy tettem, ahogy mondtam.
Mikor végeztem, odaadtam neki a kütyüt, hogy állítsa be.
- Kész is!- adta vissza a gépet.
Még egy darabig kockultunk, majd lementünk a konyhába, mivel megéheztünk.
Csináltunk magunknak egy-egy szalámis melegszendvicset, és felmentünk Harry szobájába. Megettünk, mire Harry kijelentette, hogy elmegy fürödni. Mivel nem tudtam mit kezdeni magammal, visszamentem a két tányérral a konyhába, és elmosogattam őket.
Visszamentem, és egy perc múlva kijött a fürdőből egy szál alsógatyában.
Szóval most ezt direkt csinálja?! Lehet, azt akarja, hogy ugyan azt érezzem, amit ő akkor, mikor csak egy törölköző volt rajtam...
Hát elérte a hatást, az tuti!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése