2012. november 16., péntek

33.rész

Köszönöm az eddigi szavazatokat/hozzászólásokat!
Mint már sokszor elmondtam, sokat jelent nekem minden nemű visszajelzés (akár jó, akár rossz).
Nagyon jó nektek írni, és imádom, a reakciótokat, amit egyes történések váltanak ki belőletek! :)) <3



- Hol voltatok galambocskáim?- kérdezte felénk fordulva.
- Niall-nél- válaszoltunk egyszerre.
- De nagy az egyetértés.
- Mit terveztél estére?- kérdezte Harry Louis-t.
- Folytathatnánk azt, amit tegnap elkezdtünk- kacsintott rá.
- Most hárman leszünk- jegyezte meg Harry.
- Akkor majd bepótoljuk máskor- szontyolodott el Louis.
- Tulajdonképpen miről is van szó?- szólaltam meg.
- Ne akard azt tudni!- vigyorgott rám Louis.
- Filmezünk?- kérdezte a másik jómadár...
- Oké. Mit nézzünk meg?- kérdeztem.
- Mit szólsz egy kis horrorhoz?- vetette fel a kérdést Louis.
- Az nem jó, mert akkor nem tudsz egyedül aludni- mondta neki Harry.
- Majd átmegyek valakihez- vont vállat.
- Csak ne akarj az éjszaka közepén közénk feküdni- mondta Harry.
- Veled alszom?- kérdeztem.
- Igen.
Elkezdtük nézni "A Kör"-t. Komolyan, a fiúknak miért jó az, ha a lányok félnek? Oké, azt értem, hogy ezáltal közelebb tudnak kerülni az ellenkező nemhez, de azt máshogy is elérhetnék...
A huszadik percnél megszólalt Louis telefonja, mire felsikított. Nem csodálom. Én is megijedtem volna, ha a farzsebemben megszólal a telefon. Miután felvette a készüléket, és beleszólt az illető, azonnal kifújta a levegőt. Megkönnyebbült, hogy nem azt hallja, hogy: "Hét nap múlva meghalsz!".
Vagy nem akart minket zavarni, vagy már most elege volt a filmből, de kijelentette, hogy elvonul a szobájába és nézhetjük nélküle tovább. Harry állítása szerint befosott, és fönt felhívja Eleanor-t, hogy ne a filmre gondoljon.
Harry elővett egy takarót, amit ránk terített. Ő elterpeszkedve ült, én meg törökülésben mellette. Megnyomta a "play" gombot, és a film ment tovább. Egy kis idő után kényelmetlenné vált a póz, ezért elkezdtem helyezkedni, közben le sem vettem a szemem a TV-ről. Harry időközben átvetette a kezét a vállamon.
- Remélem nem vagytok horror függők- mondtam a film végén, és bevackoltam magam szorosan mellé, mivel fáztam.
- Nem.
- Louis még El-el beszélget?
- Szerintem igen.
- Álmos vagy?- kérdezte mikor ásítottam egy nagyot.
- Kicsit.
- Adjak törölközőt, meg valami pólót?
- Köszi. Az jól jönne.
Felmentünk az emeletre, Harry szobájába. Bementem a fürdőjébe, miután odaadta a szükséges dolgokat. Letusoltam. Fáradt voltam. Nagyon hosszú és eseménydús napom volt.
Harry is használatba vette a fürdőt utánam. Leültem az ablak felőli oldalra -mert tudtam, hogy ő a másik oldalon alszik-, lenémítottam a telefonomat, és jólesően bedőltem az ágyba. Azonnal el is aludtam, így nem tudtam megvárni Harry-t.

4 megjegyzés: