2012. november 9., péntek

31.rész


Sziasztok! Itt is van a 31.rész!
Remélem nem gond, ha megkérlek titeket, hogy írjatok megjegyzést a rész alá. Persze ez nem kötelező, csak jól esne pár hozzászólás...
bocsi, hogy rövidre sikeredett! :$
Jó olvasást! :)) <3









- Én is kedvellek!- mondtam miután elváltunk egymástól.
Örültem, hogy nem mondta ki azt a bizonyos "SZ" betűs szót. Korai lenne! Túl korai...
- Oda fog égni a kaja- mondtam még mindig a szájába.
- Nem érdekel!
- De éhes vagyok!- panaszkodtam.
- Elrontod a pillanatot- mondta rosszallóan.
- Nem tehetek róla!
- Miért nem ettél?
- Ahh... Még kérj számon...
- Azt csinálom.
- Hülye gyerek!
- Öt perc és készen van.
- Annyit csak kibírok...
Elővett két tányért és evőeszközöket, majd megterített az asztalon. Már a terítés is jól nézett ki...
- Kész is van!- vette ki a sütőből a kaját.
- Jól néz ki.
- Remélem ízleni is fog- mondta és leültünk az asztalhoz. Kitettünk a tányérunkra egy-egy adagot, hogy hűljön egy kicsit ki.
- Mikorra kell hazaérjél?
- Tízre. Tinának kell akkorra, és apa megkért, hogy ellenőrizzem.
- Ilyen szigorú?
- Nem az, csak félt minket.
Még folytattuk a beszélgetést. Mikor kellőképpen kihűlt a vacsora, akkor elkezdtünk enni.
- Ez isteni! Kitől tanultad?- szólaltam meg az első falat után.
- Családi recept. Nagyon titkos!
- Mostantól hozzád fogok járni, ha lasagna-t akarok enni.
- Szívesen látlak- mondta mosolyogva.- A vendégszobát fel tudom ajánlani, ha esetleg nem tudsz az evés után felkelni.
- Annyira nem tudok sokat enni. Viszont Tina... Ha a kajáról van szó, ő már ott is van.
- Olyan mint Niall.
- Niall elég csendes, kivéve mikor nevet, vagy mit csinál... Tina pedig sokat tud pofázni- vontam le a következtetést.
- Érdekesen nevet, de hozzá lehet szokni.
- Remélem- mondtam mosolyogva.
Tényleg nagyon finom volt, és vettem még egy adagot.
- Még, hogy nem tudsz sokat enni...
- Nem tudtam megállni- vontam vállat és elégedetten hátradőltem a székemen.
- Van desszert is!- mondta úgy, mint aki nagyon csábítani akar...
- És mi az?- villanyozódtam fel.
- Én!- vágta rá.
- Komolyan?- kezdtem el fintorogni, ami nem nagyon tetszett neki.
- Nem... Fagyi. Szereted?
- Ez milyen kérdés?! Mond, hogy van epres!
- Van!
- Imádlak!

8 megjegyzés: